De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Yo O!!
Ik heb weer vertrouwen inmezelf
Er praat een chick tegen mij op msn
zowiedanquote:
ik wacht bij het station.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Halfuurtje met trein dus.
Oke ik kom zo
Oke niet bang zijn ik ontvoer je nieyquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
hard
[..]
zowiedan
[..]
ik wacht bij het station.
Ja, dat heb je nou al 3 keer verteld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Goeie TT
Vonden jullie het niet bazig wat ik deed vanmorgen?
Neonletters kijken, cappucccinotje erbij, HD7 in de kickstand dus ook niet hele tijd mobiel zo kut vasthouden, oordopjes in en betaald worden
AAH
Likken aan dezelfde lolly?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kom we kopen een lollie en gaan het vieren!!!!
Niks gemist dusquote:
quote:
Graaggedaan, bartjeboter at your service, SIR!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
TS, bedankt mang. Zonder jou had ik neonletters sowieso gemist.
Teveel gebaggerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks gemist dus![]()
Nee, maar zonder grappen ende grollen; wat heeft ie uitgevroten?
quote:
Iets met baggeren en trollen, het werd eens tijd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks gemist dus![]()
Nee, maar zonder grappen ende grollen; wat heeft ie uitgevroten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |