Laat ik eerst maar eens m'n eerste rit rijden en actiever worden. Toch bedankt.quote:
Anderhalve week ongeveer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef Pizzabodem het volgende:
Voor de AR mensen: Hoe lang duurde het bij jullie voordat je het contract thuisgestuurd kreeg?
Is een 107 erger dan een C1 of Aygo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze halen wel 110 in z'n 2
Wat wel moet omdat je anders met 50 moet invoegen
Is allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:37 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Is een 107 erger dan een C1 of Aygo?
Ik heb alleen ervaring met een C1 en dat viel nog wel mee moet ik zeggen..
Zo, das wel een aardig stukje terug OV'en naar Rotterdam dan..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen voor het eerst naar Born
Rotterdam - Amsterdam en Hoofddorp - Born. Dat wordt een lange dag
Maakt niet uit, filmpje mee en ik overleef het welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Zo, das wel een aardig stukje terug OV'en naar Rotterdam dan..
Dat klopt. Die zullen ook goed langzaam zijn.quote:
HOAX! FOK!kers krijgen geen aandacht van meisjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Holy crap. Er zit een marmot tegenover mij in de trein. Opeens zit haar voet tegen van mij aan en gaat ze 2x op en neer langs mijn voet. Dus ik denk wtf doe jij? Ik kijk op van mijn boek, begint ze te glimlachen. Dat kind probeert gewoon te sjansen.
Nou voor haar dan speltip uno: weet waar je kansen liggen...niet bij mij in elk geval.
Damn.
Tot zover weer een spannend verhaaltje van mij voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |