Dat zei ik inderdaad niet heel duidelijk. Zit vanaf januari tot juni in Zweden voor de studie. Wel zin in maar eventjes niet rijden danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Lijkt mij logischer dat hij over 6 maanden ouder wordt en daarna 2 maanden niet kan rijden. Zo vat ik het op tenminste.
Nice! Minor / Erasmus? Wat ga je volgen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad niet heel duidelijk. Zit vanaf januari tot juni in Zweden voor de studie. Wel zin in maar eventjes niet rijden dan
Ah nice! Vorig jaar ook gedaan, in Milaan. Mooiste tijd van je leven, geniet ervanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad niet heel duidelijk. Zit vanaf januari tot juni in Zweden voor de studie. Wel zin in maar eventjes niet rijden dan
Ze hebben wel iets daarover in hun contract staan. Dat je niet bij de concurrent mag werken tijdens je periode bij EW en 5 jaar daarna ofzo. En dat je dan een boete krijgt. Maar ik weet niet hoe dit in werkelijkheid wordt gecontroleerd en uitgevoerd. Maar aangezien je het op dit moment al doet en het voor particulieren is vraag ik me af of het invloed heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Binnenkort sollicitatie bij EW, maar heb ook een baantje om voor een particulier te chauffeuren. Vind EW dit erg? Of maakt het ze niets uit, zolang ik maar genoeg uren maak?
Waarom zouden ze? Wat jij in je 'vrije tijd' doet mag je toch zelf weten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Dimitri_ het volgende:
Binnenkort sollicitatie bij EW, maar heb ook een baantje om voor een particulier te chauffeuren. Vind EW dit erg? Of maakt het ze niets uit, zolang ik maar genoeg uren maak?
Lekker, beetje motor?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb toch nog één ritje morgen. Drachten - Lisse in een 3-serie.
En rood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef joppie_saus het volgende:
Neen. Het is de 316i. Wordt weer groen en geel ergeren aan de traagheid van dat ding dus.
* Hojdhopper krijgt een flashback naar die balgozert uit Fired Up!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga zeker werken in mijn nieuwe rode broek ja. Dat hoort toch zo als je BMW rijdt? Overhemd aan en trui om de schouders geknoopt
Dan heb je toch echt een verkeerd beeld van de gemiddelde BMW rijderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga zeker werken in mijn nieuwe rode broek ja. Dat hoort toch zo als je BMW rijdt? Overhemd aan en trui om de schouders geknoopt
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik woon in Eindhoven, volgensmij was ik niet de enige aan de OP te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
@Shefkee: Welkom! Welke regio als ik vragen mag?
Welkom!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, volgensmij was ik niet de enige aan de OP te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |