Danny heeft me speciaal voor de gelegenheid eventjes verlost van de posticon-ban.
Go.
quote:On-topic: Ik gun het Malisse nu wel.
Op donderdag 04 juli 2002 17:27 schreef Smike het volgende:Zo. Nu eindelijk weer eens een Wimbledon topic met posticoon, hoofdletter en interpunctie.
.
quote:eerst niet dan?
Op vrijdag 05 juli 2002 09:43 schreef Smike het volgende:[..]
On-topic: Ik gun het Malisse nu wel.
Hewitt gaat denk ik wel winnen van Hemann die staat nogal onder druk en Hewitt is alleen maar extra gemotiveerd om die Engelsen stil te krijgen
Maargoed het regent weer eens!
quote:Ik wist het!! Het is Henmann !!
Op vrijdag 05 juli 2002 10:05 schreef T_R_I_P het volgende:
gun het Henman niet dat vind ik echt een irritant ventje met een hele irritante speelstijl...doet een beetje Duits aan als je het mij vraagt.
quote:herr tim henmann
Op vrijdag 05 juli 2002 14:04 schreef Hawk het volgende:[..]
Ik wist het!! Het is Henmann !!
Waar blijft de Schwalbe?
ik vind er dus echt niks aan... z'n tennis, z'n saaie verschijning, compleet geen emoties laten zien enz...
quote:Precies, Hewitt toont tenminste wat agressie en wilskracht en dan niet op neppe manier als Henman..
Op vrijdag 05 juli 2002 14:07 schreef sweek het volgende:[..]
herr tim henmann
zou wel es kunnen
ik vind er dus echt niks aan... z'n tennis, z'n saaie verschijning, compleet geen emoties laten zien enz...
regent het nog?
quote:Hewitt is echt een boeffie. Een beetje zoals Jimmy Connors vroeger was. Ik mag em best wel.
Op vrijdag 05 juli 2002 15:17 schreef Connection het volgende:[..]
Precies, Hewitt toont tenminste wat agressie en wilskracht en dan niet op neppe manier als Henman..
regent het nog?
Henman is gewoon de saaiheid zelve. 0,0 uitstraling. Een goeie tennisser, maar ik mis iets in hem. Het temperament waarschijnlijk.
Ik zie dan echt veel liever temperamentvolle tennissers als Van Lottum, Ivanisevic en Hewitt spelen.
quote:Een ieder die zo'n stom vervelend vuistje balt mag van mij in de eerste ronde verliezen.
Op vrijdag 05 juli 2002 15:17 schreef Connection het volgende:Precies, Hewitt toont tenminste wat agressie en wilskracht en dan niet op neppe manier als Henman..
quote:All right.
Op vrijdag 05 juli 2002 16:24 schreef Smike het volgende:
Eerste set voor Hewitt: 7-5..
quote:Zitten nog met een kater van gisteren.
Op vrijdag 05 juli 2002 16:42 schreef Smike het volgende:
Nou, niet alleen die Britten, hier komen de posts ook niet als regen uit de lucht vallen..
Ik eigenlijk ook.
Had verdomme zo mooi kunnen zijn.
.
quote:Tweede set 6-1 voor Hewitt.
Op vrijdag 05 juli 2002 16:24 schreef Smike het volgende:
Eerste set voor Hewitt: 7-5..
Malisse en Nalbandian zijn begonnen op baan 1.
quote:grrr nu weet ik nie meer wat te kijken
Op vrijdag 05 juli 2002 17:47 schreef Smike het volgende:[..]
Tweede set 6-1 voor Hewitt.
.
Malisse en Nalbandian zijn begonnen op baan 1.
quote:Ik wel, zie graag Henman eruit vliegen.
Op vrijdag 05 juli 2002 17:51 schreef sweek het volgende:[..]
grrr nu weet ik nie meer wat te kijken
quote:Volgens Jan Siemerink mocht Xavier van zijn manager zijn staartje niet afknippen.
Op vrijdag 05 juli 2002 17:55 schreef sweek het volgende:
ey xavier heeft z'n staartje nog gewoon
quote:ja ik hoor het net, van z'n manager en sponsors.....
Op vrijdag 05 juli 2002 18:05 schreef Leatherface het volgende:[..]
Volgens Jan Siemerink mocht Xavier van zijn manager zijn staartje niet afknippen.
Verdomme Schalken had de finale gehaald.
quote:Alhoewel je het het nooit zeker weet, lijkt mij dat Hewitt dit niet meer door de vingers laat glippen
Op vrijdag 05 juli 2002 18:12 schreef tong80 het volgende:
Henman wordt afgeslacht.Verdomme Schalken had de finale gehaald.
En idd, Sjeng had de finale kunnen halen
quote:Ik zie 't.
Op vrijdag 05 juli 2002 18:27 schreef sweek het volgende:
5 - 5 kut
En noem me geen kut.
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 18:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik zie 't.
En noem me geen kut.
quote:Yep waardeer Hewitt steeds meer er gebeurd tenminste wat als hij speelt
Op vrijdag 05 juli 2002 15:56 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hewitt is echt een boeffie. Een beetje zoals Jimmy Connors vroeger was. Ik mag em best wel.
Henman is gewoon de saaiheid zelve. 0,0 uitstraling. Een goeie tennisser, maar ik mis iets in hem. Het temperament waarschijnlijk.
Ik zie dan echt veel liever temperamentvolle tennissers als Van Lottum, Ivanisevic en Hewitt spelen.
En Tong80 martel je soms graag?
Henmann breakt net bewonderenswaardig op het laatste moment terug maar krijgt gelijk weer breakpunt En maakt hem met een fantstische lob Hewitt, nou afmaken die hap hij ruikt bloed Rocky wordt ie graag genoemd
quote:Sorry Machiel, zal geen zout meer strooien.
Op vrijdag 05 juli 2002 18:33 schreef Machiel het volgende:En Tong80 martel je soms graag?
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 05-07-2002 18:37]
BYE BYE HENMAN.
ha ha ha ha ha ha ha.
quote:Hoezo? Vorig jaar was Henman- Ivanisevic toch ook niet de finale?
Op vrijdag 05 juli 2002 18:38 schreef Connection het volgende:
Finale wordt niet interessant meer.. dit was de Finale
Altijd interessante teksten.
Waarom had ie die gisteren niet ?
Maar wel erg jammer dat Malisse erna 5-0 achter bleek te staan in de tiebreak en die verloor bleek mede door wat 'hartritme' problemen ofwel angst daarvoor gezien hij kennelijk veel onderzoeken ed. heeft gehad. Hij speelt dus veel minder als tegen Krajicek maar kan toch nog aardig bijblijven helaas van die break. Nou maar hopen dat hij na de regen met nieuwe moet zich kan terugvechten in de partij, voor hem zou het niet bepaald erg zijn als het blijft regenen denk ik trouwens, tijd voor een regendans lijkt me zo *dans inzet*
quote:*Mee danst*
Op vrijdag 05 juli 2002 19:19 schreef Machiel het volgende:
tijd voor een regendans lijkt me zo *dans inzet*
quote:Alles beter dan Henman.
Op vrijdag 05 juli 2002 19:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:
nog een keertje dan
Hewitt
Op naar de 5 sets ga je weer amuseren Dan doe ik t ook
Zou verdomd knap zijn jammer dat hij op 30-30 een smash mist en op deuce een dubbele fout maar met 3 aces slaat hij zich naar 4-1
quote:En 5-1, maar laat Nalbadian het niet lopen om zo hard aan te zetten??
Op vrijdag 05 juli 2002 21:16 schreef Machiel het volgende:
En Xavier Malisse is terug!heeft danwel de tweede verloren maar nu op 2-1 een breakpunt! Maar die kan hij net niet verzilveren maar hij krijgt een tweede en die pakt hij knap al maakt Nalbadian de fout
![]()
Op naar de 5 sets ga je weer amuseren
Dan doe ik t ook
Zou verdomd knap zijn jammer dat hij op 30-30 een smash mist en op deuce een dubbele fout maar met 3 aces slaat hij zich naar 4-1
2 breaks nu op naar 6-2 Dan stoppen ze want een 5e duurt te lang voor het donker is en kan morgen makkelijk afgewerkt worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 05-07-2002 21:48]
quote:Ik zie het, maar ik zie het alleen in tekstvorm dus vandaar....
Op vrijdag 05 juli 2002 21:42 schreef Machiel het volgende:
Nou nee hij heeft ook niet bepaald de mogelijkheden Malisse slaat gewoon hele goede ballen waar Nalbandian geen antwoord op heeft. En zelf maakt hij niets klaar op de breakpunten en begint hij nu ook te zagen(volgens de Belgische commentator) Malisse heeft nu ook een break en vecht nu goed terug als hij in de problemen is. Kortom als Xavier geen fysieke problemen meer krijgt zie ik hem wel winnen vandaag
Ok volkomen klote die kwijlebal van een Nalbandian naar de finale zeikstraal vond ik dat zeg bij elke bal op of tegen de lijn van Malisse moest hij gister protesteren bah! Maargoed ik vertrouw erop dat Hewitt morgen voor het eerst Wimbledon wint met hooguit 4 verloren sets in het tournooi zeer terrecht
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 06-07-2002 15:49]
Normaal zou je zeggen dat dat een ABC - tje voor Hewitt moet worden. Maar de Argentijn speelt toch wel sterk tennis.
Toch denk ik dat Hewitt een klasse beter is dan Nalbandian.
Die damesfinale zal mij een worst wezen.
6-1 6-3 6-2 later Nalbandian
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 07-07-2002 17:54]
quote:Het was inderdaad een erg saaie finale. Ook qua entourage en emoties enzo. Maar vergeleken bij die finale van vorig jaar (één van de mooiste tennispartijen ooit) is bijna alles saai.
Op zondag 07 juli 2002 17:52 schreef Machiel het volgende:
Saaie finale zegIs alleen leuk als Krajicek Wimbledon wint in drie sets
Erg jammer dat Malisse niet tegenover Hewitt had gestaan die heeft al vaker op centrecourt gestaan en is als hij een topdag heeft echt beter als Nalbandian.
6-1 6-3 6-2 later Nalbandian
![]()
Niettemin heeft Hewitt verdiend gewonnen. Een waardig opvolger van Ivanisevic.
Eigenlijk had Sjeng daar kunnen staan met die trofee in zijn handen
quote:Zoals ook Etingh nog ff inwreef AU!
Op zondag 07 juli 2002 18:52 schreef Leatherface het volgende:[..]
Eigenlijk had Sjeng daar kunnen staan met die trofee in zijn handen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |