quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:57 schreef zInge het volgende:
Dit vind ik wel gaaf trouwens
Saphira - So True
Saphira - So True
Dus als die van jullie daar op lijkt
Bedankt voor het compliment!
(Saphira...)
Zou leuk zijn als ze hier vaker kwam nu. Beetje op de hoogte houden enzo. Zou het wel interessant vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Laatste post was van Saphira zelf kennelijk
[..]
Ook ergens te beluisteren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik mag nu zeggen dat de artiest SENSE is en het liedje heet Difference
Ik heb de mp3 maar ik mag er verder dus niets mee doen. Schijnt ook ergens op internet te staan. Ik weet zelf niet waar, maar misschien de juiste zoekwoorden intikken?quote:
Nee, ik ook niet zoquote:Op maandag 10 oktober 2011
22:32 schreef gelestipjes het volgende:
Ik neem aan dat het deze is http://www.myspace.com/se(...)-difference-84331814
Vind het overigens niet echt geweldig klinken.
Zal haar een DM sturen ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze hier vaker kwam nu. Beetje op de hoogte houden enzo. Zou het wel interessant vinden.
Ik denk, leuke exotische naam, ben benieuwd. Is het gewoon een oerhollands amateurbandjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef sterrefee het volgende:
ik heb het nummer van Burcak gevonden. Er komt ook nog een clipje van hoorde ik.
Ik vind het weleen heel leuk vlot jong fris nummer
http://soundcloud.com/mer(...)drik-ft-burcak-sikar
Ze is echter bekend van de kindertv:twitter:missylona twitterde op donderdag 13-10-2011 om 16:23:52@Roadeurovision het is een dance- liedje geworden (NL=dance-exportland) met een refrein dat je bij de tweede x al mee kunt zingen reageer retweet
Ja klopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Volgens De Party doet Floortje Smit uit Idols 3 ook mee
En:twitter:KokHwaLie twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 17:39:30@ESF_FOK Freaky Pudding heeft een nummer geschreven voor meidengroep Jade (the Sing-off)! #songfestival reageer retweet
twitter:TomFort1 twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 15:35:18@ESF_FOK ja, mijn lied zit/zat ook in de koffer. reageer retweet
Nooit van gehoord, maar niet goed blijkbaar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Volgens De Party doet Floortje Smit uit Idols 3 ook mee
In We Will Rock You zong ze samen met Charlie Luske.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar niet goed blijkbaar?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Hebben die mensen gereageerd op mijn tweet om zich te melden als deelnemer Greys?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |