Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door vandermar op 10-10-2011 15:36:17 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat was mijn goedmakertje voor de TT van vorige topique.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stomme vraag, want ik heb waarschijnlijk iets gemist...maar wie is die chick op de foto hierboven?
Over smaak valt te twisten...maar hierover nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was mijn goedmakertje voor de TT van vorige topique.
Dunno hoe ze heet maar mijn ontdekking ^^
Ik wordt haar manager ;p (bankrekening vullen en niet alleen de bankrekening ^^)quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten...maar hierover niet![]()
Jouw ontdekking...weet ze zelf ook al dat ze nu ontdekt is?
Donequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Kan dit in de op?
Eredivisie: Douglas, Matavz, Mertens, Serrero, Vertonghen, Vanderwiel, Chadli, Lens...quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Sinds kort ook maar is begonnen met FUT.
Heb al paar filmpjes gekeken hoe je makkelijker aan coins komt door traden.
Ben er nog niet helemaal over uit wat voor team ik wil maken.
Aangezien mijn kennis van de buitenlandse voetbal wereld redelijk beperkt is neig ik naar een eredivisie team.
Heeft iemand nog tips welke spelers er qua prijs/kwaliteit goed idee zijn om te halen?
Of eventueel een andere tip wat een goed idee is om een beginnend FUT team mee te maken.
Pas op met je aannames: alles wat op je trade pile staat, lijkt sinds een paar dagen nogal onderhevig aan inflatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:08 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb 16k nu, en voor ongeveer 15/20k op de tradepile staan, zodra ik dit verkocht heb ga ik beginnen aan een dutch/eredivisie team waarbij ik Vorm en Lens al heb.
Wat schatten jullie heb ik daar voor een budget voor nodig (4-3-2-1)
Thanks!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eredivisie: Douglas, Matavz, Mertens, Serrero, Vertonghen, Vanderwiel, Chadli, Lens...
Ik mag toch hopen dat ik Lescott en Bosingwa nog wel ga verkopen, dan heb ik nog 4/5 kleine spelers van 500 tot 1 k per stuk dus ik denk wel dat dit te doen is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pas op met je aannames: alles wat op je trade pile staat, lijkt sinds een paar dagen nogal onderhevig aan inflatie.
Je gaat ze allicht verkopen, maar ik weet niet of je ze nog gaat verkopen voor de prijs die jij in gedachten had. De prijzen dalen de laatste dagen behoorlijk. Een eredivisieteam voor 20k moet makkelijk lukken. Wil je er in het buitenland spelende Nederlanders bij, dan kan het wel een stukkie duurder worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:15 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik Lescott en Bosingwa nog wel ga verkopen, dan heb ik nog 4/5 kleine spelers van 500 tot 1 k per stuk dus ik denk wel dat dit te doen is.
Maar wat voor een budget zou ik nodig gaan hebben voor Eredivisie/Dutch team?
Heb me geregistreerd, en geactiveerd. Maar daarna log ik in, maar als ik dan wil commenten dan zegt ie dat ik ben uitgelogdquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Kan dit in de op?
Hihi, ik heb nog wel een mooiequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef StijnDa het volgende:
Er mag nog wel een chick bij voor deze TT
Raar. bij mij doet die het gewoon.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb me geregistreerd, en geactiveerd. Maar daarna log ik in, maar als ik dan wil commenten dan zegt ie dat ik ben uitgelogd
Alleen als het Voë kwaliteit is.quote:
Ik heb een beest eredivisie team voor 8,5 k in elkaar gezet en speel zelfde formatie als dat jij wilt met bank mijn team :quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:08 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb 16k nu, en voor ongeveer 15/20k op de tradepile staan, zodra ik dit verkocht heb ga ik beginnen aan een dutch/eredivisie team waarbij ik Vorm en Lens al heb.
Wat schatten jullie heb ik daar voor een budget voor nodig (4-3-2-1)
Als je FUT11 heb gespeeld krijg je die 2 pakjes bonus als je begint met FUT12.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:54 schreef BDIL het volgende:
Ik heb mij Fifa 12 via tweakers besteld een nederlandse site maar ik heb denk ik de engelse versie gekregen van fifa. Op de voorkant staan rooney en ramsey/wilshere dagt ik en ik kan maar engels of arabisch kiezen bij talen....
Wat me dus opviel bij FUT toen ik begon is dat ik gewoon een 1e bronze pack kreeg zoals iedereen maar ook 2 extra packs bij store....
Nu lees ik dat je dat alleen kreeg met een speciale gold pack code die je erbij kreeg maar ik heb niks gekregen of ingevoerd maar kreeg ze wel dus ik zou ook willen weten voor hoelang:P
Oh Oke dan weet ik dat dus ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je FUT11 heb gespeeld krijg je die 2 pakjes bonus als je begint met FUT12.
Ja ik dus alleen engels en arabischXDquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook Rooney en WIlshere op de voorkant. Ik heb echter wel met talen: Frans, Engels en Nederlands.
JE kan het doen, maar volgens mij gooi je dan je winst weg. Een redelijke opstellinsgwijziging kost redelijk wat. De 4-1-2-1-2 gaan volgens mij tussen de 8k en 10k.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik heb Mikel Arteta (82 CM - shiny) met opstelling 3-5-2.
Ben van plan deze te verkopen aangezien dat die redelijk wat oplevert.
Ik zat er aan te denken om zo'n kaart te kopen om de opstelling bij hem te veranderen in de hoop dat die meer waard is.
Je pakt die GOLD player contracten nu voor 300 buy now page 160 ofzo:P die 24 +quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:19 schreef el-blanchito het volgende:
ff contracten hamsteren, ze gaan er nu uit voor 200c
Ik had Mertens voor 650 gekocht 4-3-2-1 formatie:Pquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Net shiny mertens gekocht voor 700 coins
Ik in de 4-1-2-1-2 formatiequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had Mertens voor 650 gekocht 4-3-2-1 formatie:P
Nice maar chemistry wordt nooit 9 toch tenzij je em rm maakt toch?quote:
Gomis!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef TheFastOne het volgende:
Het gaat definitief een Ligue 1 (4-1-2-1-2) team worden
Heb nog totaal geen ideeën op Cheyrou na. Suggesties?
Hoe de fuck kom je bij Cheyrou?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef TheFastOne het volgende:
Het gaat definitief een Ligue 1 (4-1-2-1-2) team worden
Heb nog totaal geen ideeën op Cheyrou na. Suggesties?
400cquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je bij Cheyrou?
GK Mandanda, Sakho CB, Menez CAM, Bodmer CDM, LM Bastos, ST Remi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |