Stoer manquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:54 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vroeger als weddenschap keer op 2 hoog uit het schoolraam gesprongen, 3 hoog word al aardig kritiek als je niet op je pootjes land.
5 uur geleden en nog nergens een nieuwsberichtje?quote:
Op twitter staan er diverse dingen over. Maar lijken allemaal "van horen zeggen" berichten te zijn.quote:
Bij mij ook maar wel uit 1e hand, aangezien het neefje van mijn collega op desbetreffende school zit en lijkbleek thuis kwam. School belde zelfs nog na of hij thuis aan was gekomen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Op twitter staan er diverse dingen over. Maar lijken allemaal "van horen zeggen" berichten te zijn.
09:10:35 10-10-11 Melding : A1 AMBU LFL02 2E IJZERSTRAAT 2 THV 3024CX ROTTERDAM RT BON 81023quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef MOON76 het volgende:
Nergens een melding van de Traumaheli terug te zien..
Pfff taalgebruik is vrij normaal voor die leeftijd. Ja het is geen ABN, maar als je net iemand zelfmoord ziet plegen praat je waarschijnlijk ook niet in ABNquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:05 schreef timbob het volgende:
[..]
OOOMMMGGG!!!!
Treurig.
Het taalgebruik dan he.
En de foto.
Excuus voor mijn domheid!..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef Auti het volgende:
[..]
09:10:35 10-10-11 Melding : A1 AMBU LFL02 2E IJZERSTRAAT 2 THV 3024CX ROTTERDAM RT BON 81023
Regio : 00 : [LAN] Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (MMT) Rotterdam Rijnmond
Ja dat is gewoon nog het meest bizarrequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
Wel erg vervelend ja. Volle school, uit het raam van de klas.
Pffff
Het is echt. Zoals ik al zei het neefje van mijn collega heeft alles meegemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oei, dat is wel echt heel kut
NOg geen bron zo te zien dus. hoewel die traumaheli-melding en die twitterfoto () wel doen vermoeden dat het toch echt is. Je zal het maar zien gebeuren...
Bij zoiets als dit gaan er geen persberichten uit en de media is hier vaak ook wat terughoudend in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oei, dat is wel echt heel kut
NOg geen bron zo te zien dus. hoewel die traumaheli-melding en die twitterfoto () wel doen vermoeden dat het toch echt is. Je zal het maar zien gebeuren...
Dat zal die pesters lerenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:10 schreef deedeetee het volgende:
Nou als ze door de klas gepest werd is dit dus wel de ultieme wraak.
Is het daar fout gegaan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:54 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vroeger als weddenschap keer op 2 hoog uit het schoolraam gesprongen, 3 hoog word al aardig kritiek als je niet op je pootjes land.
Hoeveel flippo's heb je ermee gewonnen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:54 schreef raptorix het volgende:
Het zal ook eens niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ze zijn nu aan het onderzoeken of de school of medeleerlingen verantwoordelijk zijn
Drankquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ze zijn nu aan het onderzoeken of de school of medeleerlingen verantwoordelijk zijn (als ik het goed op het nieuws hoorde)
Ze had het al een paar keer aangekondigd die ochtend
Paddo's zijn nog nooit gevonden in de bloedtests, alcohol wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:12 schreef Kabolter het volgende:
Je bent in de war met paddo's.
Ontopic: zou ze hier het hele weekend over na hebben gedacht? En wie zijn er dan nog meer verantwoordelijk? Lijkt mij dat als ze een verwarde indruk maakt dat je misschien nog iets kan doen qua vervolging. Maar het gebeurde zo rond 9 uur? Alsof een leerkracht iedere kreet serieus moet nemen. Vooral als je net bent begonnen aan de dag.
Stel dat die leerkracht het wel serieus nam en hierdoor de klas even uit liep. Dan voel je je wel heel erg klote als leerkracht zijnde.
Bron, anders hoax.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Paddo's zijn nog nooit gevonden in de bloedtests, alcohol wel.
30% van de zelfmoord(pogingen) gebeurd onder invloed van alcohol.
Maar de effecten wel, en anders droegen deze bij aan de beslissing.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:33 schreef Kabolter het volgende:
Daar zijn wel bronnen van. Maar geen bronnen waarbij alcoholconsumptie dé reden was om zelfmoord te plegen.
Nogmaals; bron?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar de effecten wel, en anders droegen deze bij aan de beslissing.
Oxford university, QJM: An International Journal of Medicine.quote:
Nieuwsdiensten doen zelden tot nooit berichten plaatsen over zelfmoordpogingen. Zeker niet als ze mislukken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
5 uur geleden en nog nergens een nieuwsberichtje?
Zelfs niet een lokaal suffertje?
Zelfs geen twittertje?
Het belang is dat jij lekker gebruik kan maken van een 'ongeluk' om je frustraties over alcohol te posten. Erg sneu naar mijn idee. Nog sneuer omdat jij cannabis wil ophemelen door kwaad over alcohol te praten. Hoop dat je nu eentje puur rookt, high wordt en niet nog lager kan gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oxford university, QJM: An International Journal of Medicine.
L. Sher, From the Division of Neuroscience, Department of Psychiatry, Columbia University, New York, USA
http://qjmed.oxfordjournals.org/content/99/1/57.full
En het belang hiervan? Lees het artikel. Lees de feiten over de situatie en alcohol is een niet de verwaarlozen mogelijke aanleiding. Het op voorhand uitsluiten is niet slim.
Waar doe ik dat? Je mag je persoonlijke strijd tegen canabis (waarom begin je daar overquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:04 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het belang is dat jij lekker gebruik kan maken van een 'ongeluk' om je frustraties over alcohol te posten. Erg sneu naar mijn idee. Nog sneuer omdat jij cannabis wil ophemelen door kwaad over alcohol te praten. Hoop dat je nu eentje puur rookt, high wordt en niet nog lager kan gaan.
Als dat niet het geval was dan was je ondertussen ook wel onderzoeken tegen gekomen die de gevolgen van alcohol nuanceren. Daarnaast zijn er vele studies en onderzoeken te vinden waarbij cannabis een veel groter risico vormt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Je mag je persoonlijke strijd tegen canabis (waarom begin je daar over) ook wel botvieren op je kussen
Gelezen. Niet iedereen heeft toegang tot een UB, ik gelukkig wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oxford university, QJM: An International Journal of Medicine.
L. Sher, From the Division of Neuroscience, Department of Psychiatry, Columbia University, New York, USA
http://qjmed.oxfordjournals.org/content/99/1/57.full
En het belang hiervan? Lees het artikel. Lees de feiten over de situatie en alcohol is een niet de verwaarlozen mogelijke aanleiding. Het op voorhand uitsluiten is niet slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |