Emg`s doen het altijd wel goed volgens mij!.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef CoiLive het volgende:
Weet iemand een leuk setje pick-ups om in een stratocaster te zetten om hem iets meer 'zwaardere rock' te maken. Hij hoeft geen metal aan te kunnen, maar een stuk harder mag wel, want ik heb nog een andere strat voor het meer cleanere werk.
Op dit moment zit er een humbucker in de brug positie (weet niet precies welke... zucht) en 2 standaard MIM strat pick-ups.
Een Gibson 'Dirty Fingers' doet het wel lekker in de brug voor rock.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef CoiLive het volgende:
Weet iemand een leuk setje pick-ups om in een stratocaster te zetten om hem iets meer 'zwaardere rock' te maken. Hij hoeft geen metal aan te kunnen, maar een stuk harder mag wel, want ik heb nog een andere strat voor het meer cleanere werk.
Op dit moment zit er een humbucker in de brug positie (weet niet precies welke... zucht) en 2 standaard MIM strat pick-ups.
je zou er een dimarzio (Miss fout gespeldquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef CoiLive het volgende:
Dat jaquote:
Wat zat er origineel in dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ja
Moet mijn setje weer eens in de LP hangen denk ik. Klonk toch wel beter dan die er nu in zitten.
Of verkopen... want zit er aan te denken de originele er weer in te hangen...
Oh ja, toen ik me af vroeg waarom je die wilde vervangen....quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:55 schreef The_Dean het volgende:
Die ene verweerde gouden pickups die zo geniaal klonken over die Crate van jou.
Leuk als main voor Bluescreensquote:Dat icm nieuwe electronica word dat best vet denk ik. Het is niet meer de backup voor de band, dus wat minder lomp is niet erg. Hij vind D en drop C niet echt geschikt.
Juistquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, toen ik me af vroeg waarom je die wilde vervangen....
[..]
Leuk als main voor Bluescreens
Ja dat lijkt me toch precies wat je wilt. Ik neem het droge signaal op en draai guitarrig als vst in mn host dan kan je altijd je geluid nog compleet anders makenquote:
Als ie de juiste kleur had: jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Braddie het volgende:
Niemand een Brian May Replica?, wil hem voor Donderdag weg hebben, FOK! prijs: 300euro!
Dat zeggen zoveel mensen, maar het overspuiten van een gitaar(of wat je er mee wilt doen..) is vast niet heel duur, èn het gaat toch om de klank/feel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Als ie de juiste kleur had: ja
nu: nee, te duur voor moi at this time.
in mijn geval: het gaat om het uiterlijk, heb al genoeg gitaren voor de feel en de klank. en overspuiten kost me te veel moeite en te veel geld, ben tegenwoordig maar een arme student.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel mensen, maar het overspuiten van een gitaar(of wat je er mee wilt doen..) is vast niet heel duur, èn het gaat toch om de klank/feel?
Ok, dan is het logisch dat je het niet doet ja !.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
in mijn geval: het gaat om het uiterlijk, heb al genoeg gitaren voor de feel en de klank. en overspuiten kost me te veel moeite en te veel geld, ben tegenwoordig maar een arme student.
Dat!quote:
Vind ik niet helemaal, ja ok.. als je een Les Paul Goldtop koopt, en hij blijkt achteraf niet *gold* te zijn maar *bruin* ok, maar bij een Signature model van Brian May kan je vanalles verwachten, ze hebben hem zelfs in het groen en het 3 tone sunburst...quote:
Precies, een goede klank is overratedquote:
Klopt, dat was deze helaas nergens meer, en ik moest 2-3 maanden wachten wilde ik hem in *antique cherry*quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
Nee, want hij is ook leverbaar in de kleur zoals hij hoort te zijn.
dan had je moeten wachten....quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, dat was deze helaas nergens meer, en ik moest 2-3 maanden wachten wilde ik hem in *antique cherry*
Zegt de man die niet kan wachten op zijn cabquote:
nja ik ga een andere bestellen want deze komt wss toch nooit binnen staat nu op 30-10-11'quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zegt de man die niet kan wachten op zijn cab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |