Je ziet gelijk duidelijk bij wie het thuis is!quote:
Normaal ben ik wel fan van AMD, maar voor laptops heb ik toch echt 1000x betere ervaringen met Intel. Voor een laptop zou ik nooit voor een AMD kiezen in elk geval.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen 3 laptops; de HP dv7-6105, dv7-6151 en Asus K73SV-TY037V, waarbij de laatste 2 praktisch hetzelfde zijn. De eerste hp is het goedkoopst met AMD quad-core A6-3410MX benchmark: 3.073, AMD Radeon HD 6755G2.
De laatste twee hebben een Intel Core i7 2630QM benchmark: 6,333 waarbij de dv7-6151 een Radeon Mobility HD6490 benchmark: 644 heeft en de Asus een GT 540M benchmark: 733.
Voor mij de vraag of die laatste twee laptops voor de processor en videokaart de 160 prijsverschil waar is...
Dat dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel fan van AMD, maar voor laptops heb ik toch echt 1000x betere ervaringen met Intel. Voor een laptop zou ik nooit voor een AMD kiezen in elk geval.
+quote:
=quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef brother52 het volgende:
Heb ze veel te vaak stuk zien gaan...
Ben al aan mijn tweede, bevalt prima hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef brother52 het volgende:
Dat zou ik al helemaal nooit kiezen.
Heb ze veel te vaak stuk zien gaan...
Wtfquote:
Gekke Koreaan...hij is wel erg goed.quote:
is wel heul fel roodquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
Mijn gitaar is op de post gegaan.. Hier al wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Nu.nlquote:iTar tovert iPad om in elektrische gitaar
AMSTERDAM – Gitaristen in de dop die een echte elektrische gitaar wat te duur of te lawaaierig vinden, kunnen binnenkort wellicht hun lol op met de iTar. Maar dan moet dit volwaardige gitaardock wel eerst in productie worden genomen.
De iTar bestaat uit een complete gitaarhals met drukgevoelige fretten. In plaats van snaren te beroeren, tokkelt men echter op het touchscreen van de iPad, die in de daarvoor bestemde opening moet worden geplaatst.
Starr Labs, de bedenker van de iTar, heeft diverse apps uitgedokterd die het touchscreen van de iPad moeten omtoveren in tal van instrumenten. Zo kan men het gitaardock gebruiken om te spelen met drumcontrollers, synthesizers en natuurlijk elektrische, akoestische en basgitaren.
Wil men de iTar begin december in huis kunnen halen, dan moeten er wel eerst 250 exemplaren besteld worden. Pas als er 50 duizend dollar aan voorbestellingen binnen is, wordt de iTar in productie genomen. Het apparaat zou zo’n 200 dollar (145 euro) moeten gaan kosten.
nice! heb zelf een epiphone dot sinds een weekje, ben er blij mee. kan me voorstellen hoe gaaf deze zal zijn!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is een echte hoor! Een echte Gibsun!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik wil niet teveel zeggen maar dat doet je naam wel eer aan
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef The_Dean het volgende:
We staan op nummer 815 van de Fryske Top 1000 van dit jaar
Ik mag toch hopen dat ze hem in een doos hebben gedaan die wl pastquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:45 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze hem in een doos hebben gedaan die wl past
Veel te laag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef The_Dean het volgende:
We staan op nummer 815 van de Fryske Top 1000 van dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |