Sterkte, Pquote:
Als ik het ga halen, dan verzamelen we op mijn oude kantoor in R'dam en vertrekt er een complete EY colonne richting het crematorium. Gaat vast goed komen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterkte, PNiemand kijkt uit naar een Uitvaart
Er zijn vast oud-collega's waar je bij kunt gaan zitten en waarmee je samen herinneringen op kan halen.
Spannend Bluezz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:26 schreef Bluezz het volgende:
Rotdag Peekemaak er een 'mooi' afscheid van.
Ook een soort reünie dus
Vandaag weer werkgroepen, DE grote testdag. 2 weken geleden werkte van de 35 testen welgeteld 1 documentNu maar hopen dat de conversie wel goed gegaan is anders wordt het hele verhaal mss wel uitgesteld ipv 18 nov.
Wat een luxe om je wekker om 8 uur te hebben![]()
half 7 wakker worden zit alleen wel in mijn systeem lately
Best leuk he, zo'n projectjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:26 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag weer werkgroepen, DE grote testdag. 2 weken geleden werkte van de 35 testen welgeteld 1 documentNu maar hopen dat de conversie wel goed gegaan is anders wordt het hele verhaal mss wel uitgesteld ipv 18 nov.
Wat een luxe om je wekker om 8 uur te hebben![]()
half 7 wakker worden zit alleen wel in mijn systeem lately
Efficiencydoelstellingen? Als in: ze moeten harder gaan werken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:34 schreef TAV74 het volgende:
Morgen![]()
Druk dagje, vanmiddag ook nog eens een groep mensen toespreken over de efficiencydoelstellingen waar zij wel eens persoonlijk last van zouden kunnen krijgen. Gaan ze vast blij mee zijn
Sterkte, Boris!quote:
quote:
Als in: hun baan verdwijnt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Efficiencydoelstellingen? Als in: ze moeten harder gaan werken?
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik ga naar bed. Met FC is alles goed.
Heet dat tegenwoordig 'efficienty doelstellingen formuleren'.quote:
Efficiency gaat over de inzet van "middelen", dus ja, zelfde met minder mensen doen valt daar ook onder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig 'efficienty doelstellingen formuleren'.
Auwquote:
Ik heb er ook echt zin in... Vooral omdat er nog best veel losse eindjes zijn en ik dus heel veel vragen nog niet kan beantwoorden. Eigenlijk bied ik ze alleen de zekerheid dat het onzeker wordt.quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen eigenlijk! Lijken me geen makkelijke gesprekken worden. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt zin in... Vooral omdat er nog best veel losse eindjes zijn en ik dus heel veel vragen nog niet kan beantwoorden. Eigenlijk bied ik ze alleen de zekerheid dat het onzeker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |