ja, da's wel een puntje ja. En nakijken ook trouwens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het schijnt op heel veel scholen al te gebeuren. En hopelijk is het gewoon niet nodig, en kijk je er nooit in, maar mijn broertje was heel erg van de verhalen dat het heel goed ging, en dan kwam hij met een rapport vol onvoldoendes thuis.. Dus ik kan me best voorstellen dat sommige ouders het willen.. Al ben je nog wel afhankelijk van hoe snel docenten de cijfers invoeren..
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef trui het volgende:
cooki, wat was je vannacht nog laat (of juist vroeg?) actief ! maar bedankt voor alle voorstel-info enzo, leuke foto's zag ik her en der voorbijkomen, en excuses nog dat ik dacht dat je wellicht een kloon was. dat was niet beledigend bedoeld overigens, maar door hoe je post leek het er op dat je niet nieuw was. blijkbaar had je al een hele tijd meegelurkt. knap dat je dat zolang kon volhouden! wat maakte dat je de overstap maakte van lurken naar meeschrijven?
Buurvrouw: k ben t weer met je eensquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
..... . dus heb ik afgesproken dat ik me aanmeld, dat ik verder niet kijk. Dat als het niet gaat hij aan de bel trekt. .....
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
En pas maar op Cooki, voor je het weet is ie een Brugger.Ik heb ook nog een 7e groeper. Als die een keer achter de rug is nog een lááááááng jaar Freewheelen in groep 8. Wat een nutteloos jaar voelt dat toch.
zal wel losmakingsproces zijn van de basisschool ofzo maar goed.
toch kun je denk ik ook niet zomaar zeggen 'ach, gooi al die topografie maar uit het lespakket'. over dat vergeten: het is ook niet zinvol om alles blijvend te onthouden. nu krijgen ze toch een bepaalde basiskennis op topografisch gebied. specifieke dingen kun je natuurlijk altijd opzoeken zodra je ze nodig hebt. bovendien is 't een goede hersen-oefening om soms wat te moeten stampen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik de relativiteit van de topografie ook alweer ontdekt. Doordat ik Katja help en ook overhoor wist ik zelf ook al weer snel alles uit mijn hoofd, maar als je het me 3 weken later weer vraagt ben ik het alweer kwijt. En zo ben ik ook wel soms makkelijk door school gerold. Een goed geheugen, even stampen, een goed cijfer en poef, weg is de kennis weer.
daarom moeten dergelijke dingen dus ook jaren herhaald & uitgebreid wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik de relativiteit van de topografie ook alweer ontdekt. Doordat ik Katja help en ook overhoor wist ik zelf ook al weer snel alles uit mijn hoofd, maar als je het me 3 weken later weer vraagt ben ik het alweer kwijt. En zo ben ik ook wel soms makkelijk door school gerold. Een goed geheugen, even stampen, een goed cijfer en poef, weg is de kennis weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |