Mooi, dan mag ik weer.quote:
Dat is mijn probleem dus ook! Ik wil graag vastigheid, maar ik heb ook torenhoge ambities en daarvoor moet je juist risico's durven nemen. Ik geef mezelf tot half 4 en dan moet ik bellen! Geen kiddo's, koophuis etc..quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:31 schreef Incantrix het volgende:
Ohnoes! Toch niet dit jaar nog he? Die paarse en blauwe
Princess, zou erg van mijn situatie afhangen, ik neig altijd naar vastigheid, maar een baan waar je veel mogelijkheden hebt lijkt me ook heel fijn. Mits je niet teveel verantwoordelijkheden (koophuis, kind, dat soort) hebt
Van dattum!!quote:
Dan kan ik maar 1 ding zeggen: volg je ambities! Voor de meeste mensen komt er een tijd dat dat wat minder makkelijk is als voor jou nu, dus als je de kans hebt..quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem dus ook! Ik wil graag vastigheid, maar ik heb ook torenhoge ambities en daarvoor moet je juist risico's durven nemen. Ik geef mezelf tot half 4 en dan moet ik bellen! Geen kiddo's, koophuis etc..
mooi, goed, tof!quote:
hier sluit ik me VOLLEDIG bij aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan kan ik maar 1 ding zeggen: volg je ambities! Voor de meeste mensen komt er een tijd dat dat wat minder makkelijk is als voor jou nu, dus als je de kans hebt..
Maar natuurlijk is het makkelijk gezegd voor mij.. Maar ik heb nuwel spijt dat ik in het verleden altijd op safe heb gespeeld, ik kom nu nergens meer.
QFTquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
whoop, zeg gewoon wat er op je lever ligt in plaats van vragen uit te lokken met vage opmerkingen![]()
Het is maar nagellak he? Huur, vaste lasten, eten etc zijn imho belangrijkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wil nagellak maar ik wil niet blut worden.
Zo dan?
Al ben ik net een nederlandse, best wel vage maar heb er al eerder besteld, webshop tegen gekomen waar de nubar nu 3,95 is
Wat zeg jij nou weerquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar nagellak he? Huur, vaste lasten, eten etc zijn imho belangrijker
Heb ik allemaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar nagellak he? Huur, vaste lasten, eten etc zijn imho belangrijker
Ja, bedankt he... nu heb ik zin in appel-kaneelcakequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weerWat een rare gedachtegang
![]()
Paar dagen niet eten en dan nagellakpotjes kopen; is toch heul zo gek niet
Omnomnom gisteren appel-kaneel cake gebakken en nu nog van aan het genietenHij smaakt zo freaking goed dat ik mezelf maar even een schouderklopje heb gegeven
welke site is dat dan? want het is wel heel goedkoop, zijn ze niet nep? of is de shipping gewoon hoog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wil nagellak maar ik wil niet blut worden.
Zo dan?
Al ben ik net een nederlandse, best wel vage maar heb er al eerder besteld, webshop tegen gekomen waar de nubar nu 3,95 is
Deze, ze zijn nu in de aanbieding, verzenden is 4,50.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke site is dat dan? want het is wel heel goedkoop, zijn ze niet nep? of is de shipping gewoon hoog?
Ik heb van die NL site mijn konad producten vandaan, snelle levering en zonder problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Deze, ze zijn nu in de aanbieding, verzenden is 4,50.
Ebay doet volgens mij alleen paypal, deze en deze zijn wel betrouwbaar.
Ebay is sowieso wel vrij betrouwbaar.
Ik heb er ook wel es wat besteld ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ik heb van die NL site mijn konad producten vandaan, snelle levering en zonder problemen.
Kloptquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel es wat besteld ja.
Zat die eigenaresse ook niet een tijdje bij ons te posten? Die van veelsieraden? Of haal ik nu van alles door elkaar?
Of ze hier gepost heeft weet ik niet, maar veelsieraden is wel dezelfde site.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel es wat besteld ja.
Zat die eigenaresse ook niet een tijdje bij ons te posten? Die van veelsieraden? Of haal ik nu van alles door elkaar?
Dat dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kloptdie hadden een partij goedkope Nubars opgekocht toen.
Ook niet als je googeled?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of is er heel vaak ook geen swatch van.
Zit nog te twijfelen namelijk.
oh dat is wel heel fijn van hemquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
zooo.... Net ff gesprekje gehad met teamlead, hij zegt dat ik geen wurries moet hebben en hij is mij nu aan het pluggen bij de projectleiders voor extra werk
Ja, dat is ook een keer op he...quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef Incantrix het volgende:
Fijn SQBeter als uit je neus blijven baggeren
EIN-DE-LIJK dat stomme Brabantse accent kunnen verstaan op m'n voicemail en het trackingnummer gevondenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:56 schreef Debsterr het volgende:
Iemand regio Eindhoven bekend met Federal Express Europe Inc.? Echt heel wazig, wordt mobiel gebeld dat er een pakketje uit Amerika vandaag zou zijn aangeboden (was verdorie thuiswerken!) en nu bezorgen ze het dus morgen op het werk. Maar vind het wel raar. Verwacht nog swatch sticks maar de vorige keer kwamen die gewoon via TNT.
edit: hmm, Google wijst toch naar fedex. Ik vind het niet minder vreemd.
eet gewoon watquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog een half uur totdat ik mag eten van mezelf. Maar ik heb zo'n honger.
verrassingersquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EIN-DE-LIJK dat stomme Brabantse accent kunnen verstaan op m'n voicemail en het trackingnummer gevonden. Iets uit Santa Fe is dus naar mij onderweg
. I haz no clue!
ik kan de spanning nu al niet meer aaaaaaaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eet gewoon wat
[..]
verrassingers
Voor het eerst dat ik zoiets mag reviewenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, ha, ik was laat. Oehhhhh, spannend! Supergaaf.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze samples van de grote wintercollectie!!!
Ik wilde net zeggen volgens mij is het China Glazequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef Debsterr het volgende:
Tofquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik zoiets mag revieweneen wonder dat ik op tijd was met mailen! Of weinig animo van de andere bloggers haha.
Zo vliegt de Fedex altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Wel snel trouwens, de 7e daar op de bus gegaan, vandaag aangeboden hier, en het is van Santa Fe naar Memphis naar parijs naar *wereldstad* Veldhoven gegaan! Hyper hyper hyper.
Ja ik ben er ook wel blij mee, ook al is het niet per se een collectie waar ik super naar uit kijk zijn er wel wat vergelijkingen enzo die ik graag wil makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo vliegt de Fedex altijdgaaf hoor heel de collectie
Super tofquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso leuk idd! En wat je niet hoeft/dubbel hebt kan je familie weer blij mee maken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel blij mee, ook al is het niet per se een collectie waar ik super naar uit kijk zijn er wel wat vergelijkingen enzo die ik graag wil maken. En ach, 12 gratis lakjes is gewoon leuk
.
Je CAtjes zijn op de post trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sowieso leuk idd! En wat je niet hoeft/dubbel hebt kan je familie weer blij mee maken.
Fuuu, ik ben zo verkouden. En duidelijk in een klaagbui, hihi.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je CAtjes zijn op de post trouwens
Whut? Dat is niet goed. Hoop dat je het trekt zonder!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Mama vroeg aan de huisarts of ik eens een recept van 3 maanden of langer mocht, ipv dat ik elke maand mn AD moet halen. Wat blijkt nou, die dingen mag je maar 6 maanden slikken. Raad eens wie ze al 3 jaar slikt? JUUUIST. De huisarts die ze heeft voorgeschreven is met pensioen, en deze pillen kunnen nu een averechts effect hebben.
Nu ga ik maar afbouwen. Ik ben altijd ZO BEROERD als ik ze eens vergeet maar dan kan ik echt de hele dag slapen, terwijl ik altijd s'nachts wakker ben met die meds.
Pfff, lekker dan. Hopelijk heb je nu een betere huisarts! En sterkte met afbouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Mama vroeg aan de huisarts of ik eens een recept van 3 maanden of langer mocht, ipv dat ik elke maand mn AD moet halen. Wat blijkt nou, die dingen mag je maar 6 maanden slikken. Raad eens wie ze al 3 jaar slikt? JUUUIST. De huisarts die ze heeft voorgeschreven is met pensioen, en deze pillen kunnen nu een averechts effect hebben.
Nu ga ik maar afbouwen. Ik ben altijd ZO BEROERD als ik ze eens vergeet maar dan kan ik echt de hele dag slapen, terwijl ik altijd s'nachts wakker ben met die meds.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef DeltaCephei het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Jeetje.... lekker dan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Cymbalta! Dus vanaf vanavond afbouwen
De huisarts zegt dat ik er vrij weinig last van zal hebben maar ik geloof ze niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jeetje.... lekker dan!
Sterkte met afbouwen! Schijnt nogal een bitch te kunnen zijn...
Gefeli!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Ah, top! Eerste cijfer van het jaar binnen, 25% van eindcijfer voor het vak: een 7 voor een presentatie. Blij mee
Oh bah... dan is het fijn dat je af mag gaan bouwen! Hopelijk kun je dan 's nachts ook beter slapen enzo!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De huisarts zegt dat ik er vrij weinig last van zal hebben maar ik geloof ze niet meerIk ben serieus ELKE nacht wakker. ELKE nacht. Uren. En dan ben ik zo brak s'ochtends. En dat is sinds ik die meds heb. En zweten, oh god. Het zweet druipt dan van m'n hoofd enzo
Ook een bijwerking.
[..]
Gefeli!
Die arme meisjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:51 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
"God thinks that peageants are good"
Ik kijk weer toddlers and tiara's![]()
Vertaald naar het nederlands klinkt het helemaal nergens naarquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte ermee delta, ad zijn een teefvoor lindy!
Sterkte meissiequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De huisarts zegt dat ik er vrij weinig last van zal hebben maar ik geloof ze niet meerIk ben serieus ELKE nacht wakker. ELKE nacht. Uren. En dan ben ik zo brak s'ochtends. En dat is sinds ik die meds heb. En zweten, oh god. Het zweet druipt dan van m'n hoofd enzo
Ook een bijwerking.
[..]
Gefeli!
Is helemaal niet te merken dat jij iets met taal enseauw doet hoorquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is helemaal niet te merken dat jij iets met taal enseauw doet hoor
* Puckzzz staat 295-157 achter
als je besteld hebt krijg je 'm gewoon hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:56 schreef milka82 het volgende:
Boh,had ik de Me myself and eye besteld bij alice and jo,is ie uitverkocht! I haz ac sad
ben benieuwd!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb gefaald bij H&M
Een .........tromroffel......... JURKJE!!!![]()
![]()
Nu maar hopen dat mijn tieten er een beetje inpassen...
en een broek, en nog een lang jurkje maar da's meer iets van een longshirt, en een truitje en nog een shirtje...Yeey @sale
Dat klinkt meer als iets dat je in de cocktailbar kan bestellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Cymbalta! Dus vanaf vanavond afbouwen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Dees:
http://www.hm.com/nl/product/93002?article=93002-B#shopOrigin=SA
doet de link het?
Ik heb ook vet verloren van IJsquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Mazzel hebben helpt ook enorm hoor.
Net gecheckt, ik sta nog voorquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als iets dat je in de cocktailbar kan bestellen.
Taartjesfee leert mij lelijke woorden via wordfeud![]()
![]()
![]()
Vind het ook niet eerlijk dat hij sex niet pakt, was ik ook al achter gekomenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]gisteren pakte die 'sex' niet bij mij.
"dat stond niet in zijn woordenboek"
Maar vanmiddag pakte die wel 'neuken' van Patje
'sexe' trouwens ook niet terwijl dat een normaal woord is toch?
Oh dat zuigt!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind het ook niet eerlijk dat hij sex niet pakt, was ik ook al achter gekomen.
Taartjesfee heeft mij Kut geleerd. Dus toen wou ik haar terugpakken en lul, snikkel of hoer ofzo sturen, maar ik had geen klinkers
Het moet met ks, technisch gezien. Sexy mag dan wel weer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind het ook niet eerlijk dat hij sex niet pakt, was ik ook al achter gekomen.
Taartjesfee heeft mij Kut geleerd. Dus toen wou ik haar terugpakken en lul, snikkel of hoer ofzo sturen, maar ik had geen klinkers
Maar dan zit ik nog steeds met die X te kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kut
Seks met ks mag wel ja
Ik zie net trouwens dat buyincoins ook plates verkoopt, voor wie wel plates wil maar geen cc heeft
ex of exenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dan zit ik nog steeds met die X te kijken
Sexy, ex, exen, roux (heeft Lin me geleerd), sax.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dan zit ik nog steeds met die X te kijken
Aaah, rot is dat. Gebit reinigingstabletten! Klinkt stom, maar werkt goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb gewoon blauwe vlekken op m'n nagels van m'n vorige nagellak![]()
. Heb het nog nooit zo erg gezien
*magnietmagnietmagniet*quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Iemand interesse in 2 plaatsjes bij nailsupplies? Ik wil het falen beperken.
JAAAAAAAAquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Iemand interesse in 2 plaatsjes bij nailsupplies? Ik wil het falen beperken.
Ik moet ff kijken nog...volgens mij zit ik weer es bij de verkeerde site te kijken. Ik moet inloggenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken nog...volgens mij zit ik weer es bij de verkeerde site te kijken. Ik moet inloggen
zie je wel...het is .US!! stomme Poeckziee
Heb ik zelfs nog liggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah, rot is dat. Gebit reinigingstabletten! Klinkt stom, maar werkt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik zelfs nog liggen. Tegen geelheid hielp het niet
![]()
Ok, ik heb een foto, maar gemaakt in geel licht, waardoor m'n nagel er dus echt ranzig geel uitziet. Dat valt wel mee in de praktijk, let vooral op de blauwe vlekken. (En ja, hier zat basecoat onder)
Huu, stomme nagellak! Maar bij mij werkte het wel goed. Tandpasta wil het soms ook wel wat oplichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog over wordfeud, ik sta wel vet voor tegen Klau
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik zelfs nog liggen. Tegen geelheid hielp het niet
![]()
Ok, ik heb een foto, maar gemaakt in geel licht, waardoor m'n nagel er dus echt ranzig geel uitziet. Dat valt wel mee in de praktijk, let vooral op de blauwe vlekken. (En ja, hier zat basecoat onder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik laatst ook, door Atlantis!!
Don't come closer, I might hurt you
Ik zou niet weten hoe ik een screenshot van mijn foon moet maken..?quote:
Wavoorfoonhebbie? Ik kan het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik een screenshot van mijn foon moet maken..?
Niet allequote:
eh.. wecamshot van scherm maken?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja nog sterkte, de klachten die je er nu van had lijken me ook niks![]()
@Albino??
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
I need more info, dan kan ik mee praten hahaha.
Ik heb geeneens een man! Dat zal het probleem ook wel zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet alle
maar zo te horen die van jou nu wel ffies
Ga ik zo even doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
eh.. wecamshot van scherm maken?
wtf is dat? :")quote:
Volgens mij lopen die afrikanen daar heel de tijd op te kauwenquote:
Precies. Echt prima als je niet geinteresseerd bent, maar doe daar dan niet zo zielig over.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:
Maar ff, iemand.. nailsupplies, shipping?
Albino, klinkt nogal kinderachtig van hem. Doe dan inderdaad niet enthousiast of laat eerlijk weten je bedacht te hebben.
Vond het echt wel een leuke jongen ja. Maar heb wel vaker dat mannen stom zijn, dus ben dan zo bang hem af te schrikken als ik sms. Probeer wel heel stoer te roepen "his loss!" maar eigenlijk baal ik wel, want heb best weinig positieve ervaringen met jongens en deze jongen gaat zelfs naar dezelfde kerk. De combinatie zelfde kerk en leuke jongen is best zeldzaam.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
A_B vind je hem leuk?
Doe dan gewoon SMS-en dat ie je toevoegt! Misschien heeft ie het niet gezien ofzo.
Als je dan nog niet toegevoegd bent is het een lul en ben je beter af zo
Dussssssssss...ff sms-en dan meissie...no harm no foulquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vond het echt wel een leuke jongen ja. Maar heb wel vaker dat mannen stom zijn, dus ben dan zo bang hem af te schrikken als ik sms. Probeer wel heel stoer te roepen "his loss!" maar eigenlijk baal ik wel, want heb best weinig positieve ervaringen met jongens en deze jongen gaat zelfs naar dezelfde kerk. De combinatie zelfde kerk en leuke jongen is best zeldzaam.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dussssssssss...ff sms-en dan meissie...no harm no foul
quote:
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/stuff/Q.JPGquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
woorden met een Q any one?
Ik ken alleen maar qua
Ja maar bij de vorige jongen werkte dat compleet averechts!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Mannen zijn gewoon een zwaar eenvoudige levensvorm. Je moet niet teveel vragen van ze he
Gewoon op een schoteltje aanreiken en zeer extreem duidelijk aangeven wat je wilt
Student!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Pfff, wat hebben jullie een hoop zitten typen zeg vandaag!
Veel studenten/werklozen tussen of mensen die op hun werk Fokken (naast SQ)?
Ze heeft 'blenden' gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En niet vergeten dat mannen compleet blind zijn voor hints.
@ Lindy![]()
![]()
![]()
![]()
. Heeft ze al een woord van meer dan 4 letters?
Ik zou nu ook geen smsje gaan sturen hoor. Is er nog een kant dat je hem tegen komt binnenkort?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar de vorige keer werkte dat compleet averechts!
Maar nouja, stuur wel even een smsje, want nog een 'zomaar' smsje sturen vertik ik toch ook.
Studentquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Pfff, wat hebben jullie een hoop zitten typen zeg vandaag!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Mannen zijn gewoon een zwaar eenvoudige levensvorm. Je moet niet teveel vragen van ze he
Gewoon op een schoteltje aanreiken en zeer extreem duidelijk aangeven wat je wilt
Studentquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Jawel man, gewoon doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf er niet tegen te gaan spelen.
Die van mij is ook wel slim hoor, maar een nerd, dus af en toe heeft hij een beetje een (sociale) gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]bij mijn vorige vent had ik je volkomen gelijk gegeven, maar ik blijk nu zowaar een intelligent exemplaar gevonden te hebben...
Is da allemaal neerlandsch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/stuff/Q.JPG
Huisvrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb nog niks gestuurd. En nee, ik woon in Amersfoort, hij vlakbij Ede. Is niet ver van elkaar maar de kans om elkaar tegen te komen is miniem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou nu ook geen smsje gaan sturen hoor. Is er nog een kant dat je hem tegen komt binnenkort?
quote:
Aqua is ook niet goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Wordfeud keurt wel vaker Nederlandse woorden niet goed, hoerenspel!
Ik heb een invite gestuurd.quote:
Dat! Dat vind ik nog wel een van de frustrerendere.quote:
Valt dat dan onder de groep werklozen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat! Dat vind ik nog wel een van de frustrerendere.
Kuttenkop is zeker ook niet goed?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Net als samenstellingen. Heul wel dat dat goede Nederlandse woorden zijn!!
Pikstrafquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kuttenkop is zeker ook niet goed?
Of Penisnijd?
Loller!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had laatst "janksmoel", was ook niet goed
quote:
Ik betwijfel dat 'ie ze kent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kuttenkop is zeker ook niet goed?
Of Penisnijd?
Piemelkaasquote:
Zo irritant is dat he, ik herinner het me nog wel...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Stelletje fuckers van de UVT
Ik was te laat met tentamenregistratie... dus ik zo naar de studentenbalie, 25 minuten gewacht, hebben ze mijn registratie weer open gezet. (gelukkig de eerste keer, dus gratisch), wil ik me inschrijven net, 'registration closed'. Hufters, kan ik weer 25 min in de rij gaan staan
Mijn Friesche ex-man had altijd een ranzig woord: Gielemiegtoeftequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Piemelkaas
zure sloot, oh nee, dat zijn 2 woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het was een hoofdprijsje die vent
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Sletten kon ook wel, sletje niet. Zaadslet ook niet.quote:
Och, kreng, teef en hoer pakt 'ie zeker weten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sletten kon ook wel, sletje niet. Zaadslet ook niet.
Ik ben een beetje verknipt, ik weet het
Hoer sowieso! Pik ook volgensmij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, kreng, teef en hoer pakt 'ie zeker weten.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn Friesche ex-man had altijd een ranzig woord: GielemiegtoefteNet als moederkoek, blerghhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het was een hoofdprijsje die vent
Weinig dingen waar ik van ga kokhalzen, maar moederkoek (goed ranzig uitgesproken), of een bejaarde man die vertelt dat hij eerst even "zijn broekje" moet uitdoen.
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja, echt, dat ze het in 1x goed doen, daar zitten ze toch voor.. Kutjanussen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo irritant is dat he, ik herinner het me nog wel...
Vanmiddag was mijn collega over de zeik. Hij had voor de voorbereiding van de vergadering, zijn stuk 6 minuten te laat op woensdagmiddag naar de secretaresse gestuurd, waardoor ze het niet meer had uitgeprint. Kansloze hoer, echt, té kinderachtig
Ik vind slipje echt een van de meest gore woorden everquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als moederkoek, blerghhhhhhhhh
Weinig dingen waar ik van ga kokhalzen, maar moederkoek (goed ranzig uitgesproken), of een bejaarde man die vertelt dat hij eerst even "zijn broekje" moet uitdoen.
![]()
![]()
Gewoon een fake berichtje sturen, en daar achteraan "oeps, was niet voor jou bedoeld"quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik laat mensen best vaak lang wachten.
Zucht, twijfeltwijfel. Wel of toch niet smsen...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon een fake berichtje sturen, en daar achteraan "oeps, was niet voor jou bedoeld"
Werkt ook altijd goed
Ok, niet 5 x bij dezelfde persoon doen natuurlijk, dat valt vaak op
Bij een collega van me werkt dat dan weer wel, die laat ik ook eens in de 3 maanden een meneer Beer of mevr. de Leeuw bellen in Blijdorp en hij trapt er altijd in
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon een fake berichtje sturen, en daar achteraan "oeps, was niet voor jou bedoeld"
Werkt ook altijd goed
Bij een collega van me werkt dat dan weer wel, die laat ik ook eens in de 3 maanden een meneer Beer of mevr. de Leeuw bellen in Blijdorp en hij trapt er altijd in
Janus, Janus, pak me nog een keer!quote:
Brrrquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Janus, Janus, pak me nog een keer!![]()
![]()
Whaha, ook een goed idee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Werkt ook altijd goed
Wasda?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
Oh God, ik moet eerdaags echt ff een paar Patty Brardjes gaan doenTwee tassen vol!!
Flessen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
Oh God, ik moet eerdaags echt ff een paar Patty Brardjes gaan doenTwee tassen vol!!
Bwhahahhaha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Werkt ook altijd goed
quote:
Flessen? Wij hebben hier 3 boodschappenkratten vol staan... en nee, zo lang is het niet geleden dat we naar de glasbak zijn geweestquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Valt dat dan onder de groep werklozen?Ja zo klinkt het wel he? KutwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vanaf volgend jaar ga ik onder student vallen heb ik besloten. Ga toch de Pabo doen. Als dat kutlijf meewil iig
I`m not weird. I`m limited edition.
Ahhhh, Brabant, Korsakoff in a bottlequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Flessen? Wij hebben hier 3 boodschappenkratten vol staan... en nee, zo lang is het niet geleden dat we naar de glasbak zijn geweest
Oh, dat klinkt wel heel leuk! Hoop voor je dat het lukt!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het wel he? Kutwoord
Maar vanaf volgend jaar ga ik onder student vallen heb ik besloten. Ga toch de Pabo doen. Als dat kutlijf meewil iig
Oeh, hopen dat 'ie een beetje vlot terug te zien is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik moet ontzettend piesen, maar het is nog geen reclame bij HNTM
Heerlijk! Tanken maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, Brabant, Korsakoff in a bottle
Ik hoop met je mee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, hopen dat 'ie een beetje vlot terug te zien is.
Interactive TVquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik moet ontzettend piesen, maar het is nog geen reclame bij HNTM
Enchantéquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, Brabant, Korsakoff in a bottle
Slaap lekker!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben echt kapot, ga maar eens slapen, morgen weer een drukke dag
Tukse allen!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Tukse allen!
Goed zo!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
Nah iets meer serieus...de meeste van jullie kennen mijn geschiedenis wel. En 1 van de vele positieve dingen die mijn nieuwe liefde met zich mee heeft gebracht is dat ik veel minder drink.
*trots is op Poeckziee*
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Tukse allen!
Trustuh!quote:
Dat is wel een hele fijne en goede bijkomstigheidquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
Nah iets meer serieus...de meeste van jullie kennen mijn geschiedenis wel. En 1 van de vele positieve dingen die mijn nieuwe liefde met zich mee heeft gebracht is dat ik veel minder drink.
*trots is op Poeckziee*
Ik voorzie veel gedoe met treinen in mijn toekomst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even iets heel anders:
http://www.nu.nl/binnenland/2637869/ijskoude-winter-komst.html
Fuuuu.
Dat zeiden ze vorig jaar ook. Toen viel het best wel mee...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even iets heel anders:
Fuuuu.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Even iets heel anders:
Fuuuu.
Koud.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik hou van hele koude winters
Ben ik nu raar?
Heerlijk!! Alles beter dan regenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schaatsen vind ik ook geweldig. Maar november al, really?
EGNIE!! Ik vier met je mee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
*schenkt nog een baco in*
Ik vier mijn 7 in mijn eentje
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
EGNIE!! Ik vier met je mee hoor
ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een manier zodat mijn Xena pak wel gaat passen. Als dat niet lukt weet ik niet wat ik dan aan moet doen???
7quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
*schenkt nog een baco in*
Ik vier mijn 7 in mijn eentje
Hahaha! You are sweetquote:
Ja, geglibber is kut, dan kan ik niet meer op mijn scooter rijdenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het maar niet glad is vind ik alles wel best. Geglibber.
Het is in ieder geval een lekker begin voor dat vak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! You are sweet
Nee, een 7 is niet briljant... (hoewel ik weinig had gedaan, dus prima zo), maar elke reden voor baco's vind ik een goede reden
Dan durf ik niet meer naar buiten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, geglibber is kut, dan kan ik niet meer op mijn scooter rijden
Hahahaha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan durf ik niet meer naar buiten.Evenwicht, ik mis het.
Ja, dat wel!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een lekker begin voor dat vak.
Onleesbare artikelsquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Wheeee, artikelzoekplaatje. (Serieus, heel handig dat ze het online zetten, maar de pagina's zijn echt fucked up.)
Wel leesbaar, maar de pagina's staan gehusseld.quote:
Oh, dat is ook handig jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel leesbaar, maar de pagina's staan gehusseld.
Weer een boom vermoord.quote:
Stiekem vind ik het enorm garpig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mina, echt tig berichten op facebook van blackberty huilies dat hun internet niet werkt![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan durf ik niet meer naar buiten.Evenwicht, ik mis het.
I KNOW RIGHT!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou, ik ga ff migreren.
Oh en Stacey: JE KUNT NIET PRESENTEREN!!! STOP IT!!![]()
![]()
Lippenseel, eyelinerkwasten, blendkwast, kabuki en stippling brushesquote:
Same here, wat een huilies, het alsof de wereld vergaatquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het enorm garpig.
Volgens mij werkt dat idd hetzelfde als met TD vroegâh. Zijn toch dezelfde mensen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Debsterr het volgende:
Ja, over falen, iemand die nog antwoord heeft op m'n Nailsupplies vraag?
Ik heb er ook een aantal inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, wat een huilies, het alsof de wereld vergaat
En ook om de paar uur posten he, BB ewrkt nog steeds niet ... BB werkt NOOOOOOG niet ... BB werkt een beetje .. BB werkt toch weer niet
En niet van 1 persoon, nee echt iedereen die een BB heeft is aan t janken ..
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Debsterr het volgende:
Ja, over falen, iemand die nog antwoord heeft op m'n Nailsupplies vraag?
Het valt hier echt reuze mee eigenlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, wat een huilies, het alsof de wereld vergaat
En ook om de paar uur posten he, BB ewrkt nog steeds niet ... BB werkt NOOOOOOG niet ... BB werkt een beetje .. BB werkt toch weer niet
En niet van 1 persoon, nee echt iedereen die een BB heeft is aan t janken ..
Kwassies.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Lippenseel, eyelinerkwasten, blendkwast, kabuki en stippling brushes. Allemaal van ELF.
quote:Al 3 uur geen internet van T-mobile, goede services noemen ze dit....
quote:Backberry storing is de fout krijg ik te horen, van t-mobile.....:( Dan merk je hoe verslavend internet op je gsm is.
Ja maar dat jij nooit internet op je mobiel betekent niet dat de rest dat niet wilquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef megamandy het volgende:
Hier zeurde dit iemand op facebook:
[..]
En daarna:
[..]zeurders, ik internet nooit op mijn gsm. De enige keren dat ik dat deed was om te kijken hoelaat mijn trein van plan was om te komen.
Da's een waarheid als een koe, maar een aantal gedraagt zich écht alsof het het einde van de wereld is. En da's gewoon overdreven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dat jij nooit internet op je mobiel betekent niet dat de rest dat niet wil.
Dat klopt ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een waarheid als een koe, maar een aantal gedraagt zich écht alsof het het einde van de wereld is. En da's gewoon overdreven.
Ja en meteen de provider en bellen en alles. Volgens mij ben ik daar gewoon te nuchter voor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een waarheid als een koe, maar een aantal gedraagt zich écht alsof het het einde van de wereld is. En da's gewoon overdreven.
De logica hiervan ontgaat mij evenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb geen eens internet op mn mobiel.
Ik word echt gek van mn knie, zolang ie in de juiste houding zit doet ie geen pijn(al begint dit langzaam ook te komen) maar als ik loop ga ik dood. Maar ik kan lopen dus er is niets kapot ofzo, dus dokter heeft geen zin. Maar zie er serieus tegenop om naar de bushalte 500 meter te lopen morgen.
De dollar is weer iets gestegenOf nou ja de euro dan ten opzichte van de dollar?
Whehhequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mina, echt tig berichten op facebook van blackberty huilies dat hun internet niet werkt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |