Mooi, dan mag ik weer.quote:
Dat is mijn probleem dus ook! Ik wil graag vastigheid, maar ik heb ook torenhoge ambities en daarvoor moet je juist risico's durven nemen. Ik geef mezelf tot half 4 en dan moet ik bellen! Geen kiddo's, koophuis etc..quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:31 schreef Incantrix het volgende:
Ohnoes! Toch niet dit jaar nog he? Die paarse en blauwe
Princess, zou erg van mijn situatie afhangen, ik neig altijd naar vastigheid, maar een baan waar je veel mogelijkheden hebt lijkt me ook heel fijn. Mits je niet teveel verantwoordelijkheden (koophuis, kind, dat soort) hebt
Van dattum!!quote:
Dan kan ik maar 1 ding zeggen: volg je ambities! Voor de meeste mensen komt er een tijd dat dat wat minder makkelijk is als voor jou nu, dus als je de kans hebt..quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem dus ook! Ik wil graag vastigheid, maar ik heb ook torenhoge ambities en daarvoor moet je juist risico's durven nemen. Ik geef mezelf tot half 4 en dan moet ik bellen! Geen kiddo's, koophuis etc..
mooi, goed, tof!quote:
hier sluit ik me VOLLEDIG bij aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan kan ik maar 1 ding zeggen: volg je ambities! Voor de meeste mensen komt er een tijd dat dat wat minder makkelijk is als voor jou nu, dus als je de kans hebt..
Maar natuurlijk is het makkelijk gezegd voor mij.. Maar ik heb nuwel spijt dat ik in het verleden altijd op safe heb gespeeld, ik kom nu nergens meer.
QFTquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
whoop, zeg gewoon wat er op je lever ligt in plaats van vragen uit te lokken met vage opmerkingen![]()
Het is maar nagellak he? Huur, vaste lasten, eten etc zijn imho belangrijkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wil nagellak maar ik wil niet blut worden.
Zo dan?
Al ben ik net een nederlandse, best wel vage maar heb er al eerder besteld, webshop tegen gekomen waar de nubar nu 3,95 is
Wat zeg jij nou weerquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar nagellak he? Huur, vaste lasten, eten etc zijn imho belangrijker
Heb ik allemaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is maar nagellak he? Huur, vaste lasten, eten etc zijn imho belangrijker
Ja, bedankt he... nu heb ik zin in appel-kaneelcakequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weerWat een rare gedachtegang
![]()
Paar dagen niet eten en dan nagellakpotjes kopen; is toch heul zo gek niet
Omnomnom gisteren appel-kaneel cake gebakken en nu nog van aan het genietenHij smaakt zo freaking goed dat ik mezelf maar even een schouderklopje heb gegeven
welke site is dat dan? want het is wel heel goedkoop, zijn ze niet nep? of is de shipping gewoon hoog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik wil nagellak maar ik wil niet blut worden.
Zo dan?
Al ben ik net een nederlandse, best wel vage maar heb er al eerder besteld, webshop tegen gekomen waar de nubar nu 3,95 is
Deze, ze zijn nu in de aanbieding, verzenden is 4,50.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke site is dat dan? want het is wel heel goedkoop, zijn ze niet nep? of is de shipping gewoon hoog?
Ik heb van die NL site mijn konad producten vandaan, snelle levering en zonder problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Deze, ze zijn nu in de aanbieding, verzenden is 4,50.
Ebay doet volgens mij alleen paypal, deze en deze zijn wel betrouwbaar.
Ebay is sowieso wel vrij betrouwbaar.
Ik heb er ook wel es wat besteld ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ik heb van die NL site mijn konad producten vandaan, snelle levering en zonder problemen.
Kloptquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel es wat besteld ja.
Zat die eigenaresse ook niet een tijdje bij ons te posten? Die van veelsieraden? Of haal ik nu van alles door elkaar?
Of ze hier gepost heeft weet ik niet, maar veelsieraden is wel dezelfde site.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel es wat besteld ja.
Zat die eigenaresse ook niet een tijdje bij ons te posten? Die van veelsieraden? Of haal ik nu van alles door elkaar?
Dat dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kloptdie hadden een partij goedkope Nubars opgekocht toen.
Ook niet als je googeled?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of is er heel vaak ook geen swatch van.
Zit nog te twijfelen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |