Ik ook en Elco zat en zit gewoon heel erg diep.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het letterlijk een beetje doodgaan. Afschuwelijk
Nee hoor, helemaal niet. Toen wij onze hond lieten inslapen moesten we er ook niet aan denken om ooit een nieuwe hond te hebben. Maar het verdriet wordt inderdaad minder rauw mettertijd en na een jaar merkten we dat er echt behoefte was aan een nieuw hondje. En als je dan ziet hoe dat hondje vrolijk je huis en je leven binnenkomt, totaal niet beinvloedt door de herinneringen die je oude hond heeft achtergelaten, is dat een heel fijn gevoel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook en Elco zat en zit gewoon heel erg diep.
En het is pas een maand terug dat we hem hebben moeten laten gaan, wellicht dat de tijd de scherpe randjes er wat vanaf zal halen. Het is toch niet gek dat ik er nu nog even niet aan moet denken?
Ik denk dat je, als je eenmaal aan honden begint, er nooit meer vanaf komtquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist echt al na een half jaar met Frits dat ik dr snel nog een bij moest nemen omdat ik nooit zonder zou willen komen te zitten. Los van het feit dat het voor de honden ook zo heerlijk is dat ze samen zijn, ben ik echt echt blij dat ik voorlopig nog lang niet in een hondloos gat zal vallen als er eentje wegvalt. Want oh wat was ik blij dat ik de rest nog had en mn ritme nog had toen Frits wegviel, ik denk echt dat het leed nog veel groter was geweest als ik dan gewoon helemaal geen hond meer gehad zou hebben...
Sowieso is die Dre al geplaatstquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:41 schreef senesta het volgende:
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, zou een saaie eenheidsworstenwereld worden
Als er weer een hond komt dan is het gewoon wanneer we daar weer aan toe zijn en denken dat dat een goed moment is. Ik denk dat we dat zelf wel zullen merken.
Nee hoor, dat is helemaal niet gekquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef senesta het volgende:
Het is toch niet gek dat ik er nu nog even niet aan moet denken?
Het is idd voor iedereen anders denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist echt al na een half jaar met Frits dat ik dr snel nog een bij moest nemen omdat ik nooit zonder zou willen komen te zitten. Los van het feit dat het voor de honden ook zo heerlijk is dat ze samen zijn, ben ik echt echt blij dat ik voorlopig nog lang niet in een hondloos gat zal vallen als er eentje wegvalt. Want oh wat was ik blij dat ik de rest nog had en mn ritme nog had toen Frits wegviel, ik denk echt dat het leed nog veel groter was geweest als ik dan gewoon helemaal geen hond meer gehad zou hebben...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
Ow, trouwens: dikke vette oorontsteking
Ik heb druppels gekregen en nu komt het vanzelf weer goed
Oh joh hoe vaak ik wel niet denk aan hoe fijn en makkelijk mn leven was zonder Sjonquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is idd voor iedereen anders denk ik.
Persoonlijk denk ik stiekem wel eens dat we misschien toch niet zo snel aan Beetle hadden moeten beginnen. Niets ten nadele van dat schatje, want het is een leukerd en een lieverd (en ze wordt met de dag leuker!) en op de cursus gaat het goed en ze sloopt amper meer wat...
Maar toch. Ik denk héél stiekem wel eens dat ik wel een stuk meer vrijheid had gehad als ik Beetle niet had genomen en straks/ooit Bink er niet meer is. Dat klinkt vast akelig, zo is het niet bedoeldEn ik zal Beetle er nooit om weg doen. Maar STIEKEM denk ik het wel eens, een minuutje ofzo.
/eerlijk
Muis kwam hier eigenlijk ook te vroegquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat een snoepie oognip
Elies beterschap
Ik moest ook heel erg aan Rossi wennen hij kwam ook eigenlijk net te vroeg.
Maar na een weekje kon ik al niet meer zonder hem
Ja die weet wel wat mooi isquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oeh R dr cape/jas/poncho is tof, ze is zo een stijlvolle jongedame
2quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed bezig geweest Maes. Hoe veel kledingkasten heeft ze inmiddels gevuld?
Dank jequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind R echt het einde, en dr kapsel is zoooo mooi nog steeds
Oooh wat zuur!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Oe, ik dacht even dat ik ¤ 100.000 had gewonnen
Ik heb GCU1812 en het winnende dinges GGU1812
Nou, wat scheelt het
Niet eerlijk, stomme loterij ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Nou, wat scheelt het
Nou, dat valt wel mee hoor. Maar het was erg leuk geweest als ik het had gewonnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
Oooh wat zuur!Ik zou geloof ik flink balen
Ooh, dat is hoerig. Ik moest ook 3x kijken "wat lul je nou? Dat zijn dezelfde nrs!"quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef ElisaB het volgende:
Nou, wat scheelt het
Nu pas?quote:
De website op zwart pleurenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
3x raden wat mo nog niet heeft gedaan en ik nu ga doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:26 schreef Qwea het volgende:
ooh, mo heeft gewoon zijn ww's en inlog op zijn pc auto staanhendig
Vet handig, scheelt mij 300 mailtjes door te zoekenquote:
Wmb wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tot
Laat je de site zwart tot die pannenkoek betaald heeft?
That'll show him.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wmb wel.
Mo smste alweer. Ik heb hem streng toegesproken per sms
Oh het zal mij es benieuwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
Post gebeld oh-oh, ik word binnen 24u terug gebeld.
Ja zeg, zou jij niet moe zijn als er dag in dag uit mensen over je rug liepen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Lekker paar uur op de drunense duinen gelopen, was ook erg mooi weer. Nu zijn ze moe.
Had je iets anders verwachtquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef Qwea het volgende:
Baloe wordt as we speak gewassenHe doesn't enjoy it
Zo herkenbaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:34 schreef senesta het volgende:
Ik moet echt steeds zo om ze lachen met zo'n stinkstrik
Nou, nee. Maar eens mens mag hopen, toch?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeg, zou jij niet moe zijn als er dag in dag uit mensen over je rug liepen?
Ziek gedrag! Dat ist!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk dat ik ziek ben
Ik ben vol overgave de keuken aan het opruimen/schoonmaken, wtf
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Oognip het volgende:
Doet bij iemand hier net 5 gemist het wel? http://www.net5.nl/gemist
neequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Oognip het volgende:
En nog een vraagZijn er hier mensen die wordfeud spelen?
Oh is dat het!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Zijn jullie katten ook een jas aan het wisselen? Mijn vee zit links en rechts te hoesten en te kokken en elke dag vind ik wel ergens een plasje met een haarbal. Het wordt tijd dat het winter wordt.
Je wist het nog niet?quote:
Purrr heeft er wel een beetje last van. Niet heel erg veel. Maar ja..... die vochtafvoer van haar doet het ook verder zo prima dat we haar eigenlijk Annelies willen gaan noemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Zijn jullie katten ook een jas aan het wisselen? Mijn vee zit links en rechts te hoesten en te kokken en elke dag vind ik wel ergens een plasje met een haarbal. Het wordt tijd dat het winter wordt.
Wij hebben sinds kort een furminator en sindsdien geen haarbal meer gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Ja als in de site doet het of het daadwerkelijk afspelen doet het ook?quote:
ik kijk net grenzeloos verliefdquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja als in de site doet het of het daadwerkelijk afspelen doet het ook?
Bij mij doet ie het niet en bij mijn vriend ook niet.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kijk net grenzeloos verliefd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Oognip het volgende:
En nog een vraagZijn er hier mensen die wordfeud spelen?
windows, google chroomequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef Oognip het volgende:
[..]dat wil ik ook! Maar fijn dat hij het bij jou wel doet. Heb jij gewoon windows? Wij hebben het op windows en mac OS X geprobeerd, beide doen het niet
Gefixed!quote:
quote:
Yes, it's mequote:
Ik ook wel, maar mijn blackberry wil nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het ook spelen
Waar kan het?
Er is (nog) geen wordfeud voor BB.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar mijn blackberry wil niet
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is (nog) geen wordfeud voor BB.
Helase pindakase.
Jij hebt geen hippe telefoon he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het ook spelen
Waar kan het?
Kweenie. Maar ik ben in elk geval zelf niet hip; ik gebruik mijn foon alleen om mee te bellen/smssenquote:
Wordfeud moet op de telefoon dus dan gaat feest niet doorquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie. Maar ik ben in elk geval zelf niet hip; ik gebruik mijn foon alleen om mee te bellen/smssen
Discriminatiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
Wordfeud moet op de telefoon dus dan gaat feest niet door
Klaag ze aanquote:
Ken jou het skelequote:
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
Zo even kattenbak verschonen, stoffen en vegen
Dat heb ik allemaal al gedaanquote:
Ik bedoel bij mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al gedaan
Ik heb al bijna geen oorpijn meer. Dok zei tegen me dat ik van het weekend had moeten bellen (maar dat vond ik vrij stom). Maar wat was het heerlijk geweest als ik zaterdagmorgen al van die lekkere druppeltjes had gehad
En wat heb je nou geleerd eigenwijsjeLiesje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al gedaan
Ik heb al bijna geen oorpijn meer. Dok zei tegen me dat ik van het weekend had moeten bellen (maar dat vond ik vrij stom). Maar wat was het heerlijk geweest als ik zaterdagmorgen al van die lekkere druppeltjes had gehad
Heb je een nieuw kitten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel bij mij
Ik sta even in de wacht voor wat betreft klusjes want babypoes op schoot
Echt he, wordfeud zou voor mij een vrij overtuigende reden zijn om zo'n hippe foon aan te schaffen. Treurig maar waar.quote:
Kan niet; ik heb geen auto (uitgeleend voor de nacht)quote:
Kweeniequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
En wat heb je nou geleerd eigenwijsjeLiesje?![]()
Fijn dat het nu beter gaat.
Ja, dat is echt ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Echt he, wordfeud zou voor mij een vrij overtuigende reden zijn om zo'n hippe foon aan te schaffen. Treurig maar waar.
Sommige mensen zijn het na hun 25ste nogquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat mens en dier tot 1 jaar baby is
'kay.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat mens en dier tot 1 jaar baby is
Ik kan ook alleen maar overweg met de Nookquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een hippe telefoon. Maar dat ding en ik zijn nog steeds geen vriendjes.
Ik vind het allemaal net niet prettig werken. Ik mis gewoon mijn Nokia
Ik heb echt 13 jaar een nokia gehad. (wel diverse modellen) maar qua bediening leken ze allemaal op elkaar
Maar f_r heeft WEL een hippe telefoonquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar overweg met de Nook
Ouderwets en achterhaald zijn we f_r. Clubje beginnen, zodat we er wekelijks over kunnen praten?
Clubje met Elies.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar f_r heeft WEL een hippe telefoonClubje maar met Cat beginnen denk ik
Als je in dat clubje zit, deelt ze dan ook Beals?quote:
Nav dit topic Kitten voor mn deur...en nu?quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:00 schreef KNAK het volgende:
Oh.. ja...![]()
Daar heb ik nog steeds geen foto's van laten zien...
Dat is geen poesje meer, meer een halve tijger. Gaat goed....moet maar eens een topic kick doen met foto's.
Ik denk dat jij hem dat moet vertellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
En kan iemand Rossi vertellen dat het te warm is om voor zwaan kleef aan te spelen.
Ik heb het bloedheet door die kat.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg een opgestoken poot terug.
En gisteren liet vriend ze ook in de slaapkamer. Met als gevolg dat ik 's nachts haren aan het happen was door Zorro en nog maar 5cm ruimte had door Rossi. En vervolgens kon ik niet meer slapen door het gesnurk van Fire. Echt die katten komen er vannacht niet in.
Never! En zeker niet met Cat of f_r, want die vinden haar toch niet lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef Qwea het volgende:
Als je in dat clubje zit, deelt ze dan ook Beals?
Wat fijn dat het goed is afgelopen met dat poesjequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Kijk es wat ik net las?
[..]
Nav dit topic Kitten voor mn deur...en nu?
Ooh. Ik wilde mijn htc anders de deur uit doen en ook het clubje joinenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Never! En zeker niet met Cat of f_r, want die vinden haar toch niet lekker
Met mij wel hequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Never! En zeker niet met Cat of f_r, want die vinden haar toch niet lekker
Oe ja! Dat jij haar vasthoudt (want jij bent groot en sterk), zodat ik er niet heul de tijd achteraan hoef te hollenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef Qwea het volgende:
Ooh. Ik wilde mijn htc anders de deur uit doen en ook het clubje joinenMet zijn allen JB aanranden
![]()
Jij wil ook al heulemaal geen damesquote:
Met jou erbij moet dat lukkenquote:
Aah joh, ik scoor wel ff ergens handboeien, stuk makkelijker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe ja! Dat jij haar vasthoudt (want jij bent groot en sterk), zodat ik er niet heul de tijd achteraan hoef te hollen
[..]
Jij wil ook al heulemaal geen dames
Waarom wil iedereen mijn Bette nou ineens
Gezellig zo'n clubje met allemaal van die n00bs & kneuzen die niet kunnen i-netten op hun telefoon en dit op tafel gooien:quote:
Past Beals goed tussen, las laatst ergens dat ze niet twitterde omdat ze er geen fuck van snaptquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezellig zo'n clubje met allemaal van die n00bs & kneuzen die niet kunnen i-netten op hun telefoon en dit op tafel gooien:
[ afbeelding ]
Briljant toch
Ja, oke. Dus jou gedoog ik. Maar er zijn grenzen hoor. Als Bette de halve SC over zich heenkrijgt, dan is ze dood voor het weekend voorbij is. En dat zou toch wel verdomd jammer zijn. Ze is zó mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef Qwea het volgende:
Aah joh, ik scoor wel ff ergens handboeien, stuk makkelijker.
En ik wilde Bette altijd al
Tadaaaaaa; ik voel een bandquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef Qwea het volgende:
Past Beals goed tussen, las laatst ergens dat ze niet twitterde omdat ze er geen fuck van snapt
Gedogenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, oke. Dus jou gedoog ik. Maar er zijn grenzen hoor. Als Bette de halve SC over zich heenkrijgt, dan is ze dood voor het weekend voorbij is. En dat zou toch wel verdomd jammer zijn. Ze is zó mooi
Ja, oprotten. Die is van mijquote:
Ik val niet op veel kerels dus reken er niet op dat je mij kwijt raakt :quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
GedogenJoh, we gooien de rest gewoon 1 of andere kerel toe en wij sneaken gewoon weg met dr
[ afbeelding ]
hot
Goed planquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
GedogenJoh, we gooien de rest gewoon 1 of andere kerel toe en wij sneaken gewoon weg met dr
![]()
Holy smoke! Kan gelijk weer niet slapen vannachtquote:
Owquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar ho, ik wil niet alle dames nee maar ik sluit niet uit dat er vrouwen zijn die ik wel wil
Prima als je dames wilt, maar niet Beals, Walsh of Raver.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar ho, ik wil niet alle dames nee maar ik sluit niet uit dat er vrouwen zijn die ik wel wil
I hear ya!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Holy smoke! Kan gelijk weer niet slapen vannacht
Echt, ik kan het niet uitstaan, maar ow, ow, ow![]()
![]()
![]()
We wachten wel af wat zij zelf willenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima als je dames wilt, maar niet Beals, Walsh of Raver.
Sowieso.
Nee, dat doen we niet. Ik maak me verder weinig zorgen, maar net genoeg om het risico niet te willen nemenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
We wachten wel af wat zij zelf willen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet. Ik maak me verder weinig zorgen, maar net genoeg om het risico niet te willen nemen
Wat zij zegt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet. Ik maak me verder weinig zorgen, maar net genoeg om het risico niet te willen nemen
Pe-sies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ow, thnx voor de tipquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik kijk project catwalk, alle creaties worden afgekraakt
quote:
Ingedingquote:
Hoi zusterquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, thnx voor de tip
Ik vind het een geweldig programma
Gelukkig maar, oorpijn = bahquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi zusterDe dokter heeft me druppels gegeven en die werken als een tiet
Volgende keer kom ik gewoon naar jou
In een flesjequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig maar, oorpijn = bah![]()
Wuthebbieveurdrupp'n?
Ing!!!!!quote:
Och hij is zich aan het ontwikkelenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een oversekst katertje hebbuh?
Zooooo grote flesquote:
Nee dank je, onze bejaarde zat gisteravond ineens verkeerd om te repelen boven op Baileys.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een oversekst katertje hebbuh?
Aaaaah, altijd lekker.quote:
Bahquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee dank je, onze bejaarde zat gisteravond ineens verkeerd om te repelen boven op Baileys.
Vond ik wel genoeg![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee dank je, onze bejaarde zat gisteravond ineens verkeerd om te repelen boven op Baileys.
Vond ik wel genoeg![]()
Zo is dat. En het werkt (niet onbelangrijk)quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaah, altijd lekker.
Allemaal soorten ontstekingsremmerts in 1 flessie
Ja man, als je ff niet kijktquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Je kijkt even niet en dan lees je opeens allerlei geile kattenverhalen.
Gadver, arme Sjefquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bah
Hij hoeft maar langs Sjef te lopen of hij neemt al een pluk vacht in zn bek en probeert erop te klimmen![]()
Ik hoor dan aan het gemep van Sjef zn staart dat het niet goed gaat
Het is volgens mij idd wel een beetje de tijd voor een poezenparingsdans jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Je kijkt even niet en dan lees je opeens allerlei geile kattenverhalen.
Over een week of 9 dus weer een opvangnestje hier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadver, arme Sjef
[..]
Het is volgens mij idd wel een beetje de tijd voor een poezenparingsdans ja
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja man, als je ff niet kijkt
Gelukkig is Maes nog in de buurt om hullie in de hand te houden
Verrassing!quote:
Homokittens met een identiteitscrisis denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een week of 9 dus weer een opvangnestje hier.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Homokittens met een identiteitscrisis denk ik
Trusten Maessiequote:
Ik dacht net aan Greys idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, ik mis Greys
Ik geloof dat ze niet meer van ons houdt
Zou ze tegenwoordig op Viva zitten of zo
We moeten een intervention orgasmiseren, want straks ontvoeren de vivapuntenel-dames haarquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht net aan Greys idd.![]()
En volgens mij zat ze vroeger wel op Vivapuntenel
Kom jij voorop of ik?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We moeten een intervention orgasmiseren, want straks ontvoeren de vivapuntenel-dames haar
Ik was op verjaardag vanavond.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, ik mis Greys
Ik geloof dat ze niet meer van ons houdt
Zou ze tegenwoordig op Viva zitten of zo
En wie was er jarig?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was op verjaardag vanavond.
Drie kwartier rijden, anderhalf uur gebleven, drie kwartier terug.
Verjaardag op maandagavond.... tsjah
Oh ja, die was hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
Oh en ik zat op Flair
En daar ontmoette ik Maes![]()
Ik ga haar hackbeamorgasmiseren, ha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
Greys is back
Snel, pak haar computer af voor ze weer naar Flair vertrekt
Wie is de grootste van ons tweeen? Jij in de hoogte en ik in de breedte geloof ik... In dat geval: naast elkaar en rammen met de handel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom jij voorop of ik?![]()
Dan trekken we vol goede zin ten strijde
Maar jij hebt 2 ramtieten voorop, jij bent er sowieso al eerderquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie is de grootste van ons tweeen? Jij in de hoogte en ik in de breedte geloof ik... In dat geval: naast elkaar en rammen met de handel!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar jij hebt 2 ramtieten voorop, jij bent er sowieso al eerder
Da's mwel nodig ook. Heb je wel eens gevoeld waar we knetterhard op afstevenen als we het gaan doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar jij hebt 2 ramtieten voorop, jij bent er sowieso al eerder
Wij laffen je zoals niemand anders dat kan Greysie, echie heul wel woarquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's mwel nodig ook. Heb je wel eens gevoeld waar we knetterhard op afstevenen als we het gaan doen
Greys, liefje... niet naar de Viva gaan. Wij houden meer van je hoorEcht
Jij hebt wel een kutdag hequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Je ogen vallen even dicht en het gaat over ramtieten.![]()
Bedwaarts!
Dat geloof ik absoluutquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij laffen je zoals niemand anders dat kan Greysie, echie heul wel woar
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij laffen je zoals niemand anders dat kan Greysie, echie heul wel woar
alleen met Greys?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij ^^ zegtEn ik wil zelfs Bette met je delen (heel eventjes maar hoor; er zijn grenzen... oke
)
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij ^^ zegtEn ik wil zelfs Bette met je delen (heel eventjes maar hoor; er zijn grenzen... oke
)
Ik ben blij dat je eht onderkent. Het moest echt van ver komenquote:
Ja, ff aan de kant; het is voor een goed doel. Jij wilt ook niet zonder Greys en het is kiezen of delenquote:
Dat doe ik zelfs als je Bette niet deeltquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je eht onderkent. Het moest echt van ver komenMaar blijf je dan bij ons als ik beloof dat ik Bette (heel even) met je deel
Pretty, pretty please with a cherry on top
![]()
![]()
Joepie, we hebben witte rookquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Dat doe ik zelfs als je Bette niet deelt
Het idee alleen al is genoeg![]()
Die tweedequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Hellowwww doggy... ik zit op je kluif!
[ afbeelding ]
You may kiss me now!
[ afbeelding ]
Now dance for me, puppet!
[ afbeelding ]
Goede poging. Now I shall slap you!
[ afbeelding ]
Ik had Binkie de rol van Matras Familias toegedicht. Zeg maar de wijze van het stel die de boel nog een béétje in de hand houdtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Dàn vierenWant Bink als grumpy old bastard is soms ook dolkomisch
De wijze van het stel die elke dag meer de draad kwijt raaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had Binkie de rol van Matras Familias toegedicht. Zeg maar de wijze van het stel die de boel nog een béétje in de hand houdt
Of een rugzak en dan aan de onderkant gaatjes eruit knippen voor de Bink-pootjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Misschien moet ik zo'n draagdoek gaan gebruiken
Ik heb een draagtas, ook geschikt voor hondjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Misschien moet ik zo'n draagdoek gaan gebruiken
Geknipt voor Greysquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een draagtas, ook geschikt voor hondjes
Heel praktisch voor op visite en voor als je rare blikken van de buren wil omdat je gaat wandelen met je kat
Ehm... dat soort dingen koop ik gewoon kant en klaar op internetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geknipt voor Greys
Kan je het patroon opsturen, zodat we er een voor haar kunnen haken?
Da's minder leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ehm... dat soort dingen koop ik gewoon kant en klaar op internet
precies. Hoe meer aftrekken hoe beter.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
- Billyyyyyyyyy kom speleeeeeee!
- Tief op ouwe dwaas, beter wacht je tot mn ochtendhumeur voorbij is
Neeee je moet juist wachten, kan je ze meteen achter t behang plakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:55 schreef Nonneke het volgende:
poepescheetje !![]()
was vergeten dat volgende week alweer schoolvakantie is, dan komen de neefjes en nichtjes altijd logeren, ik heb net alle behang van de muren gekrabtbeter plak ik een beetje door met de nieuwe
hm das ook een optie idd !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeee je moet juist wachten, kan je ze meteen achter t behang plakken.
nou liever nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck , kunnen die kids niet ff behangen dan?
Ow hey, die doos had je nog niet gestuurd he?
Of moet ik ff goed gaan zoeken hier?
yaaaaaaaay 7 alweerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Ze zegt dat ze geen kleding nodig heeft maar mijns inziens kunnen ze best wel wat gebruiken hoor.
Willem wordt overmorgen 7
Ik ga een tof kado voor hem kopen
Wat leuk! Onze buddha is sinds vorige week naar binnen verhuisd. Hij staat nu hier in de kamer te pronken (quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb tussen de middag voor mijn twee vriendinnen die vorige week jarig waren ( Thessa dr ma en dr tweelingzus ) die me zo geholpen hebben toen ik ziek was twee hele gave buddha's gekocht in het winkeltje van Sandor, waar die van jou ook vandaan komt Maes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |