Goedquote:
Laat maar weten welke je wilt horen, dan zal ik kijken of ik hem hebquote:
Guns 'n Roses - Paradise City heb ik wel zin aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik had ook Wok beloofd Sysyphus te draaien, dus zodra Wok zich meldt, komt die er ook door
.
Langquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
Silk, wil je de langste versie of de kortste?.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Oh, is er wel iemand om Gup uit te zetten?.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah... Figures. Zal Viro even WA'en.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah... Figures. Zal Viro even WA'en.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Wel typisch trouwens, dat er over de afwezigheid roostermakers gezeken wordt, terwijl er ook vaak overdag niemand is om Gup uit te schakelen.
Ik heb werkelijk nog nooit iemand op roostermakers zien zeiken? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Wel typisch trouwens, dat er over de afwezigheid roostermakers gezeken wordt, terwijl er ook vaak overdag niemand is om Gup uit te schakelen.
ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit iemand op roostermakers zien zeiken? Of heb ik wat gemist?
Ja idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet eigenlijk
En Symph is er meestal toch wel overdag om gup uit te zetten of rob?
Ergens ook wel logisch. Maar niet minder vervelend iddquote:
Dan heb je wat gemistquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit iemand op roostermakers zien zeiken? Of heb ik wat gemist?
Ja is ook wel logisch op zich.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch. Maar niet minder vervelend idd.
Mja ik ben eigenlijk 9 van de 10 keer thuis (enkel heen en weer brengen van de jongens)quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja idd.
Mss makkelijk om nog een paar extra mensen Guppie-control te geven.
Mja, ik weet niet of dat wenselijk isquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja idd.
Mss makkelijk om nog een paar extra mensen Guppie-control te geven.
Weet ik ook niet hoor, maar dat kwam zo in me opquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat wenselijk is. Volgens mij is er nu al een behoorlijk aantal mensen die het kan doen...
En dan nog is er NIEMAND die gup kan uitzettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat wenselijk is. Volgens mij is er nu al een behoorlijk aantal mensen die het kan doen...
De ironie iddquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan nog is er NIEMAND die gup kan uitzetten
Och, het was vanuit mijn kant ook meer als grap bedoelt omdat er een tijd terug regelmatig op roostermakers gesnauwd werdquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Gup coverage eigenlijk meestal wel prima. En roostercoverage ook. Sure, er zijn momenten dat er niemand is om gup uit te zetten, dat heb je nou eenmaal met vrijwilligers. Niet iedereen is 24/7 op het forum.
Maar je kan denk ik wel een beetje inspelen op de tijden dat iemand echt actief is op het forumquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Gup coverage eigenlijk meestal wel prima. En roostercoverage ook. Sure, er zijn momenten dat er niemand is om gup uit te zetten, dat heb je nou eenmaal met vrijwilligers. Niet iedereen is 24/7 op het forum.
Dat is wel jammer, maar als er nog iemand nodig is voor Gup of het rooster hou ik mezelf aanbevolen, ik ben doordeweeks toch veel thuisquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ironie idd.
Maar diezelfde klacht was er voor wat betreft roostermakers. En die klacht is gegrond. Alleen geen van de roostermakers wil hun taak opgeven. Dus dat schiet nog niks op.
Ja, maar dat is meestal toch ook wel het geval? Meestal is Rob of Knetter of Symph er overdag toch wel even.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar je kan denk ik wel een beetje inspelen op de tijden dat iemand echt actief is op het forum![]()
Ja, C_A hield zich ook aanbevolen voor het rooster. Maar zolang er niemand van de huidige bezetting wil aftaaien, kan niemand anders dat overnemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar als er nog iemand nodig is voor Gup of het rooster hou ik mezelf aanbevolen, ik ben doordeweeks toch veel thuis
Ja dat ook wel, maar ikzelf bijvoorbeeld ben ook 's nachts actief. En soms heb ik dan ook wel zin om te draaien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal toch ook wel het geval? Meestal is Rob of Knetter of Symph er overdag toch wel even.
Oke ja dat is dan jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, C_A hield zich ook aanbevolen voor het rooster. Maar zolang er niemand van de huidige bezetting wil aftaaien, kan niemand anders dat overnemen.
Vooral ook lullig omdat Fee, Carool en Groentje er bijna niet zijn en hun taak dus beter overgenomen kan worden door drie andere personen.quote:
Vakantie is ook gewoon voorbij en mensen krijgen het weer drukker en moeten naar schoolquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral ook lullig omdat Fee, Carool en Groentje er bijna niet zijn en hun taak dus beter overgenomen kan worden door drie andere personen.
Weet ik wel. Maar geef je taak dan aan iemand anders als je er geen tijd voor hebtquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vakantie is ook gewoon voorbij en mensen krijgen het weer drukker en moeten naar school
Knetter is er overdag ook stukken minder
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral ook lullig omdat Fee, Carool en Groentje er bijna niet zijn en hun taak dus beter overgenomen kan worden door drie andere personen.
zie mijn editquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar geef je taak dan aan iemand anders als je er geen tijd voor hebt. Zo moeilijk is dat ook niet.
HALLO WATERTORNADOquote:
It's the story of my livequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
En wie moet diegene dan die rechten ontzeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik neem aan dat het ze direct al gevraagd is of ze het over willen geven? En anders dan verander je toch de login oid, of het wachtwoord (neem aan dat zoiets wel gebruikt wordt voor het rooster). Ik bedoel, als iemand de rechten niet goed gebruikt, of niet meer geschikt blijkt te zijn voor die taak en er zit geen verbetering in, dan moet je iemand gewoon ook die rechten kunnen ontzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |