Ze denken vaak 'Ah, is 10 jaar. Begint te puberen, opstandig, hormonen, is ergens bij een vriendin of hangt ergens in een speeltuin rond of in een boom waar ze in klimt (ikzelf ging altijd in een hele hoge boom zitten als ik weg wou van huis vroeger en daar bleef ik dan ook wel een paar uur) terwijl ze intussen keihard misbruikt en vermoord wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje nonchalant ook. Van die zooi. Als ze binnen 1/2 uur niet blijkt aangekomen te zijn gaat er toch wel wat rinkelen voor een alert?
Geef het kind een iPhone, die is via gps tot op de meter nauwkeurig op te sporen via internet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ze nemen het vaak ook te nauw, dit soort situaties. Dan denken ze van Ooooh, is weggelopen, duikt wel weer op. Na 2 dagen gaan ze pas nadenken van Ehmmm, goh... misschien is er iets aan de hand?
Heb me net wel ff aangemeld bij Amber Altert, goed iets wel. Ik ben eigenlijk min of meer van mening dat je gps dingetjes moet kunnen injecteren bij kinderen, voor dit soort zaken en dat de gegevens opgeslagen worden en je er alleen bij kunt indien je kind vermist is. Dus niet om te checken waar je kinderen zijn als ze buiten spelen, dat is weer een beetje ziek.
Ja, Dat is ook zo maar verdere gelijkenissen zijn er niet. Behalve dat Rotterdam en Dordrecht dichtbij elkaar liggenquote:
In sommige gevallen heb je geluk dat er een mobieltje is bij sommige kinderen van 10/11 jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ze denken vaak 'Ah, is 10 jaar. Begint te puberen, opstandig, hormonen, is ergens bij een vriendin of hangt ergens in een speeltuin rond of in een boom waar ze in klimt (ikzelf ging altijd in een hele hoge boom zitten als ik weg wou van huis vroeger en daar bleef ik dan ook wel een paar uur) terwijl ze intussen keihard misbruikt en vermoord worden
In zo'n 99% van de gevallen is dit gelukkig achteraf een juiste gedachte geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ze denken vaak 'Ah, is 10 jaar. Begint te puberen, opstandig, hormonen, is ergens bij een vriendin of hangt ergens in een speeltuin rond of in een boom waar ze in klimt (ikzelf ging altijd in een hele hoge boom zitten als ik weg wou van huis vroeger en daar bleef ik dan ook wel een paar uur) terwijl ze intussen keihard misbruikt en vermoord worden
Beiden vertrouwden hun moordenaar omdat ze hem kenden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Dat is ook zo maar verdere gelijkenissen zijn er niet. Behalve dat Rotterdam en Dordrecht dichtbij elkaar liggen
Ja, net alsof die niet afgepakt wordtquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geef het kind een iPhone, die is via gps tot op de meter nauwkeurig op te sporen via internet.
Dit niet snappenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'waarschijnlijk?'
je weet toch wel of het haar was of niet
Zit wat in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Beiden vertrouwden hun moordenaar omdat ze hem kenden.
Dat is nogal een overeenkomst denk ik
Makkelijke slachtoffers.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
eigenlijk valt het me op dat bij wurgingen/verkrachtingen/moorden veel kinderen het slachtoffer zijn
En de pakkans is 100% Vooral omdat de media hier zo bovenop zit, kan de politie geen flater slaan in dit soort zaken.quote:
En zo denkt gelukkig 99,9% van Nederland hieroverquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het motief van een moordenaar snap ik juist niet bij kinderen
In veel gevallen wel ja. Meestal in gebroken gezinnen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb zelf het idee dat de meeste omgebrachte kinderen door een bekende zijn omgebracht.
Door een van hun ouders bijvoorbeeld
Goede vraagstelling inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het motief van een moordenaar snap ik juist niet bij kinderen
Kan je ook prima onderbouwen met cijfers hoor. In meer dan driekwart van de gevallen is het een bekende/familielid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb zelf het idee dat de meeste omgebrachte kinderen door een bekende zijn omgebracht.
Door een van hun ouders bijvoorbeeld
Sowieso komen 75% van de moorden voort in de relationele sfeer. Vrijwel niemand wordt vermoord door volstrekt onbekende.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je ook prima onderbouwen met cijfers hoor. In meer dan driekwart van de gevallen is het een bekende/familielid.
Zo, wist ik niet eens. Ernstig eigenlijk. Ik heb een klein nichtje van vier waar ik verliefd op ben. Hoe je dat over je hart kan verkrijgen alleen al, ik kan het niet begrijpen. Jammer dat het niet te voorkomen is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je ook prima onderbouwen met cijfers hoor. In meer dan driekwart van de gevallen is het een bekende/familielid.
Die zaak van Marianne Vaatstra is zo facepalm waardig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso komen 75% van de moorden voort in de relationele sfeer. Vrijwel niemand wordt vermoord door volstrekt onbekende.
Ik hoop dat dit sarcasme of een vorm van humor is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo, wist ik niet eens. Ernstig eigenlijk. Ik heb een klein nichtje van vier waar ik verliefd op ben. Hoe je dat over je hart kan verkrijgen alleen al, ik kan het niet begrijpen. Jammer dat het niet te voorkomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |