bedoening (zn): aangelegenheid, beweging, drukte, gedoe, omslag, toestandquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:58 schreef Ryon het volgende:
Wat een ongelooflijke droeve bedoeling. Ook voor dit drama was het al een grote ellende. Vage situatie.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:08 schreef De_Nuance het volgende:
Waar komen al die zieke geesten vandaan die kleine meisjes doden zeg.
Ja, ik vond het ook verwarrend hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de ex van de zus van Jennifer was? Dus niet de zus van de moeder?
Het zou zo maar kunnen. Ik vind het wel typisch dat ze buiten beeld is.quote:Maargoed, misschien is de moeder van Jennefer niet zo mediageil als Jennefer's zus...
Maar is het zeker dan dat hij het gedaan heeft?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Thieske het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/10/dit_is_anthony.html
Laat ik dan ook even duidelijk zijn: Op FOK! hoef ik geen foto's of volle namen van de verdachte te hebben. Tot meer duidelijk is, gaan wij niet meehelpen met het leven ondraaglijk maken van iemand die misschien onschuldig is. Ga dan maar lekker naar die sitequote:Op maandag 10 oktober 2011 15:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar is het zeker dan dat hij het gedaan heeft?
Erg voorbarig van GS, maar goed op GS komen dan ook alleen paupers.
Nee, maar hij heeft de omstandigheden niet mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar is het zeker dan dat hij het gedaan heeft?
Erg voorbarig van GS, maar goed op GS komen dan ook alleen paupers.
Door publicatie zorg je er juist voor dat een rechter strafvermindering kan uitvoeren onder de noemer :"dat de veroordeelde strafvermindering verdient omdat hij tevens publiekelijk aan de schandpaal is genageld"Er zijn tenslotte enkel slachtoffersquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ik dan ook even duidelijk zijn: Op FOK! hoef ik geen foto's of volle namen van de verdachte te hebben. Tot meer duidelijk is, gaan wij niet meehelpen met het leven ondraaglijk maken van iemand die misschien onschuldig is. Ga dan maar lekker naar die site
Nee, want dat is niet d'r naamquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Pakspul het volgende:
Is er nou eigenlijk al meer duidelijk over het feit dat ze Jennefer heet i.p.v. Jennifer
Wat moet daar dan over duidelijk worden? Ouders vonden dat origneler waarschijnlijk. Ben ook weleens een Jersica tegengekomen bijv. Of een Rayyan. Of...ga zo maar door...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Pakspul het volgende:
Is er nou eigenlijk al meer duidelijk over het feit dat ze Jennefer heet i.p.v. Jennifer
Ik heb de naam wel vaker als Jennefer voorbij zien komen op het internet. Voor mij is het net als Henkie of Henky . Uit hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Pakspul het volgende:
Echter hebben ze wel meteen honden ingezet deze keer, dus een beetje hebben ze wel geleerd. En ze moesten eerst de andere mogelijkheden wegstrepen voordat een alert kon worden afgegeven had ik ergens gelezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Maar weer is het Amber alert te laat afgegeven, net als met Milly Boelen.
Achteraf is het makkelijk de koe in de kont te kijken. Wat is eigenlijk de succesrate van Amber Alerts in NL? Is er ooit wel een kind teruggevonden dankzij een AA?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Maar weer is het Amber alert te laat afgegeven, net als met Milly Boelen.
Ja lekker makkelijk, dat alert is er niet voor niets.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Achteraf is het makkelijk de koe in de kont te kijken. Wat is eigenlijk de succesrate van Amber Alerts in NL? Is er ooit wel een kind teruggevonden dankzij een AA?
Hoho, de politie was blijkbaar al bezig met onderzoek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef yvonne het volgende:
Ja lekker makkelijk, dat alert is er niet voor niets.
Er worden al alerts uitgegeven als een kind te lang in de speeltuin gebleven is ( bij wijze van)
Een kind van 10 dat al 24 uur weg is en dan geen aktie ondernemen is te zot voor woorden.
In 2 gevallen had er dus wél eerder een alert moeten uitgaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[quote]Op maandag 10 oktober 2011 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoho, de politie was blijkbaar al bezig met onderzoek.
Gelukkig gaat er niet meteen een Amber Alert uit bij elke bezorgde ouder (hoe terecht of onterecht bezorgd ook) met de politie belt dat hun kind vermist is.
Er zijn ook andere mogelijkheden voor 'actie' dan alleen een AA>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |