De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg tochquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi ben wel opeens niet meer misselijk, dutjes doen wonderen.
triestquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zo'n random gast voegt me toe dus ik vraag wie ben jij wrm voeg je me toe zegt ie om m'n vriendenlijst te vullen.
Ja.
Sorryquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zo'n random gast voegt me toe dus ik vraag wie ben jij wrm voeg je me toe zegt ie om m'n vriendenlijst te vullen.
Ja.
Sowieso social mediaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent bazigste uit mijn vriendenlijstr
Leer mij groene thee te eten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik groene thee
omg hoe gezond zijn we
Oja omdat je klas van 3 leerlingne faaltquote:Op maandag 10 oktober 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die dingen eigenlijk niet nodig he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |