mis je Jan, ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk man! Maar gaan we het nu weer over seks hebben hier>?
Hoeft niet perse ligt eraan of andere mensen er over doorgaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk man! Maar gaan we het nu weer over seks hebben hier>?
Bijna allemaal nepquote:
Klopt.quote:
Beetje. Ik zie hem donderdag weer jeej!quote:
Hihihi.quote:
Maar mijn naam spreek je anders uit tochtoch.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:02 schreef leeell het volgende:
tevens klinken jullie namen naast elkaar echt grappig, word leuk ook verjaardagen, jan en ...![]()
jan, neem jij jan tot je wettige echtgenootquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje. Ik zie hem donderdag weer jeej!
[..]
Hihihi.
[..]
Maar mijn naam spreek je anders uit tochtoch.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
jan, neem jij jan tot je wettige echtgenoot_!!!
Hehehe.quote:
Wat?quote:
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:07 schreef Kutstudent het volgende:
Kinderen willen.
Kinderen willen rond je 20ste.
Op je 20ste namen gaan bedenken voor je kinderen die je gaat krijgen met iemand waar je net 3 maanden mee hebt._!
kinderen met een kop als een grindtegel krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:07 schreef Kutstudent het volgende:
Kinderen willen.
Kinderen willen rond je 20ste.
Op je 20ste namen gaan bedenken voor je kinderen die je gaat krijgen met iemand waar je net 3 maanden mee hebt._!
Is dit een verkapte belediging naar mij toe?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:08 schreef leeell het volgende:
[..]
kinderen met een kop als een grindtegel krijgen
Het was een bedoeling naar Kutstudent. Wel leuk dat je jezelf aangesproken voelt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging naar mij toe?
Onzeker dit dat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het was een bedoeling naar Kutstudent. Wel leuk dat je jezelf aangesproken voelt.
Zn ouders hebben hem uit huis getrapt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:10 schreef Dastan het volgende:
Waarom eet jij alleen nog maar alleen, leeell?
nee, kutstudent, aandoenlijk wel dat aangesprokenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging naar mij toe?
omdat daaromquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:10 schreef Dastan het volgende:
Waarom eet jij alleen nog maar alleen, leeell?
ja :$ :$ :$quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vind je het aandoenlijk dat ik me aangesproken voel?
O, sorry dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, kutstudent, aandoenlijk wel dat aangesproken
[..]
omdat daarom
Waarom.quote:
vanavond bezoek, derhalve eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |