Ook tot 10 uur?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Zometeen weer terug naar de uni voor een college, jeej.![]()
Hmm, die van de Febo smaakt wel echt naar kokosquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Joosterd het volgende:
Milkshake kokos vond ik een verkapte vanille smaak aan zitten maar dan zoeter. Niet echt mijn ding.
Gister nog een Kapsalon gehad aangezien mijn ouders weg waren.
Ja, Tom blijft tot 10 uur zei diequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga denk ik na de pauze naar huis, want ik ga alleen voor het statistiek gedeelte.
Probeer de plaszak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:22 schreef Kaasrol het volgende:
Bakje past niet in de prullenbak. Armoedige kuttrein.
Moet ie zelf weten. Na de pauze komt het methoden gedeelte en dat vertelt ze letterlijk van de powerpoint af.quote:
quote:
Falende uitvinding en oplossingquote:
Die heeft dus geen hokje meer. Het plan was om het maar in de lege cabine te doen, maar dat mag dus niet van de arbo want het is iemands werkplek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Falende uitvinding en oplossingLekker bij de conducteur in het hokje zeiken..:')
Wel als je bent wezen pilsen en nog een uur in de trein terug moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naar het toilet gaan in de trein.
Waarom heb je geen stalen blaas?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel als je bent wezen pilsen en nog een uur in de trein terug moet
Roest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb je geen stalen blaas?
Bierquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb je geen stalen blaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |