Ik heb honger. Moet ik dan in mijn eentje op het station staan en de trein missen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet in de trein? Raar.
die lijkt me kkfies mattiejquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wat is dezen, beetje de Big Tasty uit het assortiment halen.
En gisteren ook al niet de gelegenheid gehad om de nieuwe milkshake kokos![]()
![]()
uit te proberen
![]()
Er was een nieuwe, die was wel lekker. Alleen geen idee welke smaak het had. Was geen kokos volgens mij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wat is dezen, beetje de Big Tasty uit het assortiment halen.
En gisteren ook al niet de gelegenheid gehad om de nieuwe milkshake kokos![]()
![]()
uit te proberen
![]()
mango peerquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er was een nieuwe, die was wel lekker. Alleen geen idee welke smaak het had. Was geen kokos volgens mij.
Zo rolt kaasrolquote:
Altijd een ontnuchteringsfase tijdens uitgaan.quote:
Ook al zo lekkerquote:
Er zitten twee anderen in de coupé, deze trein is stervend leegquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo rolt kaasroliedereen schrijnend jaloers maken met die lekkere lucht
eens, bij de turk op de hoekquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Altijd een ontnuchteringsfase tijdens uitgaan.
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook al zo lekker
Exotische vruchten
Op dit tijdstipquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er zitten twee anderen in de coupé, deze trein is stervend leeg
Is beter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, bij de turk op de hoek
Döner/Shoarma
Valt tegenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo rolt kaasroliedereen schrijnend jaloers maken met die lekkere lucht
Grootste donner met heel veel knoflook na uitgaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef leeell het volgende:
[..]
eens, bij de turk op de hoek
Donner/Shoarma
Ik mag jou ook wel, jeweets boks ouwe.quote:
Ik sta er ook verbaasd van ja. Maar ik stond ook helemaal op het uiteinde van het perronquote:
Blij dat ik net een tosti achter de kiezen heb, want anders kon ik gaan dweilenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik sta er ook verbaasd van ja. Maar ik stond ook helemaal op het uiteinde van het perron
Waarschijnlijk komen er zo nog wel mensen binnengelopen op zoek naar een plek die dan in mijn meur moeten zitten
Bohh tomaatje verstopt onder de slaquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Blij dat ik net een tosti achter de kiezen heb, want anders kon ik gaan dweilen.
Tomaatquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bohh tomaatje verstopt onder de sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |