studentenverenigingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Woensdag hospiteren ohjeej ohjeej ohjeej
oh, nvm danquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Studentenvereniging? Ik moet hospiteren voor een kamer.
Gewoon even onder het bureau dan krijg je die kamer wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Studentenvereniging? Ik moet hospiteren voor een kamer.
Ja, niet als een zenuwachtige koekwaus daar gaan zitten ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, nvm dan
dan alsnog moet je iets doen om indruk te gaan maken op die huis mensen
Klopt. Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die vraag heb ik eerst tevergeefs aan jou gevraagd
Ik ben geen corpsbal en ik ben al helemaal niet sociaal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:05 schreef leeell het volgende:
jezus, jullie zijn toch zulke sociale corpsballen, edoch zo schuw
studentenverenigingen zijn derhalve ook voor niet-sociale mensen die pretenderen sociaal te zijn door achter elkaar te schuilenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben geen corpsbal en ik ben al helemaal niet sociaal.
Ja want als je bij een vereniging zit word je natuurlijk niet uitgenodigd op andere verenigingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:19 schreef leeell het volgende:
[..]
studentenverenigingen zijn derhalve ook voor niet-sociale mensen die pretenderen sociaal te zijn door achter elkaar te schuilen
uitgenodigd worden voor feesten door allerhande verenigingen zonder vast te zitten [ afbeelding ]
nee, maar je krijgt welquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja want als je bij een vereniging zit word je natuurlijk niet uitgenodigd op andere verenigingen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef leeell het volgende:
[..]
van hetzelfde koektrommel, word niet gestoken door 1 van de 1358138297891 dodelijk wezen daarzo en wees voorzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |