Blind?quote:
'kijkt eens naar kloonscan, aha!'quote:
Geen koekjes voor hippies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoi, ik heb gehoord dat hier koekjes zijn en frisdrank.
quote:
Ik heb alleen de koekjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als jij koekjes hebt en Fernandes rood, dan neem ik de waterpijp mee.
Is Yvonne nog altijd Bolsjewistisch Kemaliste? Dat meen ik me te herinneren dat dit enkele jaren terug in haar onderschrift te lezen was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:54 schreef Moeraskat het volgende:
ik vraag me nog altijd af waarom yvonne haar username niet gewoon met een hoofdletter Y is.
er is er maar 1 die er antwoord op weet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Is Yvonne nog altijd Bolsjewistisch Kemaliste? Dat meen ik me te herinneren dat dit enkele jaren terug in haar onderschrift te lezen was.
Lijkt me wel een interessante stroming eigenlijk.
Als je een tuin hebt, kom ik met al mijn kameraden uit Vrankrijk (niet te verwarren met Frankrijk) drie weken in je tuin staan in een wigwam en gaan we waterpijp roken, Kumbala zingen en het hele repertoire van John Lennon en de Beatles en koekjes eten.quote:
Ja, maar waar is zij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is er maar 1 die er antwoord op weet.
Naar bed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, maar waar is zij?
kan ik jou niet overhalen naar de vvd en volwassen chickies?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]![]()
Maar ik wilde net If you are going to San Frascisco gaan spelen op mijn gitaar. En samen waterpijp roken.![]()
Gezellig een paar wigwams opzetten in de tuin van Yvonne en Kumbala zingen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Editknop
Maar,
[..]
Hoe ziet dat er uit dan die kloonscan?
quote:
Dan laat ze je weghalen, want ze ziet je aan voor kwaadaardig gezwel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kruip liever in haar baarmoeder lekker warm en sappig daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |