Zeker. En Wensleydale ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, maar Emmerdale is ook een kaassoort.
Leuke verpakkingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeker. En Wensleydale ook.
[ afbeelding ]
Wensleydale? Ja, in allerlei variėteiten. Met cranberries erdoor, en zo. Gecaramelliseerde ui. Je mocht proeven in de kaaswinkel. Alle klanten keurig in een rij, allemaal bakjes met stukjes om te proeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Gravedigger het volgende:
Ooit gegeten? En zo ja, hoe is de smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
En ook niet evenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook....kreeg er meteen jeuk van.
Prachtigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef trabant het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer...
[ afbeelding ]
nog maar 3 te gaan....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Eska het volgende:
Oh dear, dat gaat weer een half puntje worden voor mij.
Het gaat uiteraard om de familie Barbapapa. (Kom op bezoek bij barbapapaaaa, de tijd is zoek bij de familie barbapapaaaa, kom op bezoek bij barbapapa. Kunnen wat ze willen worden, dun, dik of rond, kort vierkant lang.... Of zo.
Mja, en dan die familie dus; barbapapa, barbamama, barbalala, barbabenno, barbabob (die was cool), barbabientje....
Verder kom ik niet.
Het is de jeuk nį 7 jaar relatie (twijfels, is dit het nou?), niet jeuk die 7 jaar duurt.quote:
Barbabas?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:18 schreef Eska het volgende:
Oh dear, dat gaat weer een half puntje worden voor mij.
Het gaat uiteraard om de familie Barbapapa. (Kom op bezoek bij barbapapaaaa, de tijd is zoek bij de familie barbapapaaaa, kom op bezoek bij barbapapa. Kunnen wat ze willen worden, dun, dik of rond, kort vierkant lang.... Of zo.
Mja, en dan die familie dus; barbapapa, barbamama, barbalala, barbabenno, barbabob (die was cool), barbabientje....
Verder kom ik niet.
Aldus wikipedia.quote:* Barbapapa: de protagonist. Hij is roze en meestal peervormig. Barbapapa is geboren uit een roze ei, dit ei lag onder de grond in de tuin van Michiel en Annabel.
* Barbamama: de vrouw van Barbapapa. Ze is zwart van kleur. Samen krijgen ze 7 kinderen die ieder een eigen kleur hebben:
* Barbabee is een gele jongen en houdt van dieren
* Barbalala is een groen meisje en houdt van muziek
* Barbabientje is een oranje meisje en houdt van boeken
* Barbabob is een zwarte harige jongen en houdt van kunst
* Barbabella is een paars meisje en houdt van schoonheid
* Barbabenno is een blauwe jongen en houdt van wetenschap
* Barbaborre is een rode jongen en houdt van kracht en heldendom
Aan welke film van Roger Vadim denk je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |