quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja liep je me weer lekker in de weg Lindgren
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry, dacht dat Mash alweer bezig was.
Dat mag idd welquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is Tony Piedra. In ieder geval: Passen mag best wat eerder af en toe.
Mijn eerste actie.quote:
Vanachter, mja, had gekund. Die ballen mogen trouwens best voor de pot! Mijn VP kan volgens mij wel aardig koppen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering die sliding had een pingel moeten zijn
dit dus. niet de heletijd naar binnen gaan met truckjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanachter, mja, had gekund. Die ballen mogen trouwens best voor de pot! Mijn VP kan volgens mij wel aardig koppen..
Mja het kan wel, als het vervolg goed is. Nu gaat Pwn00n0wneye (quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
dit dus. niet de heletijd naar binnen gaan met truckjes
Hij is toegevoegd op verzoek van Laucas alias Kaassoldaat, is een vriend van m.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
PASSEN! Tering. Kent iemand die dude? Als je zelf gaat, ram ze 'r dan in.
Oke dan.. Later ging 't al beter, in het begin. 4 man vrij voor het doel, stapje terug, naar voren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is toegevoegd op verzoek van Laucas alias Kaassoldaat, is een vriend van m.
Gaan we nog een potje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja Lindgren mijn menneke is spits. Ga henen!
helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Laat mij weer spitsen dan. Ik ben de enige die in z'n positie blijft heb ik 't idee af en toe.
Netjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef mash_ het volgende:
http://www.eafootballworl(...)A0001/60834/overview
onze club!16w - 5l
Soms zie je de RW echt op linksback een bal veroverenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
helemaal nietals ik st speel ben ik ook steeds in positie
IS DIT MIJN BONUS FACKING GOED DEBUUT ALLES DIT DAT TOPSCORER BIJNA ENZO FACKING HELL OMG OMG :s :squote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
jes r
Ik bedoelde: lindgren ga op rechts, ik ben lcm
Mashje. Hup.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Na deze mag jij weer spits Lindgren
Wel gedomineerd, nu nog goalsquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Stroeve shit atijd met 5 verdedigers
Ja, alleen vandaag was voor het eerst dat ik met mijn pro speeldequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef laucas het volgende:
Gewoon even offline boosten een tijdje en je bent al veel verder.
Ja, er was geen voetbal vandaag, en mijn vriendin was werken dus heb best veel gespeeldquote:
De 1e wedstrijd verlorenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Yup alleen maar gewonnen. Niet verkeerd!
Oh, die heb ik gelukkig niet meegekregen. Waren echt oppermachtig, alleen die ene pot was moeilijk die we maar met 1-0 wonnen (Goal van ene K. Toefjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
De 1e wedstrijd verlorenOmdat mensen toen 4-1-2-1-2 wilde spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |