quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Oefenwedstrijd tegen Bayern niet spelen.
Problem solved.
Wtf dude?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Robben niet meer oproepen
Problem solved.
Faalhaas. Altijd geblesseerd, ziek, zwak of misselijk. Mietje. Angelique Robben zou een betere naam zijn.quote:
Gaat van alle Ajax tijd af.. kut voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
15 minuten over het fucking schaambeen van Arjen Robben
Hij hij heeft wel een faallichaam ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Faalhaas. Altijd geblesseerd, ziek, zwak of misselijk. Mietje. Angelique Robben zou een betere naam zijn.
Goede call. Dat gelul van Waterreus maakt me suicidaal.quote:
Het is in alle opzichten een faalhaas. Net als dat Rob Rensenbrink over 100 jaar nog steeds herinnerd zal worden als de man die op de paal schoot zal Angela herinnerd worden als de man die 1 op 1 faalde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij hij heeft wel een faallichaam ja.
Hamstring scheuren door een hakjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in alle opzichten een faalhaas. Net als dat Rob Rensenbrink over 100 jaar nog steeds herinnerd zal worden als de man die op de paal schoot zal Angela herinnerd worden als de man die 1 op 1 faalde.
Robben is geen winnaar, je kan er niet van op aan; niet meer oproepen dus.
Robben moet sowieso opnieuw leren lopen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Robben niet meer oproepen.
Problem solved.
Je zat gewoon thuis WoW te spelen man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hamstring scheuren door een hakjeHet was kut voor NL, maar ik moest wel grimlachen, vooral nu achteraf
Ik heb wel een lege plek op 11 juli, weet niet wat daar gebeurde, maar denk dat het door een trauma komt dat ik het niet meer weet
Ik acht de kans groot dat Hiddink deze week kan luieren in Varsseveld...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Bastiefcg het volgende:
Als turkije verliest is Belgie gewoon geplaatst hoor heren, ook als ze met 10-0 verliezen
Het laatste wat ik weet is dat ik op een soort container zat op Museumplein naar een wedstrijd te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zat gewoon thuis WoW te spelen man.
Hiddink naar Ajax met marcoquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat Hiddink deze week kan luieren in Varsseveld...
Verwacht je dat die twee de ArenA in kisten verlaten?quote:
Het zijn beiden vrienden van Johanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verwacht je dat die twee de ArenA in kisten verlaten?
Met de grilligheid van Cruijff weet je het nooit...
iemand wil deze analyse missen tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Beter kijken jullie Derksen op 4.
SV is echt te treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |