Ik heb ook anderhalfquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paxxenwij hebben anderhalve meter pax per persoon
![]()
(en nog te weinig ruimte he
)
Technisch gesproken heeft hij al een naam (zo'n mega lange stamboom naam enzulks), maar we zijn er nog niet echt over uit of we daar de roepnaam ook van maken, waarschijnlijk niet. Maar zo niet dan hebben we ook al een naam op t oogquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Incantrix het volgende:
En Loqi, wat een cutie! Mogen we helpen met namen verzinnen?
Watvoor naam zou hij eigenlijk moeten hebben dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb ook anderhalfen
een heel (hoekdeel, dus wel mega diep)
Ook te weinig ruimte uiteraard
[..]
Technisch gesproken heeft hij al een naam (zo'n mega lange stamboom naam enzulks), maar we zijn er nog niet echt over uit of we daar de roepnaam ook van maken, waarschijnlijk niet. Maar zo niet dan hebben we ook al een naam op t oog
Hoe oud issie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Maar verder is het heel gezellig met hem hoor
Vergeet je oordoppen niet, in dat gevalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem wel een paar Zweedse banden mee vanuit het ziekenhuis, gewoon vastbinden die hap!
Da's een goeie! Kan het kwaad om het mondje vol met watten te stoppen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vergeet je oordoppen niet, in dat geval
Eind november wordt hij 2. En het is echt het liefste, leukste en grappigste jongetje op aardequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe oud issie?
Ik zou wel kids willen, maar eerst echt nog even het huis afmaken. Toilet boven moet nog gedaan worden, heel veel opruimwerk en de zolder moet ook nog verbouwd worden
Of Poekie (kut in het Indonesisch en toch een veelgebruikte kattennaamquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
Hij heet nu Brody (in het kort), maar wij zitten aan Monster te denken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
Hij heet nu Brody (in het kort), maar wij zitten aan Monster te denken
Ik zie het om me heen inderdaad... da's geen aanrader gezien we zoveel mogelijk zelf doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eind november wordt hij 2. En het is echt het liefste, leukste en grappigste jongetje op aardeSoms is hij echt onuitstaanbaar, maar hij is zó grappig
Als je uitverbouwd bent kan ik het je aanraden
daarop wachten is idd ook wel slim op zich, met kind erbij krijg je echt stukken minder gedaan (gesteld dat jullie het zelf doen allemaal).
Munster! Ik stem voor Munster!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Haha, die vind ik leuk, ik stem voor MonsterOf Munster..
BBQ-kip, daar vraag je me war.. Nooit geprobeerd eigenlijk *insert smiley die lampje boven hoofd aankllikt*
Noem je die ander Lokoquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Eén van mijn katten heet Loki, dus ik raak altijd even in verwarring als Loqi post
Rammel rammel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monsterdaar woon ik
Dus dat vind ik een rare naam
En hebben jullie het nou alweer over kinderen? Het lijkt hier OUD wel
Jah, wij merken het ook, we zijn al bijna een jaar geleden verhuisd, maar hebben nog een to-do-list van circa anderhalve meter.. Allemaal van die stomme klusjes ook, zoals schilderijtjes ophangen e.d. .. Maarja, ht kind is bang voor het geluid van de boormachine, dus dat beperkt nogal. Zulke dingen.. Eens in de zoveel tijd gaat hij een nachtje uit logeren en dan gaan wij klussenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie het om me heen inderdaad... da's geen aanrader gezien we zoveel mogelijk zelf doen.
Mensen die hoogzwanger zijn en dan nog "even" moeten verhuizen met klussen en al, da's niks voor ons. Die stress er omheen lijkt me ook niet zo best voor zo'n kleine.
De kasten nu, dan opruimen (komende weken), daarna de wc, dan de zolder en dan babbies maken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Eén van mijn katten heet Loki, dus ik raak altijd even in verwarring als Loqi post
Wie noemt er nou een stad Monster?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monsterdaar woon ik
Dus dat vind ik een rare naam
En hebben jullie het nou alweer over kinderen? Het lijkt hier OUD wel
Oh, wacht, ging over een andere userquote:
Het is dan ook niet bepaald een stad te noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Wie noemt er nou een stad Monster?![]()
()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Debsterr het volgende:
Boris! Offf Henk, Kees, Martin of Bert.
Mooi excuus SQ!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een hoogzwangere vriendin met een opknaphuis, word je ook niet blij van.
Och, voorlopig kunnen we toch even geen bruiloft of kinderen betalen
Een durrep, tis een durrepquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Wie noemt er nou een stad Monster?![]()
()
Jan, Piet, Joris en Corneelquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
en als mijn kind bang zou zijn voor gereedschap krijgt ie een rotjeugd, dat weet ik wel
Nee nog niet! Ik heb wel in mijn oneindige wijsheidquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Taartie, kun je alweer op de lush-site?Hebben weer naar je gezwaaid vanochtend
En moedermafia? Hoe moet ik me dat voorstellen?Ben ik dat ook?
Ik woon in Maassluis, dus da's niet zo ver vanaf jullie, rijdt regelmatig vanaf mijn werk in Den Haag via Monster, even het strand op na werk als ik een heftige dag heb gehad (patiënten die overlijden ofzo, da's altijd naar) en dan verder rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een durrep, tis een durrep
Nee BBQ, niet geboren of getogen maar omwille van het werk van man daarheen verhuisd.
Och, tis wel lekker rustig hier en ik kan zo naar het strand lopen, is wel fijn
ik denk niet dat ik me daardoor zou laten weerhouden, maar ja, ik ben ook van het soort dat met een duivels lachje met de stofzuiger achter mijn doodsbange katten aan rentquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, de rest vind hij leuk, maar de klopboor trekt hij nog niet zo.. Maar dat trekt nog wel bij hoor
Ah, ok, dan ga ik morgen ff bestellen voor mij en Mquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee nog niet! Ik heb wel in mijn oneindige wijsheidbesloten dat ik beter ff oversla. Sint komt er weer aan, en het hele spul moet winterjassen en schoenen enzo..
Dat deed ik vroeger altijd met mijn hamsterquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik me daardoor zou laten weerhouden, maar ja, ik ben ook van het soort dat met een duivels lachje met de stofzuiger achter mijn doodsbange katten aan rent![]()
hamstersquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd met mijn hamster
Moedermaffia zijn van die types die je half bedreigen als je zegt dat je het onzin vind om in juli/augustus een kruik te kopen voor je pasgeboren baby. Want je MOET 2 kruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Taartie, kun je alweer op de lush-site?Hebben weer naar je gezwaaid vanochtend
En moedermafia? Hoe moet ik me dat voorstellen?Ben ik dat ook?
Die van mij heette Maxi, was dik, albino en blind en kon op zijn kont van een opgeblazen luchtbed die scheef tegen een muur stond afglijdenquote:
Mjah, als je kind zich ontroostbaar huilend aan je vastklampt en oprecht bang wegkruipt bij je is het voor mij wel lastig om dat toch te doen.. Verder hebben we hem zijn angst voor harde geluiden vrij gemakkelijk af kunnen leren, maar de klopboor is ook echt een rotgeluid. Denk dat de angst komt door de verbouwing van de badkamer van de buren.. Daar werd dan een doucheputje uitgeboord in 8 fases, elke dag een fase.. Altijd precies tijdens zijn middagslaapjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik me daardoor zou laten weerhouden, maar ja, ik ben ook van het soort dat met een duivels lachje met de stofzuiger achter mijn doodsbange katten aan rent![]()
Er is hier wel een bijzonder gelovig slag mensen, daar kom je niet tussen. Wil ik ook niet trouwensquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik woon in Maassluis, dus da's niet zo ver vanaf jullie, rijdt regelmatig vanaf mijn werk in Den Haag via Monster, even het strand op na werk als ik een heftige dag heb gehad (patiënten die overlijden ofzo, da's altijd naar) en dan verder rijden
Kun je wel een beetje "integreren" daar als je als buitenstaander daar komt wonen? Ik heb altijd het idee dat dat lastig is.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij heette Maxi, was dik, albino en blind en kon op zijn kont van een opgeblazen luchtbed die scheef tegen een muur stond afglijden![]()
Maxi
Ohzo.. Denk dat ik dan meer bij de losgeslagen moeders hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moedermaffia zijn van die types die je half bedreigen als je zegt dat je het onzin vind om in juli/augustus een kruik te kopen voor je pasgeboren baby. Want je MOET 2 kruiken.
Dat soort dingen
Nou zeg ik niet dat jullie zo zijn, maar er zijn toch vrij veel van dat soort moeders
Oh, en niet door de verkoopsters die je een schuldgevoel aanpraten als je weigert het duurste matrasje uit de collectie te kopen met zo'n ademend dekje van 80 euro er nog eens bij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vijf jaar bij een babyspeciaalzaak gewerkt en weet precies hoe moedermafioso's gekweekt worden. Dat komt door die inventaris-checklisten van het consultatiebureau en betweterige oma's
Die checklists moeten ze echt afschaffen... gewoon gezond verstand...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vijf jaar bij een babyspeciaalzaak gewerkt en weet precies hoe moedermafioso's gekweekt worden. Dat komt door die inventaris-checklisten van het consultatiebureau en betweterige oma's
ik zei altijd tegen mijn klanten dat ik ademende matrassen meteen neer zou schieten. Ben altijd eerlijk geweest en daardoor verkocht ik ook alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, en niet door de verkoopsters die je een schuldgevoel aanpraten als je weigert het duurste matrasje uit de collectie te kopen met zo'n ademend dekje van 80 euro er nog eens bij?
Maar dat kan ook aan de prenatal liggen.. Prenatal
Mijn moeder is sinds een half jaar oma (zus heeft een babbie, supercute).quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohzo.. Denk dat ik dan meer bij de losgeslagen moeders hoor
Hahahaha, ik LOLdequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei altijd tegen mijn klanten dat ik ademende matrassen meteen neer zou schieten. Ben altijd eerlijk geweest en daardoor verkocht ik ook alles.
Geweldig... vreselijke mensen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahahaha, ik LOLde
Ik wil meer verkoopsters zoals jij was
Maarja, wij hebben merendeel van nze spullen tweedehands gekocht. Iets waar je klaarblijkelijk ook een slechte moeder van wordt, maar mijn kind doet het er prima mee
het enige wat je niet tweedehands moet kopen is een matras, voor de rest maakt het echt geen zier uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahahaha, ik LOLde
Ik wil meer verkoopsters zoals jij was
Maarja, wij hebben merendeel van nze spullen tweedehands gekocht. Iets waar je klaarblijkelijk ook een slechte moeder van wordt, maar mijn kind doet het er prima mee
Heeeey, daar ben ik geboren! Heb tot een paar maanden voor m'n 8ste verjaardag in Maassluis gewoond en heb er nog steeds aardig wat familie zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik woon in Maassluis, dus da's niet zo ver vanaf jullie, rijdt regelmatig vanaf mijn werk in Den Haag via Monster, even het strand op na werk als ik een heftige dag heb gehad (patiënten die overlijden ofzo, da's altijd naar) en dan verder rijden
Kun je wel een beetje "integreren" daar als je als buitenstaander daar komt wonen? Ik heb altijd het idee dat dat lastig is.
Oh, tantequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn moeder is sinds een half jaar oma (zus heeft een babbie, supercute).
En mijn moeder begon al te zeiken tegen me dat mijn nicht (die ook een babbie heeft) veeeeel te makkelijk was met haar kindje. Mijn nicht is een prima meid en gaat prima met haar kindje om, alleen gewoon losjes en niet zo krampachtig zoals sommige moeders.
Mens, zeik niet... sowieso heeft mijn moeder de hele zwangerschap doorgepaft terwijl toen echt wel duidelijk was dat dat niet zó enorm gezond was![]()
En zegt regelmatig tegen mijn zus "joh, gewoon slagroom geven hoor, dat deed ik vroeger ook bij jullie en dus kan het prima" en dwingt het haar dan bijna om te geven terwijl ze dat niet wil![]()
Vooral die verwende eigenwijze oma's van tegenwoordig, ze zouden het moeten verbieden...
Ik ben eigenlijk een Hageneesje, maar woon hier nu bijna 3 jaar. Leuk dorpje hoor, alleen jammer van die hanggroep-Marokkanen op sommige plekkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heeeey, daar ben ik geboren! Heb tot een paar maanden voor m'n 8ste verjaardag in Maassluis gewoond en heb er nog steeds aardig wat familie zitten.
kinderen zeiken nogal eens hun bed vol. Ook langs zeiltjes af. Vandaar dat ik het zelf niet zou aanradenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij kregen vroeger als we naar een groter bed gingen het matras van een neefje of nichtje, dat vind ik nog wel ok. Van een vreemde zou ik niet doen, vind ik vies.
Ook iets dat wij van plan zijn als ons een tweede wordt gegeven. Ik wil m'n manneke nog niet op een andere verdieping laten slapen als waar wij slapen. Krijg je idd interessante reacties op. Net als op het feit dat ik regelmatig tweedehands kleding koop voor Stef.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geweldig... vreselijke mensen...
Ik zei bij het verbouwen van ons huis ook tegen mensen dat er best 2 kids op 1 kamer zouden kunnen slapen, moest ik vroeger ook en dat was supergezellig. Nou, die reacties van mensen daarop
Ik ben zelf enorm betweterig en bemoeiziek, maar kan het heel slecht van anderen hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
en dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet in OUD post of zal posten. Dat betweterige en veroordelende makes me sick.
Sowieso, al die smetvrezerige ouders. Is echt alleen maar goed voor de weerstand, een beetje stof enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
en dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet in OUD post of zal posten. Dat betweterige en veroordelende makes me sick.
Tja, die waren er toen nog niet zo. En wij hadden hele leuke buren!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een Hageneesje, maar woon hier nu bijna 3 jaar. Leuk dorpje hoor, alleen jammer van die hanggroep-Marokkanen op sommige plekken![]()
Gelukkig hebben wij daar geen last van, wel van gluurburen
slechte moeder! Slechte moeder!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook iets dat wij van plan zijn als ons een tweede wordt gegeven. Ik wil m'n manneke nog niet op een andere verdieping laten slapen als waar wij slapen. Krijg je idd interessante reacties op. Net als op het feit dat ik regelmatig tweedehands kleding koop voor Stef.
SQ, dat hebben we idd nieuw gekocht, autostoeltje ook. Verder is zo'n beetje alles tweedehands, helemaal prima!
Oh, maar dat heb ik vooral vanuit mijn directe omgeving ervaren hoor.. Mijn ouders wilden ons de kinderwagen cadeau doen en die hebben even flink moeten wennen aan het idee dat wij geen nieuwe wilden, bijvoorbeeld. Een vriendin hoorde dat we dat weedehands gingen kopen en die werd bijkans boos op onsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Yep, I know... maar ja, we hadden weinig geld dus moesten iets. Maar ik zou het later ook niet zo doen als het niet hoeft. Neem aan dat dat ook geen probleem gaat worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinderen zeiken nogal eens hun bed vol. Ook langs zeiltjes af. Vandaar dat ik het zelf niet zou aanraden
ieuwquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, I know... maar ja, we hadden weinig geld dus moesten iets. Maar ik zou het later ook niet zo doen als het niet hoeft. Neem aan dat dat ook geen probleem gaat worden.
"Hey, dit matras woog toch maar 10 kg? Het lijkt wel 3 x zo zwaar!"
(drup drup drup)
Whehehe, wat???quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik vooral vanuit mijn directe omgeving ervaren hoor.. Mijn ouders wilden ons de kinderwagen cadeau doen en die hebben even flink moeten wennen aan het idee dat wij geen nieuwe wilden, bijvoorbeeld. Een vriendin hoorde dat we dat weedehands gingen kopen en die werd bijkans boos op ons
Het feit dat je geen ¤ 1000,= over hebt voor zo'n apparaat terwijl ze voor een habbekrats op marktplaats staan ofzo? Ik weet het ook niet, ik zie het probleem niet iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe, wat???
Wat zou daar mee mis zijn dan?
Dat zijn volgens mij dezelfde mensen die Omo Compact kopen omdat het in een kleinere verpakking zit en dus mileuvriendelijker is. Vervolgens alles nieuw kopen en weg flikkeren en 3 x per dag douchen (bij voorkeur met Dettol)
Ik was mijn haar 1x per weekquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vertelde op mijn werk dat ik mijn haar 1 x in de 3 dagen was, die reacties daarop, briljant!
Eentje douchte 3 x per dag, en zich maar afvragen waarom ze zo'n droge huid had
ik douche soms wel eens om de drie dagen. Als ik niet stink, niet veel gezweet heb etc, zie ik het nut niet van dagelijks douchen. Omdat het zo hoort? Ik weet dat veel mensen het ranzig vinden maar ik weet ook dat niemand er maar iets van merkt, dus why bother denk ik danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vertelde op mijn werk dat ik mijn haar 1 x in de 3 dagen was, die reacties daarop, briljant!
Eentje douchte 3 x per dag, en zich maar afvragen waarom ze zo'n droge huid had
Bij mij gaat het dan teveel pluizen, maar anders zou het prima kunnen.quote:
Sowieso nieuwe dignen kopen die je niet gebruikt. De reden dat wij veel tweedehands kopen is voor een groot deel ingegeven door milieu-overwegingen. Net als dat wij Stef opvoeden met een douche-zandlopertje en wel een auto hebben, maar bijna alles op de fiets doen. Wij willen hem iets leren over duurzaamheid en nadenken over de keuzes die je maakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Net als mileuvriendelijke verpakkingen voor make-up![]()
Die beautybloggers prijzen dat heeeeeelemaal de hemel in, terwijl ze kasten vol make-up hebben die ze nooit gebruiken, nee da's goed voor het mileu.
Sowieso vind ik elke dag douchen een beetje overbodig. Ik douche om de dag en was dan ook m'n haar, behalve als ik iets zweterigs heb gedaan of m'n haar echt heel stom zat de dag ervoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik douche soms wel eens om de drie dagen. Als ik niet stink, niet veel gezweet heb etc, zie ik het nut niet van dagelijks douchen. Omdat het zo hoort? Ik weet dat veel mensen het ranzig vinden maar ik weet ook dat niemand er maar iets van merkt, dus why bother denk ik dan
Gewoon beetje opletten soms en soms lekker jezelf laten gaan, alles in balans tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sowieso nieuwe dignen kopen die je niet gebruikt. De reden dat wij veel tweedehands kopen is voor een groot deel ingegeven door milieu-overwegingen. Net als dat wij Stef opvoeden met een douche-zandlopertje en wel een auto hebben, maar bijna alles op de fiets doen. Wij willen hem iets leren over duurzaamheid en nadenken over de keuzes die je maakt.
Zegt de vrouw met 3 bakken nagellak
Stom is dat dan ja, voel jij je vies omdat zij vaak douchen. Herkenbaar!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ex was ook een douche junkie, ging ook twee keer per dag. Waardoor ik mezelf ineens heel ranzig ging voelen
Thnxquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
vind dat een goede instelling hoor Trix!
dito, maar niet alle zweet stinkt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik douche wel elke dag, bijna. Maar ik heb een scherpe neus en anders ruik ik mezelfohja, en had ik al gezegd dat ik bijna alles op de fiets doe? Ik kan niet normaal fietsen. Alles moet op standje brommers-inhalen
Blij worden ergens van is ook heel wat waard! Dat moet je zeker niet vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx
En BBQ-kip, haha! Mjah, qua nagellak (superschadelijk voor het milieu!) zou ik eigenlijk een beetje moeten dimmen.. Maarja, ik word er zo blij van
Ja, dat wekelijks doen gaat me wel iets te verquote:
Kun je wel mooi krabben ipv krassen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
precies, ik heb nooit droge jeukhuid behalve als ik net gedoucht heb. Nou dank je feestelijk, niet elke dag hoor
Haha, mjah, ik heb een paar jaar flink aan spinning gedaan en toen heeft mijn lijf leren zweten.. Sindsdien hoef ik maar te dénken aan bewegen bij een temperatuur van boven de 10 graden en ik zweet me al kapotquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dito, maar niet alle zweet stinkt.
Dus als ik mezelf niet ruik doen andere mensen dat al helemaal niet.
Besides, ik rook, dus die lucht overmeestert mijn zweet toch wel
ik heb een week terug een docu over bedwantsen gekeken en ik heb serieus constant jeuk nu als ik in bed ligquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg al jeuk als ik denk dat ik een week niet zou mogen douchen.
Laatst gimg ik bed bugs googlen. Aaah ik heb niet geslapen
ik haat het als mensen zeggen dat mensen die niet elke dag douchen, stinken. Ik heb er namelijk nog nooit een opmerking over gehad van mijn moeder of mijn vriend, en die zouden het echt wel zeggen als het zo wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch prima
Als je maar niet zegt dat ik stink omdat ik het niet doe, terwijl ik echt zeker weten niet stink
Ok, tenzij ik een windje laat, maar ja... da's een ander verhaal
I know. Ik ging om de vijf minuten mn dekens van me afgooien en checken of er beestjes zaten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een week terug een docu over bedwantsen gekeken en ik heb serieus constant jeuk nu als ik in bed lig
overigens hebben bedwantsen geen ruk met persoonlijke hygiene te maken
met die piemelnaald dwars door het pantser van de vrouwtjeswants borenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een bitches zijn die mannelijke bedwantsen trouwens.
????quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een bitches zijn die mannelijke bedwantsen trouwens.
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met die piemelnaald dwars door het pantser van de vrouwtjeswants boren
Ik voel mezelf echt niet prettig als ik niet elke dag douche. Ook alleen 's avonds want anders voel ik me 's ochtends weer smerigquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haat het als mensen zeggen dat mensen die niet elke dag douchen, stinken. Ik heb er namelijk nog nooit een opmerking over gehad van mijn moeder of mijn vriend, en die zouden het echt wel zeggen als het zo was
ze zijn maar 1 tot 2 mm groot en ze wonen niet in je bed, maar onder plinten enzo. Fuckersquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Bedwantsen, blerghhh
Die waren toch aan het oprukken in NL?
Sinds ik dat weet (anderhalf jaar geleden ofzo) doe ik bij het bed verschonen altijd het matras even schudden en omkere, kijken of die beesten eruit komen![]()
Weet niet of het helpt, maar goed, ik heb ze nog niet gezien, de engerds
En ze kunnen een jaar zonder eten (je bloed dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn maar 1 tot 2 mm groot en ze wonen niet in je bed, maar onder plinten enzo. Fuckers
Oh, nou daar kijk ik nooit dus ze doen hun best maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn maar 1 tot 2 mm groot en ze wonen niet in je bed, maar onder plinten enzo. Fuckers
daar is ook niks mis mee. Zolang je maar niet roept dat ik ranzig ben omdat ik dat niet doe zeg maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel mezelf echt niet prettig als ik niet elke dag douche. Ook alleen 's avonds want anders voel ik me 's ochtends weer smerig
Deobus+aansteker niet effectief genoeg?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En zeer moeilijk uitroeibaar. Effectief beest wel.
Zolang het geen torren zijn, doen ze me niks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brrrrr ik zit me kapot te krabben. Ik haat beestjes
JE BENT VIES, VIESPEUKquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee. Zolang je maar niet roept dat ik ranzig ben omdat ik dat niet doe zeg maar![]()
Hitte werkt volgens de wiki wel goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deobus+aansteker niet effectief genoeg?
Aaah als ik aan zulke beesten denk dan krijg ik instant jeuk. Als ik wormen op tv zie eet ik ook een week geen spaghetti.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang het geen torren zijn, doen ze me niks.(Behalve vlooien en luizen dan, want dat JEUKT.)
Note to self: morgen het huis in de hens steken, om zeker te weten dat er geen bedbugs levenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hitte werkt volgens de wiki wel goed.
Wel oppassen dat je de rest van je huis niet meeneemt.
daarom moet je ze bevriezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hitte werkt volgens de wiki wel goed.
Wel oppassen dat je de rest van je huis niet meeneemt.
Weet je wel zeker dat ze niet in je bed zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Note to self: morgen het huis in de hens steken, om zeker te weten dat er geen bedbugs leven
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit doet me weer zo denken aan een van de keren dat er MRSA (ziekenhuisbacterie) in het ziekenhuis waar ik werkte was. Iedereen had het voor de gein over "het beest".
Overal aanplakbiljetten dat niemand zonder bescherming in die kamer mocht enzo.
Komt heel droog de Surinaamse schoonmaakster ineens naar buiten (onbeschermd) en zegt "ik heb heel goed gekeken hoor, maar ik kan écht geen beest vinden"
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit doet me weer zo denken aan een van de keren dat er MRSA (ziekenhuisbacterie) in het ziekenhuis waar ik werkte was. Iedereen had het voor de gein over "het beest".
Overal aanplakbiljetten dat niemand zonder bescherming in die kamer mocht enzo.
Komt heel droog de Surinaamse schoonmaakster ineens naar buiten (onbeschermd) en zegt "ik heb heel goed gekeken hoor, maar ik kan écht geen beest vinden"
Houtworm in je salontafel? Hoe kwam je daar achter dan? Dat zijn die 2 dikke balken toch? Shit zeg... da's wel minder prettigquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een vlooienplaag overleefd (en dan bedoel ik een PLAAG), net houtworm gevonden in de salontafel, dus die bedwantsen kan ik ook wel handelen
(nee, ik hoop toch echt heel hard dat ik ze niet heb)
er ligt altijd zand op de tafel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Houtworm in je salontafel? Hoe kwam je daar achter dan? Dat zijn die 2 dikke balken toch? Shit zeg... da's wel minder prettig
Die gaatjes geven dan wel weer charme zodra de beestjes dood zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er ligt altijd zand op de tafel.
Maar dat kan niet! Dus is het denk ik zaagsel. En je herkent het vooral aan die kleine ronde gaatjes
het is prima te bestrijden hoor, en ze bijten gelukkig geen mensen
Verdeurie, wat voor sensatie mis ik nu weer?quote:
dat programma over genante ziektes, en nu met heule vette mensenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdeurie, wat voor sensatie mis ik nu weer?
???quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi mijn darm is geklapt en daarom heb ik een bobbel op mijn buik
Prrrr.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat programma over genante ziektes, en nu met heule vette mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik dacht dat het over obesitas ging en dat een ultra lame excuus was van iemandquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die was ook bij dat programma. Een hernia in je darm heet dat ofzo?
Mwehehehequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over obesitas ging en dat een ultra lame excuus was van iemand
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet je wat ik zie als ik teveel in deze sc lees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ha, ik was eerder.quote:
Ik was te laatquote:
Ik krijg alleen maar mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een gruwelijke grafhekel aan alle mensen waarmee facebook op de proppen komt als 'mensen die je misschien kent'. Het is een complot!
Same here...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik een gruwelijke grafhekel aan alle mensen waarmee facebook op de proppen komt als 'mensen die je misschien kent'. Het is een complot!
Ik kreeg laatst dit berichtje van een collega die nu op een andere locatie werkt en die ik probeer te ontlopen (ze BLIJFT me opzoeken en lastig vallen):quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Same here...
Vooral als je daardoor berichtjes krijgt van mensen waar je ook geen contact meer mee wilt...
Ik deed ook hardop lachenquote:
Knip letters uit de krant en leg op dr bureauquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik nog Hyves had heeft ze me zeker 10 x een berichtje gestuurd, waarna ik die gewoon verwijderde als ik hem zag en niet reageerde.
En dan op mijn werk een werkmail sturen dat mijn Hyves raar doet![]()
Gelukkig is ze met die mailtjes ook op een gegeven moment gestopt, maar ja, ze blijft een collega, kan haar moeilijk een grote bek geven en zeggen dat ze moet oprotten, helaasch
Hmmm, tempting!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Knip letters uit de krant en leg op dr bureau
Oprotten, xoxo bbqkip
goeden tip!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Knip letters uit de krant en leg op dr bureau
Oprotten, xoxo bbqkip
Schimmel is hoerigquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
schoon bed! Geen jeuk! (behalve mijn poten, da's mijn jaarlijkse schimmelinfectie. Morgen ff lamisil halen)
Een extragratiesj portie bedwantses.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijg ik nu een beloning voor de gouden tip?
Ik stuur je wel een huisdier op, wat is je adres?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijg ik nu een beloning voor de gouden tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb zin om een facebook pagina voor bedwantsen te maken met de button 'vind ik niet leuk'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een extragratiesj portie bedwantses.
Ik was weer te laatquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een extragratiesj portie bedwantses.
Zeg dat je werk en privé strikt gescheiden wilt houdenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik nog Hyves had heeft ze me zeker 10 x een berichtje gestuurd, waarna ik die gewoon verwijderde als ik hem zag en niet reageerde.
En dan op mijn werk een werkmail sturen dat mijn Hyves raar doet![]()
Gelukkig is ze met die mailtjes ook op een gegeven moment gestopt, maar ja, ze blijft een collega, kan haar moeilijk een grote bek geven en zeggen dat ze moet oprotten, helaasch
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een huisdier op, wat is je adres?Ik eis een vuurspuwende pokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Suiker is een bitch. Overdosis cafeïne ook trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zin om een facebook pagina voor bedwantsen te maken met de button 'vind ik niet leuk'.
Ik moet stoppen met suikerrijke koekjes eten zo laat. Ik zit keihard om mezelf te lachen en ik ben niet eens grappig
Vooral dat strikt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeg dat je werk en privé strikt gescheiden wilt houden
http://www.di.slik.es/quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zin om een facebook pagina voor bedwantsen te maken met de button 'vind ik niet leuk'.
Ik moet stoppen met suikerrijke koekjes eten zo laat. Ik zit keihard om mezelf te lachen en ik ben niet eens grappig
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis een vuurspuwende pokemon
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis een vuurspuwende pokemon
Whehehquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral dat strikt!![]()
Als je mij als persoon zou kennen zou je helemaal weten dat dat ongeloofwaardig en kansloos is![]()
Maar ik hou hem in bedachten
Die ziet er zelf uit als een bedwants.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Oeh, nu was ik later.)
Die ziet eruit alsof 'ie ondergekwakt is door iemandquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Oeh, nu was ik later.)
bevriezen!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vervang pikachu door bedwantsen en ik ben tevreden
Hehehehe, briljant!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh
Als je mij als persoon zou kennen zou je weten dat ik met een groep collega's gezellig het hele weekend in de kroeg hang en mn complete privé leven bespreek, en met een glad gezicht tegen een andere collega zeg dat ik liever niet praat over privé zaken op mn werk en dat ik mn collega's niet buiten werktijd wil zien
quote:
Gaan die beestjes daar dan echt aan kapot?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vuur is dramatischer en leuker
* SpaceInvaders gaat stikstof stelen bij de dokter
Is dat ook Pokemon?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt, die dingen worden steeds belachelijker.
Ik werkte bij een online marketingbureau, met heeel veel jonge mensenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, briljant!
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Sq zei bevriezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaan die beestjes daar dan echt aan kapot?
Kakkerlakken enzo die overleven dat geloof ik ook... weet niet hoe het met die wantsen zit
zo deden ze dat op Discovery channel. Gingen allemaal kei kapot.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaan die beestjes daar dan echt aan kapot?
Kakkerlakken enzo die overleven dat geloof ik ook... weet niet hoe het met die wantsen zit
Kei kapot is how i like themquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo deden ze dat op Discovery channel. Gingen allemaal kei kapot.
Ah, that makes sense. Herinner me nu ook dat je bij de telefoongids aan de slag zou gaan, sorry hoor, maar als ik er geen gezicht bij zie sla ik dat slecht opquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik werkte bij een online marketingbureau, met heeel veel jonge mensenEn ga nu weer in de online marketing werken maar dan in de sales, vandaar het gladde gezicht
Zo uit elkaar splatten, SPLAT!!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo deden ze dat op Discovery channel. Gingen allemaal kei kapot.
Geeft nietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, that makes sense. Herinner me nu ook dat je bij de telefoongids aan de slag zou gaan, sorry hoor, maar als ik er geen gezicht bij zie sla ik dat slecht op
Ik zit in het ziekenhuis waarbij privé en werk echt enorm door elkaar lopen, hecht team dus ik zie dat niet echt gebeuren
Maar die muts werkt op een andere locatie dus ik hou de strategie in gedachten
Ik ging best redelijk met haar om toen ze in mijn tea zat. Ze is ook een keer bij me thuis geweest, jaar of 5 geleden, kwam ze eten. Ik heel erg mijn best gedaan, zegt ze "ja, ik ruik en proef eigenlijk niks sinds een jaar of 10, maar het lijkt me wel lekker".quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geeft nietsMaar dan is het juist ideaal toch? Als het heeel onwaarschijnlijk is dat jij werk en privé zou willen scheiden móet ze de hint wel aannemen
wel met je mond dicht slapen, anders kruipen er beestjes in!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga ook maar eens met mijn wantsen knuffelen
Evil womanquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel met je mond dicht slapen, anders kruipen er beestjes in!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel met je mond dicht slapen, anders kruipen er beestjes in!
quote:
grossquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Of deze, Bassie als hij slaapt:
[ afbeelding ]
He?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
saaie maandagochtend is saai.
Sq maakt zich een beetje zorgen over de toekomst van haar baan
Nooooquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
saaie maandagochtend is saai.
Sq maakt zich een beetje zorgen over de toekomst van haar baan
vlooien beten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
Gisteren was het voor mij nog een hele fijne wereld waarin ik nog nooit van een bedwants had gehoord.... Maar nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Erge is dat ik al enige tijd last heb van kleine bultjes die even heel erg jeuken en dan weer verdwijnen. Het heeft wat weg van een muggenbult, maar heel klein (en muggen lusten mij niet). Lees ik nu dat dat aardig is hoe de beet van zo'n beest eruit ziet![]()
.
Maar ik blijf gewoon lekker op mijn oude theorie: Het zijn muggenbulten van muggen die even een zuigje deden en dachten "ieuw vies" en weer weggingen. Daarom zijn ze ook zo klein.
Balen SQ. Als je geen vast contract hebt is het overal kut op dit moment volgens mij.
En je hebt nu dus niks te doen? Is inderdaad niet zo'n goed teken...
vlooien komen ook onder schoenen mee naar binnen enzo, elke kat kan vlooien krijgen. Even goed je kat kammen met vlooien kammetje en je ziet het snel genoeg!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat heb ik ook nog wel gedacht ja, maar was het alweer vergeten.
Ik heb namelijk wel een kat, maar die komt niet buiten. Ik ging er vanuit dat ze dan geen vlooien op kan pikken. Zie haar ook niet overmatig krabben ofzo.
Ik heb ze eigenlijk alleen bij mijn armen en op mijn (boven)benen, het meest op mijn armen gek genoeg. (Hoewel bij mijn hoofd en mijn armen wel de favoriete plek van de kat is om te slapen).
Mijn ouders hebben een keer bij mensen gelogeerd met een hond en kwamen toen ook terug met vlooienbeten, maar die hadden hun onderbenen helemaal vol staan. Ik heb hier en daar een bultje, zoals bij muggenbeten. De afgelopen dagen niks gehad, anders had ik pic kunnen laten zien
WAAAAT, je bent bijna klaar met je bachelor of al klaar zelfs?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:49 schreef Dwyn het volgende:
I change my mind. Ik wil geen rechten meer studeren.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAAAT, je bent bijna klaar met je bachelor of al klaar zelfs?
Toen ik de hond nog had werden beiden goed ontvlooid, want de hond had vlooienallergie. Die ging helemaal stuk als hij ook maar 1 vlo had.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik heb een verschrikkelijke plaag gehad en heb 3 binnenkatten. De eitjes van de vlooien van de vorige bewoners zaten bij ons nog in de vloer. Die eitjes overleven ook heeeeel lang, want we woonden er al bijna een jaar toen het gezeik begon
hoe spitsvondigquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
't enige lichtpuntje is dat mijn teamlead deze week voor het eerst vader gaat worden. Hopelijk kan ik in zijn afwezigheid wat punten gaan scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe spitsvondig
Thuiswerken roeleert best wel
Lin doe es passen zodat we er een eind aan kunnen makenIk heb kutletters, kan niets meer en je staat toch al dik voor
Ik zit in college en heb hier in die klote-zaal geen bereik... Maar ik kan ook niks meer, want ik heb al 3 beurten alleen nog maar 1 Jquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe spitsvondig
Thuiswerken roeleert best wel
Lin doe es passen zodat we er een eind aan kunnen makenIk heb kutletters, kan niets meer en je staat toch al dik voor
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG, ik heb gedroomd dat ik in een videogesprek zat met Lindy, SQ en Puckzz, en toen gingen SQ en Puckzzz helemaal los want ze hadden bedwantsen, en toen gingen ze lindy bedreigen met het komen besmetten van haar huis omdat zij geen wantsen hadlol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds wel beter dan mijn droom tho
disclaimer
OMG, ik heb gedroomd dat ik in een videogesprek zat met Lindy, SQ en Puckzz, en toen gingen SQ en Puckzzz helemaal los want ze hadden bedwantsen, en toen gingen ze lindy bedreigen met het komen besmetten van haar huis omdat zij geen wantsen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OMG, wat droom jij man!Don't come closer, I might hurt you
Eindes van Wordfreudquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit in college en heb hier in die klote-zaal geen bereik... Maar ik kan ook niks meer, want ik heb al 3 beurten alleen nog maar 1 J
OMG, ik heb gedroomd dat ik in een videogesprek zat met Lindy, SQ en Puckzz, en toen gingen SQ en Puckzzz helemaal los want ze hadden bedwantsen, en toen gingen ze lindy bedreigen met het komen besmetten van haar huis omdat zij geen wantsen hadWel weer lekker typical dat SQ en ik de kutwijven zijn in dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You won Lin!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik ben gewoon altijd heel liefquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel weer lekker typical dat SQ en ik de kutwijven zijn in dit verhaal![]()
You won Lin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Dat is fijn!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Dwyn het volgende:
Jaaaa, mijn scriptieonderwerp is goedgekeurd.![]()
En dan nu gaan schrijven!
Jaja, smoesjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik de volgende keer maar Wordfeud in het engels ga doen. Ik weet elke keer meer engelse woorden dan nederlandse te verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes
You iz goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Jeuhjquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Dwyn het volgende:
Jaaaa, mijn scriptieonderwerp is goedgekeurd.![]()
En dan nu gaan schrijven!
je had toch al een baan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeuhj
Ik mag kiezen uit 2 banen
Ja! Maar ik ben vrijdag bij 2 bedrijven op gesprek geweest en nu willen ze me dus allebei.quote:
herkenbaar. Heb je al ja gezegd tegen de eerste?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Maar ik ben vrijdag bij 2 bedrijven op gesprek geweest en nu willen ze me dus allebei.Die andere is via uitzendbureau, met opzegtermijn van 1 dag. Dus ik dacht wacht nog even af wat die tweede zegt (heb ik ook aangegeven tijdens het gesprek) en nu willen ze me dus allebei!
Gezegd dat ik er begin deze week op terug zou komen maar dat ik neigde naar ja!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar. Heb je al ja gezegd tegen de eerste?
DAT WEET IK DUS NIET!!quote:
maar je had die ander toch gelijk toen je thuis was terug gebeld en gezegd dat je het zou doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Maar ik ben vrijdag bij 2 bedrijven op gesprek geweest en nu willen ze me dus allebei.Die andere is via uitzendbureau, met opzegtermijn van 1 dag. Dus ik dacht wacht nog even af wat die tweede zegt (heb ik ook aangegeven tijdens het gesprek) en nu willen ze me dus allebei!
Ik heb gezegd dat ik neigde naar ja maar wel die ander nog even wilde afwachten om een weloverwogen beslissing te kunnen maken. Heb met ze afgesproken dat ik donderdag langs kom om knopen door te hakken en eventueel contract te tekenen enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar je had die ander toch gelijk toen je thuis was terug gebeld en gezegd dat je het zou doen?
nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 12:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik neigde naar ja maar wel die ander nog even wilde afwachten om een weloverwogen beslissing te kunnen maken. Heb met ze afgesproken dat ik donderdag langs kom om knopen door te hakken en eventueel contract te tekenen enzo
Nopequote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
lees je de krant? Lol
ja, ze gaan 800 miljoen bezuinigen, waarvan 200 miljoen bij IT.
Maar wat me vooral zorgen baart is dat ik zo weinig werk heb. Ben namelijk wel de enige hier met een jaarcontract.
Dat! Wat zouden jullie doen? Zekerheid maar minder doorgroeimogelijkheden? Of een grote kans, maar ook kans om morgen in principe weer op straat te staan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nicedan goed nadenken wat je wilt!
WANT!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ http://img841.imageshack.us/img841/1276/unled1copyp.jpg (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |