Ik heb ook anderhalfquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paxxenwij hebben anderhalve meter pax per persoon
![]()
(en nog te weinig ruimte he
)
Technisch gesproken heeft hij al een naam (zo'n mega lange stamboom naam enzulks), maar we zijn er nog niet echt over uit of we daar de roepnaam ook van maken, waarschijnlijk niet. Maar zo niet dan hebben we ook al een naam op t oogquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Incantrix het volgende:
En Loqi, wat een cutie! Mogen we helpen met namen verzinnen?
Watvoor naam zou hij eigenlijk moeten hebben dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb ook anderhalfen
een heel (hoekdeel, dus wel mega diep)
Ook te weinig ruimte uiteraard
[..]
Technisch gesproken heeft hij al een naam (zo'n mega lange stamboom naam enzulks), maar we zijn er nog niet echt over uit of we daar de roepnaam ook van maken, waarschijnlijk niet. Maar zo niet dan hebben we ook al een naam op t oog
Hoe oud issie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
Maar verder is het heel gezellig met hem hoor
Vergeet je oordoppen niet, in dat gevalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem wel een paar Zweedse banden mee vanuit het ziekenhuis, gewoon vastbinden die hap!
Da's een goeie! Kan het kwaad om het mondje vol met watten te stoppen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vergeet je oordoppen niet, in dat geval
Eind november wordt hij 2. En het is echt het liefste, leukste en grappigste jongetje op aardequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe oud issie?
Ik zou wel kids willen, maar eerst echt nog even het huis afmaken. Toilet boven moet nog gedaan worden, heel veel opruimwerk en de zolder moet ook nog verbouwd worden
Of Poekie (kut in het Indonesisch en toch een veelgebruikte kattennaamquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
Hij heet nu Brody (in het kort), maar wij zitten aan Monster te denken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
Hij heet nu Brody (in het kort), maar wij zitten aan Monster te denken
Ik zie het om me heen inderdaad... da's geen aanrader gezien we zoveel mogelijk zelf doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eind november wordt hij 2. En het is echt het liefste, leukste en grappigste jongetje op aardeSoms is hij echt onuitstaanbaar, maar hij is zó grappig
Als je uitverbouwd bent kan ik het je aanraden
daarop wachten is idd ook wel slim op zich, met kind erbij krijg je echt stukken minder gedaan (gesteld dat jullie het zelf doen allemaal).
Munster! Ik stem voor Munster!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Haha, die vind ik leuk, ik stem voor MonsterOf Munster..
BBQ-kip, daar vraag je me war.. Nooit geprobeerd eigenlijk *insert smiley die lampje boven hoofd aankllikt*
Noem je die ander Lokoquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Eén van mijn katten heet Loki, dus ik raak altijd even in verwarring als Loqi post
Rammel rammel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monsterdaar woon ik
Dus dat vind ik een rare naam
En hebben jullie het nou alweer over kinderen? Het lijkt hier OUD wel
Jah, wij merken het ook, we zijn al bijna een jaar geleden verhuisd, maar hebben nog een to-do-list van circa anderhalve meter.. Allemaal van die stomme klusjes ook, zoals schilderijtjes ophangen e.d. .. Maarja, ht kind is bang voor het geluid van de boormachine, dus dat beperkt nogal. Zulke dingen.. Eens in de zoveel tijd gaat hij een nachtje uit logeren en dan gaan wij klussenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie het om me heen inderdaad... da's geen aanrader gezien we zoveel mogelijk zelf doen.
Mensen die hoogzwanger zijn en dan nog "even" moeten verhuizen met klussen en al, da's niks voor ons. Die stress er omheen lijkt me ook niet zo best voor zo'n kleine.
De kasten nu, dan opruimen (komende weken), daarna de wc, dan de zolder en dan babbies maken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Eén van mijn katten heet Loki, dus ik raak altijd even in verwarring als Loqi post
Wie noemt er nou een stad Monster?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Monsterdaar woon ik
Dus dat vind ik een rare naam
En hebben jullie het nou alweer over kinderen? Het lijkt hier OUD wel
Oh, wacht, ging over een andere userquote:
Het is dan ook niet bepaald een stad te noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Wie noemt er nou een stad Monster?![]()
()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Debsterr het volgende:
Boris! Offf Henk, Kees, Martin of Bert.
Mooi excuus SQ!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een hoogzwangere vriendin met een opknaphuis, word je ook niet blij van.
Och, voorlopig kunnen we toch even geen bruiloft of kinderen betalen
Een durrep, tis een durrepquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Wie noemt er nou een stad Monster?![]()
()
Jan, Piet, Joris en Corneelquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
en als mijn kind bang zou zijn voor gereedschap krijgt ie een rotjeugd, dat weet ik wel
Nee nog niet! Ik heb wel in mijn oneindige wijsheidquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Taartie, kun je alweer op de lush-site?Hebben weer naar je gezwaaid vanochtend
En moedermafia? Hoe moet ik me dat voorstellen?Ben ik dat ook?
Ik woon in Maassluis, dus da's niet zo ver vanaf jullie, rijdt regelmatig vanaf mijn werk in Den Haag via Monster, even het strand op na werk als ik een heftige dag heb gehad (patiėnten die overlijden ofzo, da's altijd naar) en dan verder rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een durrep, tis een durrep
Nee BBQ, niet geboren of getogen maar omwille van het werk van man daarheen verhuisd.
Och, tis wel lekker rustig hier en ik kan zo naar het strand lopen, is wel fijn
ik denk niet dat ik me daardoor zou laten weerhouden, maar ja, ik ben ook van het soort dat met een duivels lachje met de stofzuiger achter mijn doodsbange katten aan rentquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, de rest vind hij leuk, maar de klopboor trekt hij nog niet zo.. Maar dat trekt nog wel bij hoor
Ah, ok, dan ga ik morgen ff bestellen voor mij en Mquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee nog niet! Ik heb wel in mijn oneindige wijsheidbesloten dat ik beter ff oversla. Sint komt er weer aan, en het hele spul moet winterjassen en schoenen enzo..
Dat deed ik vroeger altijd met mijn hamsterquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik me daardoor zou laten weerhouden, maar ja, ik ben ook van het soort dat met een duivels lachje met de stofzuiger achter mijn doodsbange katten aan rent![]()
hamstersquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd met mijn hamster
Moedermaffia zijn van die types die je half bedreigen als je zegt dat je het onzin vind om in juli/augustus een kruik te kopen voor je pasgeboren baby. Want je MOET 2 kruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Taartie, kun je alweer op de lush-site?Hebben weer naar je gezwaaid vanochtend
En moedermafia? Hoe moet ik me dat voorstellen?Ben ik dat ook?
Die van mij heette Maxi, was dik, albino en blind en kon op zijn kont van een opgeblazen luchtbed die scheef tegen een muur stond afglijdenquote:
Mjah, als je kind zich ontroostbaar huilend aan je vastklampt en oprecht bang wegkruipt bij je is het voor mij wel lastig om dat toch te doen.. Verder hebben we hem zijn angst voor harde geluiden vrij gemakkelijk af kunnen leren, maar de klopboor is ook echt een rotgeluid. Denk dat de angst komt door de verbouwing van de badkamer van de buren.. Daar werd dan een doucheputje uitgeboord in 8 fases, elke dag een fase.. Altijd precies tijdens zijn middagslaapjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik me daardoor zou laten weerhouden, maar ja, ik ben ook van het soort dat met een duivels lachje met de stofzuiger achter mijn doodsbange katten aan rent![]()
Er is hier wel een bijzonder gelovig slag mensen, daar kom je niet tussen. Wil ik ook niet trouwensquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik woon in Maassluis, dus da's niet zo ver vanaf jullie, rijdt regelmatig vanaf mijn werk in Den Haag via Monster, even het strand op na werk als ik een heftige dag heb gehad (patiėnten die overlijden ofzo, da's altijd naar) en dan verder rijden
Kun je wel een beetje "integreren" daar als je als buitenstaander daar komt wonen? Ik heb altijd het idee dat dat lastig is.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij heette Maxi, was dik, albino en blind en kon op zijn kont van een opgeblazen luchtbed die scheef tegen een muur stond afglijden![]()
Maxi
Ohzo.. Denk dat ik dan meer bij de losgeslagen moeders hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moedermaffia zijn van die types die je half bedreigen als je zegt dat je het onzin vind om in juli/augustus een kruik te kopen voor je pasgeboren baby. Want je MOET 2 kruiken.
Dat soort dingen
Nou zeg ik niet dat jullie zo zijn, maar er zijn toch vrij veel van dat soort moeders
Oh, en niet door de verkoopsters die je een schuldgevoel aanpraten als je weigert het duurste matrasje uit de collectie te kopen met zo'n ademend dekje van 80 euro er nog eens bij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vijf jaar bij een babyspeciaalzaak gewerkt en weet precies hoe moedermafioso's gekweekt worden. Dat komt door die inventaris-checklisten van het consultatiebureau en betweterige oma's
Die checklists moeten ze echt afschaffen... gewoon gezond verstand...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vijf jaar bij een babyspeciaalzaak gewerkt en weet precies hoe moedermafioso's gekweekt worden. Dat komt door die inventaris-checklisten van het consultatiebureau en betweterige oma's
ik zei altijd tegen mijn klanten dat ik ademende matrassen meteen neer zou schieten. Ben altijd eerlijk geweest en daardoor verkocht ik ook alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, en niet door de verkoopsters die je een schuldgevoel aanpraten als je weigert het duurste matrasje uit de collectie te kopen met zo'n ademend dekje van 80 euro er nog eens bij?
Maar dat kan ook aan de prenatal liggen.. Prenatal
Mijn moeder is sinds een half jaar oma (zus heeft een babbie, supercute).quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohzo.. Denk dat ik dan meer bij de losgeslagen moeders hoor
Hahahaha, ik LOLdequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei altijd tegen mijn klanten dat ik ademende matrassen meteen neer zou schieten. Ben altijd eerlijk geweest en daardoor verkocht ik ook alles.
Geweldig... vreselijke mensen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahahaha, ik LOLde
Ik wil meer verkoopsters zoals jij was
Maarja, wij hebben merendeel van nze spullen tweedehands gekocht. Iets waar je klaarblijkelijk ook een slechte moeder van wordt, maar mijn kind doet het er prima mee
het enige wat je niet tweedehands moet kopen is een matras, voor de rest maakt het echt geen zier uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahahaha, ik LOLde
Ik wil meer verkoopsters zoals jij was
Maarja, wij hebben merendeel van nze spullen tweedehands gekocht. Iets waar je klaarblijkelijk ook een slechte moeder van wordt, maar mijn kind doet het er prima mee
Heeeey, daar ben ik geboren! Heb tot een paar maanden voor m'n 8ste verjaardag in Maassluis gewoond en heb er nog steeds aardig wat familie zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik woon in Maassluis, dus da's niet zo ver vanaf jullie, rijdt regelmatig vanaf mijn werk in Den Haag via Monster, even het strand op na werk als ik een heftige dag heb gehad (patiėnten die overlijden ofzo, da's altijd naar) en dan verder rijden
Kun je wel een beetje "integreren" daar als je als buitenstaander daar komt wonen? Ik heb altijd het idee dat dat lastig is.
Oh, tantequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn moeder is sinds een half jaar oma (zus heeft een babbie, supercute).
En mijn moeder begon al te zeiken tegen me dat mijn nicht (die ook een babbie heeft) veeeeel te makkelijk was met haar kindje. Mijn nicht is een prima meid en gaat prima met haar kindje om, alleen gewoon losjes en niet zo krampachtig zoals sommige moeders.
Mens, zeik niet... sowieso heeft mijn moeder de hele zwangerschap doorgepaft terwijl toen echt wel duidelijk was dat dat niet zó enorm gezond was![]()
En zegt regelmatig tegen mijn zus "joh, gewoon slagroom geven hoor, dat deed ik vroeger ook bij jullie en dus kan het prima" en dwingt het haar dan bijna om te geven terwijl ze dat niet wil![]()
Vooral die verwende eigenwijze oma's van tegenwoordig, ze zouden het moeten verbieden...
Ik ben eigenlijk een Hageneesje, maar woon hier nu bijna 3 jaar. Leuk dorpje hoor, alleen jammer van die hanggroep-Marokkanen op sommige plekkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heeeey, daar ben ik geboren! Heb tot een paar maanden voor m'n 8ste verjaardag in Maassluis gewoond en heb er nog steeds aardig wat familie zitten.
kinderen zeiken nogal eens hun bed vol. Ook langs zeiltjes af. Vandaar dat ik het zelf niet zou aanradenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij kregen vroeger als we naar een groter bed gingen het matras van een neefje of nichtje, dat vind ik nog wel ok. Van een vreemde zou ik niet doen, vind ik vies.
Ook iets dat wij van plan zijn als ons een tweede wordt gegeven. Ik wil m'n manneke nog niet op een andere verdieping laten slapen als waar wij slapen. Krijg je idd interessante reacties op. Net als op het feit dat ik regelmatig tweedehands kleding koop voor Stef.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geweldig... vreselijke mensen...
Ik zei bij het verbouwen van ons huis ook tegen mensen dat er best 2 kids op 1 kamer zouden kunnen slapen, moest ik vroeger ook en dat was supergezellig. Nou, die reacties van mensen daarop
Ik ben zelf enorm betweterig en bemoeiziek, maar kan het heel slecht van anderen hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
en dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet in OUD post of zal posten. Dat betweterige en veroordelende makes me sick.
Sowieso, al die smetvrezerige ouders. Is echt alleen maar goed voor de weerstand, een beetje stof enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
en dit soort verhalen zijn dus precies de reden dat ik niet in OUD post of zal posten. Dat betweterige en veroordelende makes me sick.
Tja, die waren er toen nog niet zo. En wij hadden hele leuke buren!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een Hageneesje, maar woon hier nu bijna 3 jaar. Leuk dorpje hoor, alleen jammer van die hanggroep-Marokkanen op sommige plekken![]()
Gelukkig hebben wij daar geen last van, wel van gluurburen
slechte moeder! Slechte moeder!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook iets dat wij van plan zijn als ons een tweede wordt gegeven. Ik wil m'n manneke nog niet op een andere verdieping laten slapen als waar wij slapen. Krijg je idd interessante reacties op. Net als op het feit dat ik regelmatig tweedehands kleding koop voor Stef.
SQ, dat hebben we idd nieuw gekocht, autostoeltje ook. Verder is zo'n beetje alles tweedehands, helemaal prima!
Oh, maar dat heb ik vooral vanuit mijn directe omgeving ervaren hoor.. Mijn ouders wilden ons de kinderwagen cadeau doen en die hebben even flink moeten wennen aan het idee dat wij geen nieuwe wilden, bijvoorbeeld. Een vriendin hoorde dat we dat weedehands gingen kopen en die werd bijkans boos op onsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Yep, I know... maar ja, we hadden weinig geld dus moesten iets. Maar ik zou het later ook niet zo doen als het niet hoeft. Neem aan dat dat ook geen probleem gaat worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinderen zeiken nogal eens hun bed vol. Ook langs zeiltjes af. Vandaar dat ik het zelf niet zou aanraden
ieuwquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, I know... maar ja, we hadden weinig geld dus moesten iets. Maar ik zou het later ook niet zo doen als het niet hoeft. Neem aan dat dat ook geen probleem gaat worden.
"Hey, dit matras woog toch maar 10 kg? Het lijkt wel 3 x zo zwaar!"
(drup drup drup)
Whehehe, wat???quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik vooral vanuit mijn directe omgeving ervaren hoor.. Mijn ouders wilden ons de kinderwagen cadeau doen en die hebben even flink moeten wennen aan het idee dat wij geen nieuwe wilden, bijvoorbeeld. Een vriendin hoorde dat we dat weedehands gingen kopen en die werd bijkans boos op ons
Het feit dat je geen ¤ 1000,= over hebt voor zo'n apparaat terwijl ze voor een habbekrats op marktplaats staan ofzo? Ik weet het ook niet, ik zie het probleem niet iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe, wat???
Wat zou daar mee mis zijn dan?
Dat zijn volgens mij dezelfde mensen die Omo Compact kopen omdat het in een kleinere verpakking zit en dus mileuvriendelijker is. Vervolgens alles nieuw kopen en weg flikkeren en 3 x per dag douchen (bij voorkeur met Dettol)
Ik was mijn haar 1x per weekquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vertelde op mijn werk dat ik mijn haar 1 x in de 3 dagen was, die reacties daarop, briljant!
Eentje douchte 3 x per dag, en zich maar afvragen waarom ze zo'n droge huid had
ik douche soms wel eens om de drie dagen. Als ik niet stink, niet veel gezweet heb etc, zie ik het nut niet van dagelijks douchen. Omdat het zo hoort? Ik weet dat veel mensen het ranzig vinden maar ik weet ook dat niemand er maar iets van merkt, dus why bother denk ik danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vertelde op mijn werk dat ik mijn haar 1 x in de 3 dagen was, die reacties daarop, briljant!
Eentje douchte 3 x per dag, en zich maar afvragen waarom ze zo'n droge huid had
Bij mij gaat het dan teveel pluizen, maar anders zou het prima kunnen.quote:
Sowieso nieuwe dignen kopen die je niet gebruikt. De reden dat wij veel tweedehands kopen is voor een groot deel ingegeven door milieu-overwegingen. Net als dat wij Stef opvoeden met een douche-zandlopertje en wel een auto hebben, maar bijna alles op de fiets doen. Wij willen hem iets leren over duurzaamheid en nadenken over de keuzes die je maakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Net als mileuvriendelijke verpakkingen voor make-up![]()
Die beautybloggers prijzen dat heeeeeelemaal de hemel in, terwijl ze kasten vol make-up hebben die ze nooit gebruiken, nee da's goed voor het mileu.
Sowieso vind ik elke dag douchen een beetje overbodig. Ik douche om de dag en was dan ook m'n haar, behalve als ik iets zweterigs heb gedaan of m'n haar echt heel stom zat de dag ervoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik douche soms wel eens om de drie dagen. Als ik niet stink, niet veel gezweet heb etc, zie ik het nut niet van dagelijks douchen. Omdat het zo hoort? Ik weet dat veel mensen het ranzig vinden maar ik weet ook dat niemand er maar iets van merkt, dus why bother denk ik dan
Gewoon beetje opletten soms en soms lekker jezelf laten gaan, alles in balans tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sowieso nieuwe dignen kopen die je niet gebruikt. De reden dat wij veel tweedehands kopen is voor een groot deel ingegeven door milieu-overwegingen. Net als dat wij Stef opvoeden met een douche-zandlopertje en wel een auto hebben, maar bijna alles op de fiets doen. Wij willen hem iets leren over duurzaamheid en nadenken over de keuzes die je maakt.
Zegt de vrouw met 3 bakken nagellak
Stom is dat dan ja, voel jij je vies omdat zij vaak douchen. Herkenbaar!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ex was ook een douche junkie, ging ook twee keer per dag. Waardoor ik mezelf ineens heel ranzig ging voelen
Thnxquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
vind dat een goede instelling hoor Trix!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |