tijd om de prehistorische knuppel weer van zolder te halen dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
wat nou ''?
dat is juist goed, aangezien veel mannen mietjes zijn en vrouwen niet aan hun haren de slaapkamer binnen slepen.
tijd voor een bril danquote:
als het zo overduidelijk is dat 2 mensen het tegelijk zijn dan vast welquote:
hoiquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ook niet
maar misschien kijk ik gewoon nooit de goede kant op
Of knijp niet zo met je ogen als je naar zo'n oogverblindende man (met knuppel ^^) staat te kijken, dat scheelt vast ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ook niet
maar misschien kijk ik gewoon nooit de goede kant op
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Thornado het volgende:
[..]
Of knijp niet zo met je ogen als je naar zo'n oogverblindende man (met knuppel ^^) staat te kijken, dat scheelt vast ook
Tja..Fok! staat vol met oermannen en alle hobby's die daarbij horenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]Is best euhm intimiderend en eng ... vandaag
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?quote:
Nee, Evie moet ons mannen veroveren...dus die trekt ons mannen juist mee aan de harenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?
Eerst moet ik je goedkeuren hoor, anders laat ik me niet bij de haren grijpenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?
pfff.. kapsones.. welk type test heb je in gedachten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst moet ik je goedkeuren hoor, anders laat ik me niet bij de haren grijpen
Test? Hm die aantrekkingskracht is er wel of niet.. is snel genoeg duidelijk, daar heb je geen test voor nodigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff.. kapsones.. welk type test heb je in gedachten?
gaat 'm niet worden danquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Test? Hm die aantrekkingskracht is er wel of niet.. is snel genoeg duidelijk, daar heb je geen test voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |