Restaurant Jottum?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
De lekkerste tapas die ik ooit op heb in amsterdam waren in de jordaan
volgens mij de westerstraat
nu ben ik niet zo goede hulp want ik weet niet hoe ie heet maar ik dacht er komt vast iemand in dit topic die het wel weet
ik denk het?quote:
Dan moet je toch echt in Spanje zelf zijn vrees ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef AkTje het volgende:
Restaurant Jottum ziet er goed uit! Maar ben opzoek naar DE beste
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:55 schreef AkTje het volgende:
Wie o wie kan mij vertellen waar ik DE lekkerste tapas kan eten in het centrum van Amsterdam?
Dat las ik, en toch zeg ik dat als je écht het beste wilt dan moet je in Spanje zijn. Het was ook niet bedoeld als antwoord op je vraag maar een zijdelingse opmerking.quote:
is dat niet ontzettend subjectief?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef AkTje het volgende:
Restaurant Jottum ziet er goed uit! Maar ben opzoek naar DE beste
Ik gok op Paso Doble, inderdaad erg lekker! Al was het de laatste keer dat ik er was wel beduidend minder (kan ook een momentopname zijn)quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
De lekkerste tapas die ik ooit op heb in amsterdam waren in de jordaan
volgens mij de westerstraat
nu ben ik niet zo goede hulp want ik weet niet hoe ie heet maar ik dacht er komt vast iemand in dit topic die het wel weet
Jaaaaaaaaaaa die was het!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:35 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik gok op Paso Doble, inderdaad erg lekker! Al was het de laatste keer dat ik er was wel beduidend minder (kan ook een momentopname zijn)
http://www.dobson-uzcudun.com/paso-doble/
Als iemand mij vraagt waar heb je de lekkerste tapas gehad dan zeg ik bij Tia Pol in New York en Tres-tapas in Berlijn. De beste in Maastricht krijg je bij La Bodega. Ik ben dus opzoek naar de beste van Amsterdam volgens de kennersquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat niet ontzettend subjectief?
de beste tapas die ik ooit op had was in berlijn maar de beste tapas in amsterdam waren daar geloof ik dan
maar het is al jaren geleden dat ik in amsterdam tapas op heb, ik ga toch meestal voor wat anders
dus ja, in mijn herinnering DE beste
Wel lekker hoor, zeker niet slecht maar veeeeel olie overal op en de bediening was ook haast-haast-haastquote:
Maar zolang het olijfolie is moet dat eigenlijk ook..hoe meer hoe beter.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, zeker niet slecht maar veeeeel olie overal op en de bediening was ook haast-haast-haast
Kan ik beamen! heel aardige Spaanse eigenaar (en bediening) en echt lekker eten / tapas...!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Madrid op de hoek Ten Katestraat/Bellamystraat!
Ja als je mij vraagt de beste tapas ooit zeg ik berlijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:42 schreef AkTje het volgende:
[..]
Als iemand mij vraagt waar heb je de lekkerste tapas gehad dan zeg ik bij Tia Pol in New York en Tres-tapas in Berlijn. De beste in Maastricht krijg je bij La Bodega. Ik ben dus opzoek naar de beste van Amsterdam volgens de kenners
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |