quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahaha het wordt steeds leuker! Wat heb je gedaan? Je piemel in dr oor gestopt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Ze vroeg om een vuurtje en Kutstudent verschroeide haar wenkbrauwen.
herkenbaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Ze vroeg om een vuurtje en Kutstudent verschroeide haar wenkbrauwen.
Ik bevind mij in kringen met talloze gewillige kakkers, dat is het rarequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef leeell het volgende:
Wassenaar Splutje, Wassenaar, gewillige kakkers alom
vreemde zaak danquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik bevind mij in kringen met talloze gewillige kakkers, dat is het rare
Zoek in andere kringen als deze kringen niks te bieden hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik bevind mij in kringen met talloze gewillige kakkers, dat is het rare
Dat hebben ze zeker wel. Gewoon niet zoveel geluk denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoek in andere kringen als deze kringen niks te bieden hebben.
Geluk bestaat niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker wel. Gewoon niet zoveel geluk denk ik
STAK JE JE TONG UIT TOEN JE DAT GEBAAR MAAKTE? DAN BEGRIJP IK WEL DAT ZE HET NIET LEUK VOND A ZEMMEL.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
Al die haters.
Nee ik heb haar ff gesproken in de rokersruimte, en toen kwam ze beneden naar mij toe en met mij dansen en het ging allemaal prima enzo, en toen op een gegeven moment vroeg ik met zo'n rookgebaar of we weer gingen roken (lees: of we boven gingen neuken) en dat vatte ze verkeerd op en toen was m'n kans weg.
Rookgebaar was 2 gespreide vingers voor m'n mond houden, en erg begrijpelijk vatte ze dat verkeerd op en dat viel niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |