abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102867352

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is hier te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Clubs:
FIFA12: Clubs #1 Let the spam begin

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102867369
Thanks voor de reacties, mijn eigen gedachtes bevestigd :)

Filipe handel is behoorlijk dood trouwens ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102867540
Als een contract afgelopen is gaat de speler toch niet automatisch weg?
pi_102867566
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:24 schreef TheFastOne het volgende:
Als een contract afgelopen is gaat de speler toch niet automatisch weg?
Gelukkig niet.
pi_102867575
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef Rijst het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
Hij kan alleen niet meer spelen?
pi_102867641
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Hij kan alleen niet meer spelen?
Jep
pi_102867712
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef Rijst het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
Was bij de eerste FUT wel..drama was dat :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102867789
Je hebt bij je Argentijnse team abusievelijk een Braziliaanse keeper opgesteld. Buiten dat zijn het leuke teams.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102867860
Die Argentijnse keepers zijn te slecht :X
pi_102867921
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:46 schreef Rijst het volgende:
Die Argentijnse keepers zijn te slecht :X
Dat hoort erbij. Als je er dan een Braziliaanse keeper in gaat zetten kan je net zo goed geen Argentijns team maken. Er zijn ook wel betere linksbacks, ook wel betere centrumverdedigers etc etc etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102868002
Rijst, hoe speelt 4-4-1-1?
pi_102868256

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hmHPGnAsbbCpx

Het is me al opgevallen dat 4-2-3-1 op het moment niks voor mij is. Falcao staat normaal gesproken al redelijk alleen voorin, maar als Fàbregas door die bug ook nog een meter naast Xavi gaat staan ontstaat er natuurlijk helemaal een enorm gat. Daarnaast is het duo Puyol en Piqué in deze FIFA misschien ook niet het beste duo nu PAC een nog grotere invloed heeft.

Iniesta was trouwens fucking duur. Op UltimateDB stond 180/190k, ik heb 'm met een shitload geluk voor 206k kunnen kopen. De anderen gingen voor 215k+.

Oh, en Falcao is best slecht. De faggot.
pi_102868304
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:05 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hmHPGnAsbbCpx

Het is me al opgevallen dat 4-2-3-1 op het moment niks voor mij is. Falcao staat normaal gesproken al redelijk alleen voorin, maar als Fàbregas door die bug ook nog een meter naast Xavi gaat staan ontstaat er natuurlijk helemaal een enorm gat. Daarnaast is het duo Puyol en Piqué in deze FIFA misschien ook niet het beste duo nu PAC een nog grotere invloed heeft.

Iniesta was trouwens fucking duur. Op UltimateDB stond 180/190k, ik heb 'm met een shitload geluk voor 206k kunnen kopen. De anderen gingen voor 215k+.

Oh, en Falcao is best slecht. De faggot.
Ik mis je held Busquets :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102868316
In het echt heb ik Busquets natuurlijk liever dan een Mascherano, maar het is FIFA. 86 zal vrijwel altijd beter zijn dan 83.
pi_102868332
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:08 schreef psychedelicate het volgende:
In het echt verkies ik heb natuurlijk boven een Mascherano, maar het is FIFA. 86 zal vrijwel altijd beter zijn dan 83.
True, tenzij er echt een bepaald fysiek punt de boel kan compenseren :)

Ik vond Falcao ook niet super (had de SIF vorig jaar)..een beetje een mindere versie van Cavani eigenlijk. IRL heeft hij de timing, sprongkracht etc om zijn gebrek aan lengte te compenseren, maar dat komt er bij FIFA sowieso niet uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102868375
Zijn passing is zo bizar slecht. Een simpele 1-2 is al te moeilijk voor hem en daarnaast is hij ook nog eens verschrikkelijk traag. Ik ga denk ik even Nilmar, Higuain of Benzema proberen.
pi_102868408
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:10 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn passing is zo bizar slecht. Een simpele 1-2 is al te moeilijk voor hem en daarnaast is hij ook nog eens verschrikkelijk traag. Ik ga denk ik even Nilmar, Higuain of Benzema proberen.
IF Higuain is best cheap..nog geen 90K :)

edit: maar 81 pace is voor een lonely striker wel vrij brak

Barcaprijzen vallen me best mee trouwens..had Xavi als 92 wel duurder verwacht in dit stadium van het spel :o

Iniesta wel vrij prijzig, maar hij is ook wel erg goed dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102868485
Net kaizer chiefs batch voor 250c :D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_102868517
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

IF Higuain is best cheap..nog geen 90K :)

edit: maar 81 pace is voor een lonely striker wel vrij brak

Barcaprijzen vallen me best mee trouwens..had Xavi als 92 wel duurder verwacht in dit stadium van het spel :o

Iniesta wel vrij prijzig, maar hij is ook wel erg goed dit jaar
Ik denk dat ik moet kiezen tussen Benzema (87 PAC, 80 SHO) en Torres (86 PAC, 84 SHO en in FIFA11 was het best een beest qua strength en shit). Betekent wel dat ik weer even de markt op moet voor Torres, though.
pi_102868572
Argh, zo irritant als je per ongeluk op list item klikt terwijl je de prijzen nog moet invullen :(

Ben nu bezig met Engeland/BPL team:

Kompany, Lennon, Modric, Clichy en Johnson komen er waarschijnlijk nog bij

Edit: Maar eerst het beest Yaya Toure natuurlijk
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_102868575
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat hoort erbij. Als je er dan een Braziliaanse keeper in gaat zetten kan je net zo goed geen Argentijns team maken. Er zijn ook wel betere linksbacks, ook wel betere centrumverdedigers etc etc etc
True

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:53 schreef TheFastOne het volgende:
Rijst, hoe speelt 4-4-1-1?
Weet nog niet. Moet nog spelen
pi_102868611
4-4-1-1 vond ik verbazingwekkend fijn vorig jaar met mijn mix van NL en België. Huntelaar voorin, RvP erachter (L)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102868630
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:16 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Ik denk dat ik moet kiezen tussen Benzema (87 PAC, 80 SHO) en Torres (86 PAC, 84 SHO en in FIFA11 was het best een beest qua strength en shit). Betekent wel dat ik weer even de markt op moet voor Torres, though.
Torres' schot is waanzinnig, en die pace is ook goed.
pi_102868682
Yep, torres scoort gemiddeld 2,5 doelpunt per wedstrijd bij mij :)

speel 41212..

goede pace en lekker schot
nadeel is natuurlijk dat ie omver geblazen wordt door sterke verdedigers en slecht in de lucht is, dus je zal m veel in de voeten moeten aanspelen of een sterke aanvaller ernaast zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')