abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102885546
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ja we gaan naar Stramproy, dus we blijven bijna buren! O+
Maar dan kan ik niet meer naar je huis zwaaien als ik naar de dierenarts rijd. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:44:43 #27
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_102975291
quote:
12s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar dan kan ik niet meer naar je huis zwaaien als ik naar de dierenarts rijd. ;(
Maar je kunt straks de kippen en varkentjes komen voeren :Y :D
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_102975878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Maar je kunt straks de kippen en varkentjes komen voeren :Y :D
Kippen voeren doe ik met enige regelmaat bij mijn ouders (eitjes :9 ). Met varkentjes moet ik nog kennis maken. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2011 @ 00:00:44 #29
163650 Greys
pi_102983721
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Is ook kwestie van wennen denk ik inderdaad, maar mezelf kennende ga ik ze namen geven en zo. Misschien dat ik ze na verloop van tijd wel meer ga zien als wandelende kipfilets, maar in eerste instantie zeker niet :)
Ga je d'r ook een stripverhaal over tekenen? *O*

Hoi! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2011 @ 00:03:29 #30
163650 Greys
pi_102983844
Oh en hier kan je ook eventueel vragen stellen, want Sigme weet er ook heel veel van! :Y
sigme's diergaarde deel drie

En misschien krijg je dan nog inspiratie voor wat meer dieren bij je boerderijtje :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:13:42 #31
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_102996682
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:42 schreef Miss_Isis het volgende:
Kipjes, leuk! Zoals gezegd, kortwieken is nergens voor nodig als je een ras kiest met een rustig karakter zoals bv een Wyandotte. Het ligt een beetje aan wat je wilt, maar als het je gaat om gezellige kipjes die lekkere eieren leggen zijn bv (kriel) Wyandotten een goede keus. Je kan ook een stel legkippen kopen (die ze ook in de fabriek hebben), voordeel daarvan is dat ze veel (grote) eieren leggen en (itt wyandotten) zo goed als nooit broeds worden (dus heel erg weinig kans op kuikens, heel dan wel half :P ). Er zijn ook nog heel veel andere rassen, dus kijk eens in een boek over kippen en zoek uit wat bij je past. Denk er aan dat kippen en een haan wel lawaai maken, ik weet niet hoe dicht je buren in de buurt wonen maar als ze een geit kunnen ruiken kunnen ze een haan al helemaal horen ;)

Anyway, veel succes met je boerderijtje met bijbehorende dieren, ik ben benieuwd hoe het gaat worden! :)
Ik vond wyndottes echt rotkippen haha. Misschien lag het aan die van ons, maar ze waren continu broeds, en ze legden heel slecht eieren. Daarna Barnevelders gehad, die zijn nog nooit broeds geweest en leggen eieren alsof hun leven er van af hangt :P
My mama didn't raise no fool
pi_102999105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik vond wyndottes echt rotkippen haha. Misschien lag het aan die van ons, maar ze waren continu broeds, en ze legden heel slecht eieren. Daarna Barnevelders gehad, die zijn nog nooit broeds geweest en leggen eieren alsof hun leven er van af hangt :P
Klopt, ze worden wel snel (en vaak) broeds en dan leggen ze niet. Maar daar staat tegenover dat ze er in ik weet niet hoeveel toffe kleurtjes zijn, ze mooi gebouwd zijn en heel snel tam te maken. En persoonlijk vind ik kuikentjes wel tof (hennetjes=meer eieren, haantjes=meer vleesch :9~ ), dus makkelijk-broedse kippen zijn wat mij betreft een plus :P

En TS is als hij geïnteresseerd is ook van harte welkom om in mijn topic over een klein boerderijtje met honden, katten, geiten, schapen, kippen, varkens, konijnen en cavia's vragen te stellen en/of inspiratie op te doen ;)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:51:10 #33
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_103027914
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ga je d'r ook een stripverhaal over tekenen? *O*

Hoi! :D
Hoi! :D :W

Nee, er komt geen strkipverhaal... maar ik heb wel inmiddels de helft van het andere kinderboek af qua verhaal en ben flink eind qua tekeningen :+
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:51:37 #34
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_103027924
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
Oh en hier kan je ook eventueel vragen stellen, want Sigme weet er ook heel veel van! :Y
sigme's diergaarde deel drie

En misschien krijg je dan nog inspiratie voor wat meer dieren bij je boerderijtje :7
Leuk, dank je :). Er gaan nog zat vragen komen als we die beesten straks eenmaal hebben denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')