Misschien alvast in de koffer??quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
Kledingkasten uitgemest
Winterkleding hangt erin en zomerkleding ligt op kleur gesorteerd in een wasmand kan het gewassen en wel de opslag in.
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
Is het erg onaardig om te gniffelen als een collega steeds gestresster wordt?
Goeie insteekquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef Probability het volgende:
Ik moet binnenkort eens als ik tijd en geld heb een kledingkast regelen voor in de opslag. Heb ik opeens heel veel ruimte voor nieuwe kleding
Hangt er vanaf hoe dat komt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
Is het erg onaardig om te gniffelen als een collega steeds gestresster wordt?
quote:
[TK] Dames en heren kleding, tuinmeubelen enz. Kortom opruiming!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef Probability het volgende:
Ik moet binnenkort eens als ik tijd en geld heb een kledingkast regelen voor in de opslag. Heb ik opeens heel veel ruimte voor nieuwe kleding
Mooi Piefske.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:34 schreef Probability het volgende:
Oh mooi liedje, moet er een beetje van huilen![]()
quote:
Mooi spul doe je weg! Nu pas ik de kleren niet en staat mijn tuintje al vol, maar leuke dingenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[TK] Dames en heren kleding, tuinmeubelen enz. Kortom opruiming!
Maat 34-36.
Dank jequote:Op zondag 9 oktober 2011 11:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mooi spul doe je weg! Nu pas ik de kleren niet en staat mijn tuintje al vol, maar leuke dingen
Oh dank je!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Succes Willum!
Dat benne mooi benen Ml-tje, zou zo niet zeggen dat je dat lipoedeem hebt.
Wel jammer dat het zeer doet en zo
anna![]()
Vond ik ook hoor!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dank je!Wil je dit dagelijks herhalen? Dan geloof ik er straks echt in
Om eventuele verwarring te voorkomenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dank jeen dit zijn de minst leuke dingen
op die scapa broek na dan maar die zit mij niet lekker.
Misselijk enz? Ga je Coco achterna of sla ik de plank heul mis?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah checken kan nooit kwaad he! Ben je iig van de onzekerheid afquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet!Zal wel meevallen, hoop ik..
quote:
Ah nou ik zal mijn best doen het zo te houdenquote:
Even checken danquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet!Zal wel meevallen, hoop ik..
Beter ga je gewoon geloven!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dank je!Wil je dit dagelijks herhalen? Dan geloof ik er straks echt in
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:07 schreef Syrena het volgende:
Zo, twee slaapkamers opgeruimd & gepoetst, nu nog andere slaapkamer & badkamer. En muffins bakken (ei moet op, yoghurt moet op) en mijn haar furfen. En in bad. Om 16 uur moet het klaar zijn, dan ga ik knijn eten bij mijn paps en mams![]()
Oh crap, moet eigenlijk ook nog kapstok opruimen. Hmm. *slokt thee naar binnen*
" plus slot.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Hij laat jouw fiets jatten, hij koopt een nieuwe, vergelijkbare fiets voor jou.
Kan hij niet betalen ben ik bangquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:17 schreef Chicolate het volgende:
^^quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:17 schreef Chicolate het volgende:
^^quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Dat benne mooi benen Ml-tje, zou zo niet zeggen dat je dat lipoedeem hebt.
Wel jammer dat het zeer doet en zo
Zelf de rest bij betalen en hem het bedrag terug laten betalen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan hij niet betalen ben ik bangIk vraag wel een goede merkfiets..
Daar had ie aan moeten denken voordat ie jouw fiets niet goed op slot zette.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Onzin, hij gaat maar werken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Mag hij zelf oplossen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja die is van mijn vader.. Ik vind dit de lastigste
Dit!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:27 schreef MarMar het volgende:
@Prob: broertjes in bescherming nemen gaat niet helpen, zeker niet op de lange termijn. Volgens mij is hij ook gewend dat het voor hem toch wel met een sisser afloopt? Daar moetie maar eens aan ontwennen dan.. beter voor later!
Mijn fiets is ook eens gejat terwijl hij wel op slot stond.. Heb 3 jaar lang verwijten van mijn vader gehadquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit!
Mn broertje was 16 toen hij zn fiets vergeten was op slot te zetten... Kreeg ie gewoon een andere van mn pa
Ik vind hem ook tof. Had er ook al naar zitten kijken, alleen die luipaardprint is wat minder inderdaad. Op de website van het merk zelf staat hetzelfde soort jas zonder luipaard.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:25 schreef MarMar het volgende:
Oh trouwens Ewelina, ik vind die jas van topvintage (zwart "jurkmodel" met wat luipaard) wel heel tof! Als je daarmee weg kan komen (kan ik niet vind ik) dan gewoon doen!
Oooooh, hebben hebben hebben!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:57 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tof. Had er ook al naar zitten kijken, alleen die luipaardprint is wat minder inderdaad. Op de website van het merk zelf staat hetzelfde soort jas zonder luipaard.
[ afbeelding ]
Ja, en ik wil nog een jurk in zo'n kleur. Staat me prachtig.quote:
Daar moet je handschoenen bij dragen tot aan je ellebogen. Voor een stylish effect.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef mille-feuille het volgende:
Deze is ook mooi, snap alleen die driekwart mouwen niet, lijkt me niet handig bij een winterjas.
[ afbeelding ]
Mooi! jassen zonder print ook trouwens. En die blauwe jurk moet ik hebben.precies mijn kleurquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef Chicolate het volgende:
Mag ik zeggen dat die walgelijke roze achtergrond wel enigzins afleidt van de leukheid van de jurkjes?![]()
Hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Toen ik mijn bril kwijt was geraakt (waarschijnlijk in de bus onderweg naar huis toen ik in slaap gevallen was) heb ik ook geen nieuwe gekregen
Ik had op dat moment geen werk (school + extra cursus op zaterdag voor vervolgopleiding) dus heb vervolgens jaren zonder bril gelopen
Ach mijn ogen waren wel verbeterd o.O
Stom van je broertje PFert! Kan ie er beter normaal over communiceren, hij weet vast ook wel dat het zijn eigen schuld is![]()
Hm maf, er heeft iemand uit Canada op de precieze titel gegoogled van mijn enige publicatie!Vraag me dan toch af hoe diegene daaraan komt, en wie het is
Naar werk? Ik trek dit soort dingen gerust aan naar mijn werk of naar studie. En voor feestjes nog eens extra uitpakken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef Ml-etje het volgende:
Vind een aantal jurkjes leuk maar vraag me af wanneer ik ze aan kan.
Academia.edu!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?
En dat brilgebeuren herken ik wel, mijn ogen werden ook beter zonder
Deze is mooi maar een beetje over dressed voor werk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Naar werk? Ik trek dit soort dingen gerust aan naar mijn werk of naar studie. En voor feestjes nog eens extra uitpakken.
Geen idee, maar ik draag zomerjurken ook in de winter. Met een onderjurkje of hemdje eronder, een vestje en een maillot en laarzen kan dat prima.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze is mooi maar een beetje over dressed voor werk.
[ afbeelding ]
Overigens zijn dit zomerjurken of ook winter?
Ja hoiquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef conleche het volgende:
Deeeejaaaaavuuuuuuuuuuuuuu.
Ik loop hier echt al te lang rond. Ik weet precies wat bepaalde mensen op bepaalde dingen gaan zeggen.
Volgens mij bedoelt ze mijn antwoorden op jouw vragen.quote:
Co wat vind je van mijn lijstje van vandaag?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:53 schreef conleche het volgende:
Deeeejaaaaavuuuuuuuuuuuuuu.
Ik loop hier echt al te lang rond. Ik weet precies wat bepaalde mensen op bepaalde dingen gaan zeggen.
Even kijken of ik het nog kan vinden tussen al het textiel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Co wat vind je van mijn lijstje van vandaag?
Is het veel/weinig?
hmm,. niet echt eigenlijk. Tis niet dat ik de hele dag trek heb (helemaal niet) maar een paar uur nadat ik heb gegeten, voel ik wel echt mijn maag rommelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog kan vinden tussen al het textiel.![]()
Ik vind het netjes!! Wel nog een T nemen inderdaad, maar echt goed. Merk je al dat je niet zo heel veel trek meer hebt?
Merk je ook niet dat je sneller vol bent? Hoeveel KH's zitten er in die crackers? Anders zou je echt die eiwit/kaas crackers moeten bakken, die zijn echt heel lekker met beleg ook!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hmm,. niet echt eigenlijk. Tis niet dat ik de hele dag trek heb (helemaal niet) maar een paar uur nadat ik heb gegeten, voel ik wel echt mijn maag rommelen.
Hoort dat, of doe ik het niet streng genoeg?
Ik ga woensdag weer wegen en ben erg bang dat er dan niks af is omdat ik nu echt weer ben gaan eten...
Ja met de garde van een mixer of staafmixer. Snufje zout erbij en als het dan stijf is, geraspte kaas erdoor spatelen en in hoopjes in een oven bakken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ze zijn van Atkins, geschikt voor alle fasen.. 3.1 gr per cracker![]()
Oh dat kan ik vandaag wel even bakken.
hoe krijg je eiwit stijf, met een mixer?
je garde en kom nog even ontvetten met citroensap voor le zekerheid. en het liefst een koperen kom gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ze zijn van Atkins, geschikt voor alle fasen.. 3.1 gr per cracker![]()
Oh dat kan ik vandaag wel even bakken.
hoe krijg je eiwit stijf, met een mixer?
Gewoon een plastic kom die goed is afgewassen werkt ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Probability het volgende:
[..]
je garde en kom nog even ontvetten met citroensap voor le zekerheid. en het liefst een koperen kom gebruiken.
^^quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon een plastic kom die goed is afgewassen werkt ook hoor. Mijn eiwitten worden altijd prachtig stijf en ik doe er totaal geen moeite voor
.
Zit er geen opzetgarde bij die staafmixer? Zo nee, dan met de hand kloppen. Goed voor je borstspieren zei mijn tante toen ik klein was. Dan keek ik vol ontzag naar haar zwoegende boezem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb alleen plastic.
en een staafmixerlijkt me sneller en makkelijker dan zelf kloppen
Ohja dat moet ik dan ook nog doen.. ook nooit gedaan geloof ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een ei gesplitst (zo heet dat toch) heb.
Ga je naar Coco??quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Academia.edu!Krijg je notifications als iemand via google op jouw profiel komt, met welke google die gebruikt (in dit geval de Canadese) en welke zoektermen gebruikt werden.
En boh, mijn stofzuiger heeft het begeven
Maar nu op bezoek!Met mijn birdietrui aan
![]()
![]()
Daar moet een mof bijquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef mille-feuille het volgende:
Deze is ook mooi, snap alleen die driekwart mouwen niet, lijkt me niet handig bij een winterjas.
[ afbeelding ]
Ze hebben een poffertjespan in de bonus bij de AH. Daar is het nu wel weer voor; poffertjes met boter en poedersuiker.quote:
Mijn huisgenootjes onder mij hebben er 1quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze hebben een poffertjespan in de bonus bij de AH. Daar is het nu wel weer voor; poffertjes met boter en poedersuiker.
De verse sappies zijn deze week een euro!!! K&k stamppot vind ik minder aantrekkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik vind de bonus van deze week leuk! (appie) Allemaal versproducten die ik vaak koop en net op zijn. En misschien moet ik die standaard stamppotten gaan kopen, deze week weer een paar keer geen tijd om te koken. Waaronder morgen. Maar morgen heb ik ook geen tijd om naar de Appie te gaan.
Ja die zijn inderdaad interessanter, maar het is stamppot of iets in de trant van een tosti als avondeten en dan weet ik het welquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
De verse sappies zijn deze week een euro!!! K&k stamppot vind ik minder aantrekkelijk
Hij neemt z'n telefoon al twee dagen niet op..quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef loveli het volgende:
Kun je je broertje niet om een boodschap sturen? -Zal 'em leren.
Ik zie niksquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef _Calimero_ het volgende:
okee, ik heb een vergelijkingsfoto gemaakt vóór dat ik begon met m'n dieet en heb er net weer een gemaakt. Verschil is duideljik te zien![]()
![]()
buik en de muffintopvetjes bljiven een probleemzoneVerder ben ik al best tevreden
![]()
Und nee, die foto komt niet op internet wegens te weinig lichaamsbedekkende stof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oohhh zo wil ik weer dat mijn buik is. Nu is hij ehhh ronder en zachter![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
^^ 2 x eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:41 schreef Probability het volgende:
Wat een lelijke broek!
Mooi buikje ja!
Neeee die broek is tof!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:41 schreef Probability het volgende:
Wat een lelijke broek!
Mooi buikje ja!
Komt door de broekquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Neeee die broek is tof!
Buikje is mooi, maar wel een beetje onvrouwelijk![]()
Volgens mij ben je nu mooier. Ik vind je net een jongetje daarquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef _Calimero_ het volgende:
oohhh zo wil ik weer dat mijn buik is. Nu is hij ehhh ronder en zachter![]()
komt het niet gewoon omdat jij in verhouding niet erg brede heupen hebt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef _Calimero_ het volgende:
hahaha komt omdat jullie de boobs missen, die maken altijd alles weer vrouwelijk
anyway, dat bereik ik alleen met keihard krachttraining doen en ERG op mijn eten letten. Was leuk tijdelijk, maar als mijn heupen en buik nu nog iets minder vet hebben ben ik ook tevreden, zonder zichtbare spieren![]()
Ik denk eerder door de (schuine) buikspieren die haar taille opvullen.quote:
Niet of wel breden heupen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
komt het niet gewoon omdat jij in verhouding niet erg brede heupen hebt?
denk veel schuine buikspieren. door kickboksen krijg je wel veel taillequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Niet of wel breden heupen?
Ik heb vrij brede schouders, merk nu al dat het een stukje gespierder is en ik heb 4 (!) keer gekickbokst... En weinig tailleheupen weet ik niet. Heb namelijk wel weer brede bovenbenen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hahahaha
Wat heb ik mooie lange benen!
Volgende keer moet ik mijn bruiningscreme wel wat beter uitsmeren trouwensquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hahahaha
Wat heb ik mooie lange benen!
dat is denk ik ook het doel, ik zou er nog een kilo of 3 afwillen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]En volgens mij ben je optimaal tussen nu en deze foto
Ja die komt er zo aanquote:
seks?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja die komt er zo aan![]()
Ik ben nog steeds superverliefd![]()
Het 'S' woord is al serieus gevallen![]()
seks?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja die komt er zo aan![]()
Ik ben nog steeds superverliefd![]()
Het 'S' woord is al serieus gevallen![]()
omdat ik het niet niks vind. En we elkaar nog maar 7 maanden kennen. niet dat ik daarvan wakker lig, want ik wist na een week al dat ik met hem oud wil worden... als ik terugkijk: in de eerste week na de vakantie had ik zijn sleutel al, (hij een week later die van mij.) in diezelfde week zei ik hem al dat ik van 'm hield. Dat heb ik uberhaupt nog nooit zo snel gevoel, laatstaan uitgesproken naar iemand. Dat kán niet in mijn optiek. En toch was het zo en moest het er ook uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar waarom ga je daar van blozen?
Nou. Ga er voor. Het kan best goed uitwerken weet ik uit ervaringquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
omdat ik het niet niks vind. En we elkaar nog maar 7 maanden kennen. niet dat ik daarvan wakker lig, want ik wist na een week al dat ik met hem oud wil worden... als ik terugkijk: in de eerste week na de vakantie had ik zijn sleutel al, (hij een week later die van mij.) in diezelfde week zei ik hem al dat ik van 'm hield. Dat heb ik uberhaupt nog nooit zo snel gevoel, laatstaan uitgesproken naar iemand. Dat kán niet in mijn optiek. En toch was het zo en moest het er ook uit
Doen we al hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Ga er voor. Het kan best goed uitwerken weet ik uit ervaring
Krantenwijk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:22 schreef Probability het volgende:
Leuk is dat he, positieve energie genereert meer positieve energie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef _Calimero_ het volgende:
komt vanzelf we weer Ewelina!
ik heb nu zo'n flow in mijn leven dat ik soms bijna niet geloof dat werkelijk alles goed kan gaan..
Baan/liefde//huis/verdere vrije tijd/tevreden nu weer met uiterlijk... *klopt gauw af*
Maar een/twee jaar geleden was het allemaal heel anders. Iedereen in grote woningen, ik in mijn studentenkamer, zonder baan, zonder studie, zonder relatie die langer dan 3 maanden duurde.. Ik dacht toen echt dat ik altijd alleen en ongelukkig zou blijven.
Ik wel! Ik heb mijn kledingkast opnieuw ingedeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef loveli het volgende:
Dienstmededeling: ik heb vandaag geen kast in- of uitgeruimd.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik nog even klagen? Ik ben get wachten zo zat, en na lang en stressvol weekend met ouders en zusjes zou ik nu erg graag this willen zijn....
Het mijne is voortijdig op gang gekomen en nu weet ik niet wat ik ermee aan moetquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:53 schreef Ewelina het volgende:
Mijn liefdesleven is echt saai op dit moment.Dus Cali: enjoy!!!
vertrek om waarschijnlijk 21.20. Waarschijnlijk. Zie het nog wel gebeuren dat hij gecancelled wordt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef loveli het volgende:
Is er al een vertrektijdstip of weet je helemaal niet wanneer je thuis bent?
Nee, mijn hoofd en mijn gevoelens zijn het met elkaar oneens, en dan zijn mn gevoelens ook nog eens mixed, en dat vind ik niet zo tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:25 schreef V1z0R het volgende:
Maar hormonen maken het juist zo leuk Chico!![]()
Frustrerend voor het grootste gedeelte, maar dat is juist zo leuk...?![]()
/And that's all I have to say... about that
[ afbeelding ]
Cynische klootzak van een V1z, kom aub terug!
Volgens mij zijn hoofd en gevoelens het best met elkaar eens, maar zitten er andere gevoelens (mogelijk behoefte aan nabijheid, of seks ofzo) in de weg. Als het goed zit weet je het wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd en mijn gevoelens zijn het met elkaar oneens, en dan zijn mn gevoelens ook nog eens mixed, en dat vind ik niet zo tof.
Oh wat tof zou dat zijn!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:45 schreef Perruche het volgende:
Gevoelens en hoofd are a bitch indeed. God god god ben blij dat ik dit weekend even met een vriendin heb kunnen praten maar zij heeft het ook erger gemaakt. Nu wil ze een apar maanden met me gaan reizen om te kijken wat we willen. Dus ik wil eigenlijk binnenkort onbetaald verlof aanvragen. Ben benieuwd of het ervan komt!
Vizor ik vind je echt liefvoor nynke!
Pics!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:46 schreef Perruche het volgende:
Oh en shoppingspree![]()
De buit: rokje voor @ work van steps + zwart truitje + zwarte pumps. Superleuk jasje gezien maar niet gekocht. Ook mooi schoenen maar ook niet gekocht.
Wel pantoffels, en cremespoeling en bodylotion.
Tofff! Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gehaald! !!!!!!!!
In een uurtje of 3 geloof ik, maar we hebben het gehaald! !!!!!!
*trots*
*blij*
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gehaald! !!!!!!!!
*trots*
*blij*
We zijn trotsquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De enkel ging goed! En de kuit ook!
Het gebrek aan loopritme brak me get meeste op.
Maar we zijn weer pleite! Tot later!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gehaald! !!!!!!!!
*trots*
*blij*
Jij held!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De enkel ging goed! En de kuit ook!
Het gebrek aan loopritme brak me get meeste op.
Maar we zijn weer pleite! Tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Whut, wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Hmmmz. Het instellingscollegegeld van het conservatorium is 4000,- p/j. Dat valt me nog best mee.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk!
Knap hoor!
En, meh...Au dat lijkt me best pijnlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En boksik heb zere armen.. hopen dat ik hypochonder.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Iets wat ik eigenlijk al heel lang wil. En spijt heb dat ik het nooit geprobeerd heb.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut, wat?
Snap wat je zegt hoor maar de context mist
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk!
Knap hoor!
En, meh...Euhm, is dat iets wat een dokter ook zou interesseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver ben je met je huidige opleiding?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iets wat ik eigenlijk al heel lang wil. En spijt heb dat ik het nooit geprobeerd heb.
Alleen vind ik mijn huidige opleiding ook erg leuk.
Ik gok dat het 'gewoon' opruiming is?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, is dat iets wat een dokter ook zou interessant zou vinden?
Nog 5 ECTs + scriptie. Tegelijk is sowieso ondoenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je huidige opleiding?
Tegelijk lijkt me wel lastig, maar heb je erna nog puf voor nog een opleiding?
heldinquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gehaald! !!!!!!!!
*trots*
*blij*
Sale!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'gewoon' opruiming is?
Ja en het kotsbeuquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Veel pijn?
Was de gedachte nou of EDS ermee te maken heeft?
Ik dacht serieus dat Viz het poste. Scherp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'gewoon' opruiming is?
Volgens mij netter dan doordeweeks, dus toch eenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: suikerbroodje, beker melk, scrambled egg en 3 volkoren boterhammen
T: koffie, 2 biertjes
D: rijst, kip, groente
T: koffie
Mooie serie, die serie over de slavernij.
Ja ik weet het niet joh, met mij gaat alles goed maar met het gezonde leven niet zo. Dat is misschien wel raar maarja. Die dingen liggen ook nog ergens in een tas, sinds ik ergens anders woon heb ik ze niet meer gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens mij netter dan doordeweeks, dus toch een
Hoest met de gewichten?
2 flesjes bierquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, je bent geweldig!
Cali, wat fijn toch![]()
Wat zitten hier toch veel verschillende types:
Mannen, vrouwen, met kinderen, zonder kinderen, met kinderwens, geen kinderwens, getrouwd, samenwonend, verliefd, vrijgezel bewust of onbewust, ziek, moe, blij, niet blij, gelukkig, gezond, met bril, zonder bril, met buik, zonder buik
Ik hou van jullie allemaal
Noiu, datte...
Coco! Mooie keuken!!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, je bent geweldig!
Cali, wat fijn toch![]()
Wat zitten hier toch veel verschillende types:
Mannen, vrouwen, met kinderen, zonder kinderen, met kinderwens, geen kinderwens, getrouwd, samenwonend, verliefd, vrijgezel bewust of onbewust, ziek, moe, blij, niet blij, gelukkig, gezond, met bril, zonder bril, met buik, zonder buik
Ik hou van jullie allemaal
Noiu, datte...
Poeh hé jij zal gaar zijn. Lekker thuis zo!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Bijna thuis, eindelijk. Nog maar een klein stukje met de bus...
Wel allemaal lekkere dingen (ja ik heb trekquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek
O: Fr. kwark + halfvolle kwark
L: 1 plak krentenbrood
T: paar knoflookolijven, paar stukjes stokbrood met beenhamsalade, veeeel thee
D: 1 bruin bolletje salami, 1 bruin bolletje kaas
Tja...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef Probability het volgende:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
D: 4 zelfgebakken muffins
T: zelfgemaakte hummus (blik kikker erwten) + halve komkommer
behoorlijk. om in de sfeer te blijven drink ik nog een klein glaasje vodka, (meegenomen uit estland, natuurlijk), en ga ik zo lekker slapen...Morgen weer vroeg op om naar het werk te gaan. Zo'n weekend is eigenlijk niet nuttig, je rust er niets bij uit..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Poeh hé jij zal gaar zijn. Lekker thuis zo!
De bruiloft was vooral Ests, met heel veel vodka, en heeeeeeeel veel programma in het ests. Wel een toffe band. En een mooie lokatie, ergens in een natuurgebied 100 km. buiten Tallinn, en het kerkje stond aan de kust.quote:
Koolhydraten, maar jij hoeft niet af te vallenquote:
Nee hoor, geen koolhydraten, wel goede vetten. Daarbij zijn koolhydraten zo slecht niet. HO+ vermout.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
Koolhydraten, maar jij hoeft niet af te vallen
Denkut niet?? Heb het nog nooit gekeken...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oh, het is nu ook op tv?
Herhaling van paar dagen geleden hoor ik net.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denkut niet?? Heb het nog nooit gekeken...
HOest met u?
Jij wilt ook trouwen met een oudere man?!quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Herhaling van paar dagen geleden hoor ik net.
Ik hoop dat het met mij net zo gaat als met jou.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij wilt ook trouwen met een oudere man?!
Groot genoeg wel maar ze zijn (bijna -als in donderdag) 12 en net 10 en ze mogen kiezen uit wat er is. Zo wilde jongste mij yoghurt meegeven naar school maar dat wordt warm en dat is dus niet lekker dus koos ie wat anders. En ze zijn zelf ook wel bewust van gezond eten, toch handig dat project dat ze net hebben gehad (start van groep 8, oudste dus vorig jaar, jongste nu) over gezonde voeding en vooral goed ontbijten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Het wordt met de dag moeilijker uit bed te komen!
Muks, zijn je kinderen niet groot genoeg om je voor de gek te houden? Rare dingen verzinnen enzo?
Ben benieuwd naar je foto!
Als je in relatief korte tijd zoveel afvalt met een bepaald dieet en daardoor een tijd niet normaal met het gezin mee kan eten, wordt eten natuurlijk sowieso een thema. Althans, ik kan me voorstellen dat kinderen daar toch vragen over hebben of het niet snappen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind muks, dat de kinderen jouw dagmenu bepalen. Voeding zou eigenlijk geen thema mogen zijn op hun leeftijd, maar iets vanzelfsprekends (gezond eten dan).
Nog even gecheckt bij mijn kinderen: die vinden datmoeders moeten bepalen wat kinderen eten, maar zouden het wel doen als ik het vraag en me voor de helft gezond laten eten.
niet snappen is niet aan de orde, ze bergrijpen het heel goed, maar het was gewoon vreemd dat ik na 6 mnd weer alles mag eten. Vreemd als in na de shake tijd. Ze moesten echt even wennen. Ze vinden het nu vooral leuk dat ik nagenoeg alles weer eet. En daar genieten ze van, ik ook !quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je in relatief korte tijd zoveel afvalt met een bepaald dieet en daardoor een tijd niet normaal met het gezin mee kan eten, wordt eten natuurlijk sowieso een thema. Althans, ik kan me voorstellen dat kinderen daar toch vragen over hebben of het niet snappen.
Dat neemt niet weg dat ik zelf een andere manier zou zoeken om ze erbij te betrekken. En hoezo vinden ze het gek dat je nu weer mee-eet? Zijn ze bang dat je weer aankomt of is het iets anders?
Volgens mij zijn dat soort dingen in D veel beter geregeld. Top!quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:40 schreef Tinkepink het volgende:
Bij ons krijgen ze trouwens iedere dag schoolfruit, of wortels of paprika ofzo op school.
Ja, dat dacht ik ook inderdaad. Lijkt me dat het dan zo belangrijk wordt, dat dieet...quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind muks, dat de kinderen jouw dagmenu bepalen. Voeding zou eigenlijk geen thema mogen zijn op hun leeftijd, maar iets vanzelfsprekends (gezond eten dan).
Nog even gecheckt bij mijn kinderen: die vinden datmoeders moeten bepalen wat kinderen eten, maar zouden het wel doen als ik het vraag en me voor de helft gezond laten eten.
ja, dat zwangerschapsverlof is echt ideaal hier. In Dld dan weer niet zo, geloof ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:52 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiiii!!
Jagar estlandtallinn is ook leuk na 3 keer bezoeken vind ik
maar wel leuk hoor, zo'n bruiloft!
Muks ik vind het ook een beetje vreemd klinken maar prima als het voor jou en de kids werktecht goed trouwens dat ze in Dld gewoon fruit/groenten krijgen. Voor dit soort dingen zou ik eigenlijk best naar dld of zweden ofzo willen verhuizen voordat ik een baby krijg. Lekker 2 jaar zwangerschapsverlof enzo
In Oostenrijk hebben ze ook 2 jaar zwangerschapsverlof, maar daarna word je geacht weer fulltime aan de slag te gaan. Parttime banen kennen ze daar nauwelijks. Ik weet niet hoe dat in Zweden is, maar dan denk ik dat ik toch liever hier blijf.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:52 schreef Perruche het volgende:
Ohaiiiii!!
Jagar estlandtallinn is ook leuk na 3 keer bezoeken vind ik
maar wel leuk hoor, zo'n bruiloft!
Muks ik vind het ook een beetje vreemd klinken maar prima als het voor jou en de kids werktecht goed trouwens dat ze in Dld gewoon fruit/groenten krijgen. Voor dit soort dingen zou ik eigenlijk best naar dld of zweden ofzo willen verhuizen voordat ik een baby krijg. Lekker 2 jaar zwangerschapsverlof enzo
2 jaar in oostenrijk zitten en dan terug naar NL en lekker subsidie trekken met een parttimebaantje erbijquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben ze ook 2 jaar zwangerschapsverlof, maar daarna wordt je geacht weer fulltime aan de slag te gaan. Parttime banen kennen ze daar nauwelijks. Ik weet niet hoe dat in Zweden is, maar dan denk ik dat ik toch liever hier blijf.
In Zweden is parttime werken heel gewoon, en hebben, volgens mij, de vrouw en de man samen anderhalf jaar zwangerschapsverlof. De man moet daar minstens 2 maand van nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben ze ook 2 jaar zwangerschapsverlof, maar daarna word je geacht weer fulltime aan de slag te gaan. Parttime banen kennen ze daar nauwelijks. Ik weet niet hoe dat in Zweden is, maar dan denk ik dat ik toch liever hier blijf.
Nou nee, maar als ik ze wel zou willen zou ik kinderen willen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:46 schreef Perruche het volgende:
:d co!
Wil jij eigenlijk kinderen? nee he?
Inbreektquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:23 schreef Tinkepink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |