SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Niet alleen dat, IEDEREEN weet dat je een legkick moet inleiden met jabs (en kijken hoe de tegenstander daarop reageert).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees overal dat Melvin Guillard al helemaal voorbij Lauzon keek, hem als tegenstander niet serieus nam.quote:
Dat deed niet alleen hij, wij (de fans) deden dat ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik lees overal dat Melvin Guillard al helemaal voorbij Lauzon keek, hem als tegenstander niet serieus nam.
Behalve WammesWaggel blijkbaar. Die had inside info. Zat nog even te kijken en Lauzon was 4-1 underdog en op ESPN, Bloodyelbow, Yahoo etc. had IEDEREEN Guillard gepicked. En terecht ook, want als ie gewoon nog had gedaan had ie gewonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat deed niet alleen hij, wij (de fans) deden dat ook.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:16 schreef kevin_ het volgende:
Holy fucking shit..Waarom snap je dat niet. Ik had de eerste ronde een draw en de rest voor Aldo. Easy zelfs. Mensen die denken dat Florian daar rondes heeft gewonnen zijn dezelfde mensen die denken dat ie rondes tegen Penn had gewonnen. (lol).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Remember GSP vs Alves? De beste striker waar hij toen tegen moest knokken. GSP haalde hem met gemak neer. Ik verwacht dat GSP niet al teveel problemen met Condit heeft. Penn vs Diaz kijk ik meer naar uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:43 schreef Geo3kant het volgende:
De vraag is ook maar of Mitrione het niveau aan kan, tot zover goed gepresteerd maar nu komt hij pas in de range met tegenstanders waar je gaat zien hoe goed hij is.
En ja Condit werd behoorlijk ingemaakt door Rory, en GSP is nog beter, maarja.. natural born killer heeft wel power![]()
Hij is 35, is dit een hint naar een mogelijk pensioen?twitter:kennyflorian twitterde op maandag 10-10-2011 om 02:29:43Can't thank @danawhite & @lorenzofertitta & everyone at the UFC enough for some amazing years of MMA. The fans, the sport = THE BEST! reageer retweet
niet liegen, brock, het is nog 3 wekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:41 schreef Lesnar het volgende:
Over 2 weekjes alweer UFC 137. En er zitten interessante machtups bij om ook wat geld op te zetten. Zelf zat ik te denken aan de parley:
Diaz vs Penn
GSP vs Condit
Mitrione vs Congo
Wedden tegen GSP is nooit verstandig, maar voor mijn gevoel heeft Condit een goede kans. Al zag je in zijn McDonald (GSP jr.) dat hij heeft heel moelijk had en bijna verloor.
Nee toch? Tis niet alsof hij steeds knockout wordt gemept, braindamage oploopt en daardoor met pensioen MOET. Kenny kan nog jaren mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hij is 35, is dit een hint naar een mogelijk pensioen?twitter:kennyflorian twitterde op maandag 10-10-2011 om 02:29:43Can't thank @danawhite & @lorenzofertitta & everyone at the UFC enough for some amazing years of MMA. The fans, the sport = THE BEST! reageer retweet
I am pumped!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet liegen, brock, het is nog 3 weken
Hij weet dat hij nooit champ zal worden, dat is wel een mentaal tikkie voor hem denk ik. Het was zijn ultieme doel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee toch? Tis niet alsof hij steeds knockout wordt gemept, braindamage oploopt en daardoor met pensioen MOET. Kenny kan nog jaren mee.
Dit kan ik nog wel begrijpen. Topsporters -vooral de betere in individuele sporten- willen allemaal de beste zijn. Kenny is al jaren net niet de beste, en het zou goed kunnen dat het door begint te dringen dat hij ook nooit de beste zal worden. Voor mensen zoals hij is het volgens mij niet genoeg om nog door te gaan als 'een van de besten'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij weet dat hij nooit champ zal worden, dat is wel een mentaal tikkie voor hem denk ik. Het was zijn ultieme doel.
Klopt, daarnaast lijkt Kenny me een intelligent persoon die ook op andere manieren genoeg geld gaat verdienen. Het is sneu maar idd net niet goed genoeg voor een titel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit kan ik nog wel begrijpen. Topsporters -vooral de betere in individuele sporten- willen allemaal de beste zijn. Kenny is al jaren net niet de beste, en het zou goed kunnen dat het door begint te dringen dat hij ook nooit de beste zal worden. Voor mensen zoals hij is het volgens mij niet genoeg om nog door te gaan als 'een van de besten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |