Ja precies weg met het NLe.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb 2 kerken en 2 moskees binnen een straal van 1 km, maar alleen van die kerken heb ik overlast met hun gerammel iedere zondagochtend...
Vreselijk toch, klokgelui in Nederland op zondagochtend . Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies weg met het NLe.
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijk toch, klokgelui in Nederland op zondagochtend . Zou verboden moeten worden
Ik zal trachten door je bord heen te komen: Die moskeeën geven geen herrie of overlast. Die kerk daarentegen wel. Inclusief auto's op de stoep.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal trachten door je bord heen te komen: Die moskeeën geven geen herrie of overlast. Die kerk daarentegen wel. Inclusief auto's op de stoep.
En jij tegen alles wat wel NLs is.quote:Maar jij bent tegen alles wat niet NL is denk ik.
Idd. Hoe eerder dat belachelijke religieuze gedrag eindigt hoe beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:31 schreef HyperViper het volgende:
Mensen moeten niet zo zitten zeiken daar. Stelletje primaten. Als dat niet meer kan dan moeten kerken en vrijmetselaarsloges ook niet meer kunnen. Draken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De oproep tot gebed in het arabisch, mannen in jurken en middeleeuwse haatpreken zijn echter ok.
Nee daar is de concentratie nog niet hoog genoeg voor. Het lijkt soms nog net Nederland hier.quote:
Nee hoor inderdaad in het geheel niet.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef v_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Er is niets aan de hand als je langs een moskee loopt.
Hetzelfde als een coffeeshop dus. Maar dat is natuurlijk anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je totaal geen last van hoor zo een moskee, vaak fungeert het ook als een soort buurthuis en worden er alledaagse dingen gesproken en is iedereen welkom in een moskee. Maarja die onderbuik he.
Wat? Nederlanders die willen dat hun leefomgeving op Nederland lijkt? Dat is fascistisch/ discriminerend/ racistisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef Jordony het volgende:
Is er niet ook iets als aanpassing aan Nederlandse standaarden?
Nederland is een vrij land en dat soort geneuzel is klaar.
Nu komen ze hier op voor hun eigen normen en waarden en leefomgeving.
Minderheden moeten leren leven met meerderheden en hun normen en waarden.
Aanpassing aan Nederlandse standaarden = vrijheid van geloofsovertuiging en belijdenis van religie. Daarbij hoort ook het bouwen van een kerk, moskee of synagoge. Als je er last van hebt, raad ik je aan om naar Noord Korea te verhuizen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef Jordony het volgende:
Is er niet ook iets als aanpassing aan Nederlandse standaarden?
Nederland is een vrij land en dat soort geneuzel is klaar.
Nu komen ze hier op voor hun eigen normen en waarden en leefomgeving.
Minderheden moeten leren leven met meerderheden en hun normen en waarden.
Ah, het fantastische zwaktebod wordt weer uit de kast getrokken. Ik wil juist dat Nederland in geen enkel opzicht gaat lijken op landen waar minderheden vervolgd en bedreigd worden. Maar kennelijk denk jij daar anders over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:09 schreef Jordony het volgende:
Wat? Westerlingen, christenen die getreiterd, bedreigd en vervolgd worden in moslimlanden? Dat is fascistisch/discriminerend/racistisch.
Prima dat er bijv. moskee's in de grote steden staan, veel mensen met andere geloofsovertuigingen wonen daar. Vind ik ook geen enkel probleem. Maar in elke stad een moskee bouwen voor een minderheid? Gaat mij te ver. Doen ze in het midden-oosten ook niet andersom.
Volgens jou mogen ze overal een moskee bouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aanpassing aan Nederlandse standaarden = vrijheid van geloofsovertuiging en belijdenis van religie. Daarbij hoort ook het bouwen van een kerk, moskee of synagoge. Als je er last van hebt, raad ik je aan om naar Noord Korea te verhuizen.
Het kan ook allebei natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef Jordony het volgende:
In plaats van aan de kerktorens hangt de Nederlandse vlag uit aan een minaret.
Als er vraag naar is, zij het geld hebben en zij over de benodigde vergunningen beschikken, mogen zij inderdaad een moskee bouwen. Jammer voor je. Hoor je Marokkanen janken over de hordes kerken in hun land? Die er zelfs veelal geforceerd zijn neergezet? Nee!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef Jordony het volgende:
[..]
Volgens jou mogen ze overal een moskee bouwen.![]()
In plaats van aan de kerktorens hangt de Nederlandse vlag uit aan een minaret.
Inderdaad. Als jordony meer kerken wil zal hij maar wat geld moeten sparen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als er vraag naar is, zij het geld hebben en zij over de benodigde vergunningen beschikken, mogen zij inderdaad een moskee bouwen. Jammer voor je. Hoor je Marokkanen janken over de hordes kerken in hun land? Die er zelfs veelal geforceerd zijn neergezet? Nee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |