De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemachtigd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
Je vertoont een beetje lapohunt gedrag coban.
pakt de kaas en gaat naar het HOL XD XDquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
Leuk spel, ik snap er alleen geen hol van.
Ik ook niet en dallalaando laat me in de steekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
Leuk spel, ik snap er alleen geen hol van.
Ja dat deed ik, maar toen kwam ik bij allemaal andere muizen en dan doe ik suicide en dan kom ik niet meer tot leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
pakt de kaas en gaat naar het HOL XD XD
de chat bij dit spelletje: http://en.transformice.com/ChargeurTransformice.swfquote:
Waarom gaan we niet gewoon TCen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
de chat bij dit spelletje: http://en.transformice.com/ChargeurTransformice.swf
quote:
bbq kom ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Even serieus, heb jij niks beters te doen?
gewoon erop springenquote:
Op het moment niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Even serieus, heb jij niks beters te doen?
watquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:51 schreef coban het volgende:
Wat een debiel spel
Oja dalando is volgens dit spel een meisje
Prima, maar door telkens zo lomp irritant te lapo-hunten of te kutposten, loop je het risico op een ban, dan heb je nog minder te doen.quote:
transformice is fucking baas manquote:
et een box neerquote:
Ja registreren is wel vaag hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Ik moet account maken dus?
Oke ik ga even maken dan ofzo?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Beter gaan we gewoon naar Tinychat: http://tinychat.com/udowu
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen, dat is niet goed voor mijn laptop.
Ik ook hoor, maar ik verveel me dan ook snel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dus je komt hier alleen als je je verveelt
Ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik verveel me dan ook snel.
Zodra Skyrim uitkomt kom ik wekenlang niet meer in UDOWU, dat kan ik je haast beloven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb eigenlijk gewoon dingen te doen mja
ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dus je komt hier alleen als je je verveelt
Hehe snap ik. Gamen is sowieso baziger dan ditquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodra Skyrim uitkomt kom ik wekenlang niet meer in UDOWU, dat kan ik je haast beloven.
Gamenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe snap ik. Gamen is sowieso baziger dan ditBen nu met Warhammer 40k bezig, best oke tot nu toe
Wat nou kut posten? Ik kom nooit in KPD. Ik hunt ook niet op de lapo, ik praat er alleen over. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Prima, maar door telkens zo lomp irritant te lapo-hunten of te kutposten, loop je het risico op een ban, dan heb je nog minder te doen.
Het proces van plugin-container.exe beëindigen helpt meestal.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die staat inmiddels in mijn fotoboek.
Dan blijven er nog maar 6 Spouwers over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik kap met tc, m'n internet flipt em uit hier
Oke, nog eentje danquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan blijven er nog maar 6 Spouwers over.
toedelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga op bed wat gamen enzo, truste voor straks
Hatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kom naar TC, beter dan dat kut spel
Neenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ah neger, gamen doe je alleen als je echt niks te doen hebt.
Je zult toch moeten.quote:
Nee joh, echt waar?!quote:
Alleen een neutrino worden en een ongelooflijke afstand afleggen en het is mogelijk. Maar het moet wel eerst bevestigd wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, echt waar?!En hier dacht ik dat ik wel even kon tijdreizen.
Hoi!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://tinychat.com/udowu
kijk mij eten
Dan ga je terug in de tijd, niet vooruit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen een neutrino worden en een ongelooflijke afstand afleggen en het is mogelijk. Maar het moet wel eerst bevestigd worden
Ohjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga je terug in de tijd, niet vooruit.
Wat was dat? Een broodje pindakaas?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://tinychat.com/udowu
kijk mij eten
kaas met pindakaasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat was dat? Een broodje pindakaas?
Hm.. klinkt niet eens verkeerd. Morgen maar weer eens pindakaas kopenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:20 schreef vosss het volgende:
http://www.filesonic.nl/file/2354411644/pcgamer201112.pdf
PC Gamer met Skyrim
je gaat er geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hm.. klinkt niet eens verkeerd. Morgen maar weer eens pindakaas kopen
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je gaat er geen spijt van krijgen.
Nee, dat is volgens mij nog niet mogelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, echt waar?!En hier dacht ik dat ik wel even kon tijdreizen.
net een level bij transformice helemaal baasquote:
Dat heet grijs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weeejo.. Een neger met een witte baard
Jij bent altijd binnen een minuut verliefd.quote:
Werd je getrolld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
net een level bij transformice helemaal baas
Nou, dat is toch echt wit mangquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet grijs.
[..]
Jij bent altijd binnen een minuut verliefd.
Ik zeg licht grijs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dat is toch echt wit mang
weyoww nieuwe UI-alertquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarom doe je daar een thumbs up voor?
Dan kan ik naar bed toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarom doe je daar een thumbs up voor?
Scheur ik door de brennerpas.quote:
Ik niet, maar ik heb dan ook proefwerkweek.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
wat een saaie dag was zaterdag zeg.. ben blij als de week weer begint..
Ik wel ik heb over ongeveer 2 week vakantie een weekjequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb dan ook proefwerkweek.
Ik heb maar een week herfstvakantie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel ik heb over ongeveer 2 week vakantie een weekje
Ik heb geeneens herfstvakantie..quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb maar een week herfstvakantie.
iedereen tc of transformicequote:
Welterusten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja aangevraagd
Maar ik ga denk ik slapen, fijne nacht allemaal
welkquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
Moet je nagaan dat Dalando dit al 3 jaar speelt, onafgebroken.
NOHquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
Doe ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
Iemand doet zich voor als jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:45 schreef coban het volgende:
Hey! Hoe kan het dat er een coban is bij tc?
Ik heb nog noogit dat gedaan?
of het is gewoon iemand die net zo baas wil zijn als een vrouw met schnorquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand doet zich voor als jou.Hij of zij is een beetje bezopen.
Maar die neppe coban zit iedereen te beledigen, mij ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ik had het niet tegen jou liefje.
Met die neppe coban gaat het heel snel bergafwaarts ja.quote:
Tregte klegt bradaquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kom sowieso niet in TC, kutchat bah.
ik liep woensdag nog lang sje huis volgensmijquote:
nee man. ik weet niet eens over welke site je het hebt.quote:
Echt waar? Hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik liep woensdag nog lang sje huis volgensmij
HAHAHAA ECHTquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef coban het volgende:
Mijn zus zag gwn en lachte me uittttt
Echt voorschutt nu gaat ze het tegen iedereen zeggen ja coban gaat met debielen chatten
Ik ben geen debiel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef coban het volgende:
Mijn zus zag gwn en lachte me uittttt
Echt voorschutt nu gaat ze het tegen iedereen zeggen ja coban gaat met debielen chatten
als ik een een vriend niks te doen hebben gaan we door sassem lopen, of voorhout. en in het gedeelte waar jij woont waren we nog niet echt geweestquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen debiel.Ik ben een mooiboy.
Volgens de mensen in TC.
mooiboys zijn debiel. doh!quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens de mensen in TC.
Je bent bij die flat geweest?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
als ik een een vriend niks te doen hebben gaan we door sassem lopen, of voorhout. en in het gedeelte waar jij woont waren we nog niet echt geweest
Nee je broer is een mooiboyquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens de mensen in TC.
we zijn langs 4 flats gelopen ofzoquote:
jaja ontken het maar. als jouw iq boven de 80 zit mogen we je een aanwinst noemen als mooiboy zijnde.quote:
Mijn broer draagt geen skinny en ook geen allstars.quote:
anabolen zijn baaaaaad mkayquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even cammen, wie wil mijn gespierde naakte mannenlichaam zien?![]()
![]()
![]()
![]()
waar woonde je nou ookalweer precies? Want ik wist het alleen ongeveerquote:
Ik heb een IQ van 120 en ik doe vwo. Goed genoeg?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jaja ontken het maar. als jouw iq boven de 80 zit mogen we je een aanwinst noemen als mooiboy zijnde.
In de straat tegenover de brandweer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
waar woonde je nou ookalweer precies? Want ik wist het alleen ongeveer
nu nog pics dan kunnen we zien of je een mooiboy bent. kan haast niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 120 en ik doe vwo. Goed genoeg?
Net nu ik wegben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja jij stokquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er keihard voor getraind man, loop elke dag met een schooltas, zware shit.
ah mattie p; ik ben ook gepsierd g komt an elke keer aan 180cc sleuten haha rustig man p:quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er keihard voor getrained man, loop elke dag met een schooltas, zware shit.
ja daar ben ik geweestquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de straat tegenover de brandweer.
De één zei dat ik een mooiboy was, de ander niet. Ik ben geloof ik een hybride.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nu nog pics dan kunnen we zien of je een mooiboy bent. kan haast niet.
ik moest lachenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah mattie p; ik ben ook gepsierd g komt an elke keer aan 180cc sleuten haha rustig man p:
Ik rij bijna iedere ochtend langs jou huis.quote:
oke stokquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ho, ho, noem mij niet stok. Het is altijd nog paal.
vwo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik rij bijna iedere ochtend langs jou huis.
hoelaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik rij bijna iedere ochtend langs jou huis.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zon faler?
ik voel me een maan faler.
okquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:03 schreef Plastic_zak het volgende:
kom morgen 10:00 rotterdam centraalspoor 1 bij de kluizen
Orgy?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Nederlands is mijn slechtste vak.quote:
Rond 10 over 8 's ochtends.quote:
ik sla je op je bek zoals je dat nog nooit bent geslagenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:03 schreef Plastic_zak het volgende:
o dan ben ik al op schoolquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands is mijn slechtste vak.
[..]
Rond 10 over 8 's ochtends.
ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe vroeg moet jij wel niet op school zijn?quote:
hehequote:Op zondag 9 oktober 2011 01:05 schreef Roburtt het volgende:
mensen die hahaha terug smsen
wat een pauper antwoord is dat.
mij niet, toch?quote:
hahahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:05 schreef Roburtt het volgende:
mensen die hahaha terug smsen
wat een pauper antwoord is dat.
Forum Opties | |