![1.jpg]()
![2.jpg]()
Turken op FOK!?
. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende
dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,

.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.

. En af en toe ook dialogen tussen deze users,

. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,

.
![4qqtbio.gif]()
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
![_.gif]()
Leuke dynamische boel dus!

.
![3.jpg]()
- De vorige delen van deze reeks. -
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers.

.
![_.gif]()
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
![_.gif]()
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,

.
- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -![4.jpg]()
![10epxs8.png]()
SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,

.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
quote:
Thanks.. Mede te danken aan een van de laatste posts over Assasins @ PS3..
Quote van Tjabbo:
Beide Photoshop
Quote van Tjabbo:
Julis en ik willen okeyen! Minimaal 4 man nodig, dus we zoeken nog 2 personen. Wie wil?
Niemand die mee wil spelen?
: (
Mits het via facebook is, yes.
Waarom geef ik goeie stenen weg aan klapkind :S. Wat is dit.
Awh ben al te laat zie ik, nja was toch al moe andere keer
Ik gok dat we er alle vier uit zijn gegooid? Pfff... Bij mij probeert-ie de verbinding te herstellen, maar tevergeefds.
Pfrt. Ik haat het als het zo verloopt. :C.
Was er bijna, had nog maar één juiste steen nodig. Yer renkliydi, was meteen het spel afgelopen. Húúúú.
-
[ Bericht 84% gewijzigd door anisoptera op 09-10-2011 03:02:36 (Dubbelpost) ]
Tettering ftw

wahahha ben op de laptop online via me paps zijn (rooted) Galaxy S
En onderweg naar Amsterdam..
vetjes
Quote van Tjabbo:
quote:
Hi Ladies, I'm Ramzan.
_!_!!_!_!_!_!_!_!!_!_!_!_!__!!_!!_!__!_!_
[ Bericht 29% gewijzigd door kanovinnie op 09-10-2011 12:42:06 ]
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Michielos komt je hoeken mattie
gr gr
This isn't even my final form.
Er staat ook echt 'the ladiesman'

Omg
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Nooit ontkend, ik benoemde het slechts.
quote:
dat heb ik echt nog nooit iemand horen roepen, die hele zin structuur is zo anders dan de europese talen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Het is inderdaad heel anders, maar wel makkelijker. Wij zijn gewoon Nederlands gewend, maar dat is juist best wel een lastige taal.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 23:12 schreef ezelbayraktar het volgende:[..]
Ik had begrepen dat Turks dezelfde grammatica had als Engels, klopt dit? Want Engels is toch wel behoorlijk makkelijk om te meesteren.
Ik vind het meer wat weg hebben van Latijn. Werkwoorden aan het eind van de zin, lidwoorden die ontbreken, geen voornaamwoorden die het geslacht van een onderwerp aanduiden. Deze dingen maken Turks juist makkelijk.
If I have understand, I may become Arap
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:Daarnaast... spreek je een beetje Nederlands, vinden ze je een domme allochtoon
Spreek je een beetje Turks, vinden ze je heel wat

Dat verschil in benadering tussen NL en Turkije helpt ook voor je zelfvertrouwen

Je kan beter één taal heel goed beheersen (Engels is handig) en daarnaast meerdere talen minder goed. Dan heb je een grotere referentiekader. Met een beetje inzicht en taalgevoel kun je je dan in meerdere landen redden. Mijn opa spreekt geen meerdere talen, maar weet altijd te communiceren in andere landen.
Sowieso, je kan na een bepaalde leeftijd wel een taal vloeiend gaan leren, maar echt thuis erin word je er niet in. Zonder het kennen van uitdrukkingen of bepaalde soorten humor, ben je de taal eigenlijk niet machtig. Dat vind ik het mooie aan tweetalig zijn: in de ene taal leer je dingen die je in de andere taal niet kan leren.
Zie bijvoorbeeld
dit lijstje. Kun je wel vloeiend Frans spreken, maar snap je nog niet wat men bedoelt met 'avoir les dents du fond qui baignent'.
Dit is ook leuk voor de taalliefhebbers. Vooral nummer 18, het is Arabisch, maar cultureel gezien kon het zomaar een Turkse uitdrukking zijn.
quote:

En zulke grappen begrijp je dus alleen als je meertalig bent.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Klopt, sommige kunnen in meerdere talen, maar misschien hebben ze er toch een soort gevoel bij.
Nummer 9 in het Turks noemen we bijvoorbeeld 'çaldirmak'.

Ik vind in het Engels 'ignorant' wel een mooi voorbeeld. In het Nederlands 'onwetend', maar ik vind het Engelse toch meer het gevoel meedragen dat de persoon in kwestie niet
wil leren, omdat hij/zij een tunnelvisie heeft. Diegene is dus onwetend door eigen toedoen en negeert bepaalde informatie. Het Nederlandse 'onwetend' omvat dat voor mijn gevoel niet, dat is gewoon dat je niet beter weet.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Geen idee, maar van die dikke Turkse vrouwtjes waggelen wel altijd.
Google translate zegt paytak paytak yurumek
waarom zoo deud hier..?
Quote van Tjabbo:
Nouja, vermaak je maar in je eentje Jaleesa, ik bin sloape..
Quote van Tjabbo:
Oi, verdovingen zijn achteraf vervelend, ja.
JaleesaJoia
jaleesajoia
Ik vond het in mn tandvlees minder pijnlijk als in mn gehemelte.
en idd irritant als hij een gesprek probeert te voeren. hij weet toch dat je niet kan antwoorden. aangezien je dan op zn hand bijt.

..
moet je eigenlijk voor de lol een keer doen. wedden dat hij niet meer zal praten

iemand btw tips wat ik kan eten?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Aanrijding met een persoon. Als-ie maar heeft geleden.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 15:42:46 ]
Ik wil op zijn nakende bebloede schedel trappen. En het horen kraken.
En dan klaarkomen erbovenop en lekker spuiten tussen de scherven.
Hahahahahahahaha, ik moest lachen.
arabs, vind ik wel een vieze volkje.
Ben liever Jood dan een araberbier.
En gaat Turkiye de play-off halen?
Eskimo Joe
Burak yilmaz is kapot slecht, hij bakt er niks van.. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij geselecteerd wordt.
Is toch niet voor niks dat hij bij elke grote club weggestuurd is?
Ik vind dat Sinan Bolat voortaan in de eerste elf moet spelen. Hij schopt de bal tenminste niet zonder na te denken naar de tegenpartij.
quote:
Welke typo lan..?

Zowiezo: Kleinkinderen zijn van de Ottomanen

tsssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Quote van Tjabbo:
Kut burak, hij weet niet eens wat de offside regels zijn!
Als burak er niet was, stond het dus nu 1-0 voor Turkije.
Ehehehe, Griekenland eindigt met de huidige standen ook als tweede.
De 75ste minuut is ingegaan. Ik voorspel 3-0.
* zarGon haalt z'n toeter onder z'n bed vandaan en rent naakt de straat op.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 20:56:48 ]
Zweden staat 3-2 voor. Volgens mij worden ze daarmee, mochten ze winnen, de beste tweede.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 21:29:17 ]
quote:
dat wordt dus waarschijnlijk geen EK voor de turken als ze het niveau van de laatste wedstrijden niet ontstijgen, geen van de vier landen doen onder aan turkije
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Vandaag is er weer eentje voor de trein gesprongen. Dit keer tussen Delft en Rotterdam Centraal. Kanker zeg.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 16:54:21 (Den Haag HS -> Rotterdam Centraal.) ]
Ik hoop dat de machinist/conducteur zijn tijd heeft genomen om nogmaals over het lichaam van de zaadbalhaar te treinen.
ZG: Echte mannen rijden natuurlijk BMW..
Treinen..
Quote van Tjabbo:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2011 17:48 schreef zarGon het volgende:[..]
Echte mannen hebben chaffeurs en worden tijdens het ritje oraal verwend door een mooie damesmeisje (of een man, kan ook). En, echte mannen verwennen dat damesmeisje natuurlijk ook.
Echte mannen worden gereden en bereden. Echte mannen rijden tijdens het rijden.
ttsssskkk Ik ben een DASFIRIN ERKEGIII, mijn chauffeur heeft zijn eigen chauffeur.
Quote van Tjabbo:
JaleesaJoia
jaleesajoia
quote:
Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef msnk het volgende:Als ik me zelf voor een trein zou gooien zou ik dat ook bij rotterdam doen, pauper stad

Waarom bij Dreft snap ik dan weer niet.
hee hee heeeee... er is niks mis met Rotterdam jaaa!!!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
JaleesaJoia
jaleesajoia
quote:
dus alleen daarom is gelijk heel Rotterdam afgeschreven?:p
Morgen naar consulaat.. Minstens 2 uur rijden vanaf hier.. Wish me luck..
geef je me een rondleiding door rotterdam jale:$
Quote van Tjabbo: