SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz met dr benen wijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was niet deze. Dat was een echte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, die heb ik je in vertrouwen gestuurd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Zeg maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer trouwens weer, moet er nog wel een paar
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat was niet deze. Dat was een echte.Die post ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeg maar wanneer lieverd voor jou maak ik tijd
All good things are wild and free.
Kraag je me nou af? He?! 4 uur snachts. Be there.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar zeg maar wanneer lieverd voor jou maak ik tijd
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kraag je me nou af? He?! 4 uur snachts. Be there.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om 5 voor 8 je bed uit voor F1
Cool! Zet net de Xbox aanquote:
4 uurquote:
En dan komt deze debielquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:01 schreef dreamzk het volgende:
iSuckDonkeyBalls
Nigg4sMu$tDi3
x 10thprestigelobby4win x
TheChildMolester
Helaas waren deze 4 geband voor onbekende redenen dus heb ik gespeeld onder
potatoe
frownen ()
En nu speel ik met pot4toe
En dat is dan 25 (of vermoed ik ivb met zn nick)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf waarom je geband was het zijn nou niet echt normale gamertags![]()
OT: Ferry NL XBL
quote:
Wat ga je nou deze hier posten dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 06:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ik schaam me echt diep om wat ik vanavond gedaan heb en ik heb er geen woorden voor.![]()
![]()
![]()
![]()
kut dat ik moet werkenquote:
Wat deed je in godsnaam nou weer in Enschede op dat tijdstip :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zelf kiezen welke auto je wil als reward bij Forza 4
Car list :Je kan toch ook nog autos kopen buiten deze gifts om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
tuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je kan toch ook nog autos kopen buiten deze gifts om?
die misschienquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef badboynova het volgende:
Yo pringels laatst had je een trailer van1 of ander dino serie gepost, wat was de titel van die serie?
quote:
Oefquote:
Dat ass.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Teun die aan het paintballen is.
Prachtigquote:
Ik had er laatst een van 120quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
You played "VAZEN" for 72 points
Wordfeud ownage
PaasHaasSchaamHaarVerzamelaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sst, niet hier. Straks wordt kk nog jaloers.Rond 4e?
Wel jammer dat het pc gameplay isquote:
Gelukkig bestaan games niet alleen uit graphics.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het pc gameplay is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen stijl om mij een half uur te laten wachten hè.
Nee Pringles die met niets anders wil schieten dan de barrett. Anders was het me prima gelukt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz en juggernauts.
[ afbeelding ]
Serieus? Wat lamequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
Wordfeud... iedereen gebruikt die app die woorden voor je maakt XD
En woordenboek is ook waardeloos.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt wel.
Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt wel.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt er toch echt voor geen meter op man
Ze is het ook niet, maar het gaat erom dat ze er wel op lijkt, want dat is gewoon zo. alleen Sloan heeft een stuk bredere kaak. Als je dat niet vindt lijken, dan ben je blind. Zelfs hun lichaam heeft ongeveer dezelfde verhoudingen zo te zien.quote:
Je kan die gun niet handelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Pringles die met niets anders wil schieten dan de barrett. Anders was het me prima gelukt.
Ik kan jou niet handelen, word zo zenuwachtig van je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan jou niet handelen, word zo zenuwachtig van je.Je kan pringles yoghurt-gun niet handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Het wordt echt tijd dat ze Massa uit de auto van Ferrari trappen.quote:Massa haalt opnieuw uit naar Hamilton
9 oktober 2011
De wagens van Felipe Massa en Lewis Hamilton lijken de laatste paar races wel magnetisch. Ook in Japan was er weer een botsing. De Braziliaan is de Brit helemaal zat en hoopt dat de FIA snel een keer actie onderneemt.
"Ik was snel genoeg om op het podium te kunnen eindigen, maar ben in plaats daarvan zevende geworden. Ik baal daar enorm van", zei Massa. "De beelden van de botsing spreken voor zich. Lewis was met zijn banden aan het worstelen, ging langzaam door de 130R en bleef aan de rechterkant hangen. Ik was veel sneller en ging naar de linkerkant. Ik zat bijna helemaal naast hem toen hij opeens naar links bewoog en mijn wagen raakte. Meer valt daar niet over te zeggen. Mijn voorvleugel en vloer raakten beschadigd, wat van invloed was op het gedrag van mijn auto. Ik snap niet dat de FIA niet ingrijpt. Mensen zijn dit jaar voor veel minder bestraft. Opnieuw zorgt Lewis voor problemen. De FIA moet hier snel iets aan doen."
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan jou niet handelen, word zo zenuwachtig van je.Wat nou, zenuwachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Moej dr veur hebbe?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Xblister het volgende:
Iemand interesse in een frozenbyte bundle key?
Zat er laatst nog aan te denkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En ga je je xbox onder het stof vandaan halen om Forza 4 te doen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat ze Massa uit de auto van Ferrari trappen.
Denkt dat sulletje nou echt dat hij derde had kunnen worden. Snel Perez naar Ferrari.
bier drinkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat deed je in godsnaam nou weer in Enschede op dat tijdstip :S
waar heen geweest dan? centrum?quote:
Met blikken euroshopper in het volkspark ..quote:
Mooi mooiquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Dat meisje is Melanie Iglesias.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost toch niet zo veelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Zat er laatst nog aan te denken![]()
Maar dan moet ik weer live kopen
Haha wil je er ook 1 danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoeveel heb je die PVR gehaald? 200?
Schijndel komt nog geen goeie hond vandanquote:
Nee ok, maar alleen voor forza4. verder ga ik wss toch niet spelen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kost toch niet zo veel?
Maken wij hier btw zo'n Forza 4 club?!
Nee man, gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha wil je er ook 1 dan?! Want verkoop misschien de mijne en ga dan voor een andere
Avermedia HD dingquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nieuwsgierig.
Had laatst een gezien, gewoon een pci-kaart en dan hdmi-kabels ipv composite.
Hehe, ja. Die had ik hier eerder gepost. Had ook begin van het jaar een besteld, maar ze waren opeens uit voorraad. Zie net eentje; Hauppauge Colossus HD Video Recorder, ook een pci-kaart.quote:
Maatje van mij, maar da's ook echt de enige.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijndel komt nog geen goeie hond vandan
Dan maak ik mijn eigen clubje wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
Negers we maken een club van BF3 en Forza 4. Mensen die niet beiden hebben sluiten we uit zodat we exclusief blijven en we hebben top plezier!!!!
Nja heb er nog steeds niet echt de tijd voor genomen. En aangezien de hauppauge m2ts files uit poept (ja kan ook mp4 en ts maar dat is bagger) en die m2ts files werken nooit goed in Vegas Proquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ja. Die had ik hier eerder gepost. Had ook begin van het jaar een besteld, maar ze waren opeens uit voorraad. Zie net eentje; Hauppauge Colossus HD Video Recorder, ook een pci-kaart.
Waarom ga je m verkopen?
Ik heb er familie wonenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maatje van mij, maar da's ook echt de enige.
Gewoon niet met Vegas werken. Gewoon Premiere gebruiken, of After Effects als je high-tec bent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb er nog steeds niet echt de tijd voor genomen. En aangezien de hauppauge m2ts files uit poept (ja kan ook mp4 en ts maar dat is bagger) en die m2ts files werken nooit goed in Vegas Pro
Dus dan moet ik ze weer eens converten maar mpg of alsnog mp4
[..]
Ik heb er familie wonen
Haha ja dat was idd ook een optie, ik heb sowieso Premiere , maar krijg met Vegas Pro meer voor elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon niet met Vegas werken. Gewoon Premiere gebruiken, of After Effects als je high-tec bent.
En neem eens wat vaker op als we MW2 doen, misschien maken we wel epic killcams en shit.
Onderweg!quote:
After effects en Premiere zijn niet allebei edit programma's AE is voor visuals, dit export je naar Premiere.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon niet met Vegas werken. Gewoon Premiere gebruiken, of After Effects als je high-tec bent.
En neem eens wat vaker op als we MW2 doen, misschien maken we wel epic killcams en shit.
Premiere geen editing program?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
After effects en Premiere zijn niet allebei edit programma's AE is voor visuals, dit export je naar Premiere.
Jawel, alleen AE niet, er staat allebei, dus 1 niet en dat is AEquote:
Wat versta jij onder editten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jawel, alleen AE niet, er staat allebei, dus 1 niet en dat is AE
Mijn excuses monteren.quote:
Een montage maken kan net zo goed in AE als in Premiere, alleen is het meer voor compositing ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn excuses monteren.
After effects is een visual compositing programma.
Nee het is voor compositing maar sommige mensen gebruiken het om te monteren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een montage maken kan net zo goed in AE als in Premiere, alleen is het meer voor compositing ja.
Of die ene gast dan; Ik klop op de deur, wordt er meteen opengedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gastenik kan beter op die bank daar gaan liggen
Dat was idd grappigquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of die ene gast dan; Ik klop op de deur, wordt er meteen opengedaan.
Ik dacht echt; wtf.
Forza 4 Car Club wordt direct opgezet jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
Negers we maken een club van BF3 en Forza 4. Mensen die niet beiden hebben sluiten we uit zodat we exclusief blijven en we hebben top plezier!!!!
Coolio! Pierre for presidentquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Forza 4 Car Club wordt direct opgezet ja
Ik heb weer wat gemist zie ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gastenik kan beter op die bank daar gaan liggen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist zie ik![]()
Dát is nou de enige rede waarom ik MW3 wil
Ik koop hem iig niet omdat ik het een goed spel vind. Je moet wel debiel zijn om hem om die rede te kopen.quote:
Speelde vooral de BF3 beta maar ik geloof dat gisteren de laatste dag van de open beta wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:32 schreef Fsmxi het volgende:
Speelt men hier trouwens nog wel eens BF beta, of is iedereen allang weer aan de MW2?
Je haalt hem gewoon op de launchdagquote:Op maandag 10 oktober 2011 04:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik koop hem iig niet omdat ik het een goed spel vind. Je moet wel debiel zijn om hem om die rede te kopen.
Zwakzinnigen humorquote:
Jeuj!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
Nee, ik wacht het afquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je haalt hem gewoon op de launchdag![]()
Ik ookquote:
Maar rossdale, Forza ben je goed in. Waarom dat vergeten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ookForza haal ik denk ik ook wat later, heb nog een aantal games die ik eerst wil spelen en BF3 komt ook al bijna uit en dan gaan daar veule MP uurtjes inzitten
Heb een andere racegame waar ik ook redelijk goed in ben: F1 2011quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar rossdale, Forza ben je goed in. Waarom dat vergeten?
Het zal wel moeten hequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Jullie zullen me trouwens drie dagen lang moeten missen, moet voor mijn werk naar DEUTSCHLAND !!11!!1 Dat overleven jullie toch wel he?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Burnout het enige toffe racespel dat er is
41 euro? Waar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo skyrim ook ff in de pre-order gezet voor 41 euro
2.3? 23? of wat bedoel je nou? en nee een game als Skyrim koop je gewoonquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef KoningStoma het volgende:
Had jij niet 2.3 omgebouwde xboxen? Een game als Skyrim kan je dan toch mooi downloaden?
Twee komma/punt drie. Ik vraag me af waarom je een game als Skyrim hoort te kopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2.3? 23? of wat bedoel je nou? en nee een game als Skyrim koop je gewoon
Nja bij Oblivion had je natuurlijk de fout dat je hem op lvl 1 al kon uitspelen, en als jij een lvl omhoog ging gingen je tegenstanders dat ook. dat was wel jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Eindelijk iemand met verstandige woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Skyrim zo'n hype is... als hij net zo saai is als Oblivion dan laat ik hem liever links liggen....
Altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstandige woorden.
Goed zo, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hou er wel rekening mee dat ik vanaf de launchdag waarschijnlijk ongeveer 18 uur per dag dat aan het doen benquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ben zeker bij de forza club. Nolifen tot ik beter dan Pietermans ben.
Het schijnt dat je ook kan racen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook kan racen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat je volgens mij ook car designs kan delen met elkaar en auto's
quote:
Waarom nou weer zo negatief? Probeer je iets te compenseren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die had ik beter kunnen gebruiken
quote:
nee hoor, we weten toch allemaal dat jij geweldig bent? Daar valt niks aan te doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo negatief? Probeer je iets te compenseren?
Dat klopt, maar hoe impliceerde ik dat met mijn flauwe opmerking over een race spelletje? Knurft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee hoor, we weten toch allemaal dat jij geweldig bent? Daar valt niks aan te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe impliceerde ik dat met mijn flauwe opmerking over een race spelletje? Knurft.
Remi Gaillardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Sommige daarvan kende ik nog niet eensquote:
Snap hem nietquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtfIk lolde hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige dingenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Is nog best een leuke film. En Mila,quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_stijve.html
Lol. Ik probeer je alleen maar te verlossen van jou ''weelderige lokken''quote:
Mijn leeuwenmanen, neen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik probeer je alleen maar te verlossen van jou ''weelderige lokken''
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan kan ie met zijn lange haar juist het vrouwtje zijn
brb kale kopquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dan kan ie met zijn lange haar juist het vrouwtje zijn
Misschien wil die wel wat met jou, kunnen jullie samen muntjes in elkaars reet stoppen.quote:
Ja gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien wil die wel wat met jou, kunnen jullie samen muntjes in elkaars reet stoppen.
Ja was toch te verwachten?quote:
I know, maar had het niet zo snel verwacht. En niet zo amateuristisch.quote:
Ja maar alsnog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is toch niet serieus? Je ziet ze gewoon lachen
Ik heb er 4 gehaald. Ik vind ze gewoon echt teringschraal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jij er niet een kan halen.
Oh mijn god, 00:20 'went beserk'quote:
dat sowieso !quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Die director/producer mag van mij wel een nekschotje krijgen.
Had hij volgens mij al hier gepost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT heb jij dit gedaan ?
http://forzamotorsport.ne(...)ves_program/?fwlhd=1
Kan maar tot morgen
Allang jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
PierreTT heb jij dit gedaan ?
http://forzamotorsport.ne(...)ves_program/?fwlhd=1
Kan maar tot morgen
Kut ik moet dat nog ff doen, maar ze willen een receipt van de order, wat heb jij gedaan dan? (aangezien je hem ook bij Consoleshop vandaan hebtquote:
Je krijgt je reserveringsbevestiging in je email. Die heb ik gecopy/paste in paint met alle data, gamertag in een tekstvakje erop gezet en zo als jpg doorgestuurd. Dag later kreeg ik de bevestiging al.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kut ik moet dat nog ff doen, maar ze willen een receipt van de order, wat heb jij gedaan dan? (aangezien je hem ook bij Consoleshop vandaan hebt)
Orderbevestiging van order ***** bij Consoleshop.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je krijgt je reserveringsbevestiging in je email. Die heb ik gecopy/paste in paint met alle data, gamertag in een tekstvakje erop gezet en zo als jpg doorgestuurd. Dag later kreeg ik de bevestiging al.
Heb je uberhaupt de link gelezen?quote:
Nee, voor een aantal gratis auto's gedurende een jaar ofzoquote:
Ik stuur je mijne anders wel even, kan je kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Orderbevestiging van order ***** bij Consoleshop.nl
die dus neem ik aan?
[..]
Heb je uberhaupt de link gelezen?
Is coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stuur je mijne anders wel even, kan je kijken.
Dat is die RX-7 Spirit R Type-A, geen ontzettende klapper maar zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is cool! Die auto voor F3 zal ik toch niet meer gebruiken, maar voor 4 is het wel handig
Wanneer heb je tentamens dan? Week van de 24e?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Klotetentamens, ik moet FIFA 12 hebben
Volgende weekquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wanneer heb je tentamens dan? Week van de 24e?
Chillquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgende weekDaarna wel een week vrij.
Zijn midterms hè, misschien daarom niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ChillNormaal heb je de week voor je tentamens ook een week vrij, is dat nu ineens niet meer zo?
Ik heb volgende week vakantie daarna inlever week en dan 2 tentamen weken...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgende weekDaarna wel een week vrij.
Klopt trouwens ja, maar niet alle vakken zijn midterms toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zijn midterms hè, misschien daarom niet?
In het eerste semester in ieder geval wel, weet er verder ook het fijne niet vanquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt trouwens ja, maar niet alle vakken zijn midterms toch?
Begint rustig weer terug te komen bij mij. Heb al een emailtje binnen gekregen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Bozz187 het volgende:
Super fijn wereldwijd is het blackberry netwerk kapot,doei mobiel internet
Nou kunnen we niet meer whatsappen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Bozz187 het volgende:
Super fijn wereldwijd is het blackberry netwerk kapot,doei mobiel internet
Die storing duurt tot 22 oktober lees ik nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Bozz187 het volgende:
@ dreamz bij mij nog steeds niks heb em nu maar op wifi zitten.
@titty , i know
Waar?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die storing duurt tot 22 oktober lees ik nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |