SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz met dr benen wijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was niet deze. Dat was een echte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:49 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, die heb ik je in vertrouwen gestuurd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Zeg maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer trouwens weer, moet er nog wel een paar
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat was niet deze. Dat was een echte.Die post ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeg maar wanneer lieverd voor jou maak ik tijd
All good things are wild and free.
Kraag je me nou af? He?! 4 uur snachts. Be there.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar zeg maar wanneer lieverd voor jou maak ik tijd
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kraag je me nou af? He?! 4 uur snachts. Be there.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om 5 voor 8 je bed uit voor F1
Cool! Zet net de Xbox aanquote:
4 uurquote:
En dan komt deze debielquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:01 schreef dreamzk het volgende:
iSuckDonkeyBalls
Nigg4sMu$tDi3
x 10thprestigelobby4win x
TheChildMolester
Helaas waren deze 4 geband voor onbekende redenen dus heb ik gespeeld onder
potatoe
frownen ()
En nu speel ik met pot4toe
En dat is dan 25 (of vermoed ik ivb met zn nick)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf waarom je geband was het zijn nou niet echt normale gamertags![]()
OT: Ferry NL XBL
quote:
Wat ga je nou deze hier posten dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 06:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ik schaam me echt diep om wat ik vanavond gedaan heb en ik heb er geen woorden voor.![]()
![]()
![]()
![]()
kut dat ik moet werkenquote:
Wat deed je in godsnaam nou weer in Enschede op dat tijdstip :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zelf kiezen welke auto je wil als reward bij Forza 4
Car list :Je kan toch ook nog autos kopen buiten deze gifts om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
tuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je kan toch ook nog autos kopen buiten deze gifts om?
die misschienquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:26 schreef badboynova het volgende:
Yo pringels laatst had je een trailer van1 of ander dino serie gepost, wat was de titel van die serie?
quote:
Oefquote:
Dat ass.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Teun die aan het paintballen is.
Prachtigquote:
Ik had er laatst een van 120quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
You played "VAZEN" for 72 points
Wordfeud ownage
PaasHaasSchaamHaarVerzamelaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sst, niet hier. Straks wordt kk nog jaloers.Rond 4e?
Wel jammer dat het pc gameplay isquote:
Gelukkig bestaan games niet alleen uit graphics.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het pc gameplay is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen stijl om mij een half uur te laten wachten hè.
Nee Pringles die met niets anders wil schieten dan de barrett. Anders was het me prima gelukt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz en juggernauts.
[ afbeelding ]
Serieus? Wat lamequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
Wordfeud... iedereen gebruikt die app die woorden voor je maakt XD
En woordenboek is ook waardeloos.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt wel.
Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt wel.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt er toch echt voor geen meter op man
Ze is het ook niet, maar het gaat erom dat ze er wel op lijkt, want dat is gewoon zo. alleen Sloan heeft een stuk bredere kaak. Als je dat niet vindt lijken, dan ben je blind. Zelfs hun lichaam heeft ongeveer dezelfde verhoudingen zo te zien.quote:
Je kan die gun niet handelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Pringles die met niets anders wil schieten dan de barrett. Anders was het me prima gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |