www.duo.nlquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:09 schreef Saninl het volgende:
Fokkers,
Ik studeer aan het HBO, maar ga eigenlijk niet met het ov. Ik heb een auto en ga daarmee eigenlijk altijd naar de studie.
Kan ik mijn OVstudentenkaart inleveren? En krijg ik dan per maand meer StuFi?

Je krijgt het wel terug? Ook als je niet naar het buitenland gaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:50 schreef MoetPoepen het volgende:
Ik kreeg zelf 70 euro per maand, hogeschool was 15 minuten fietsen

Hij is een trollquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:53 schreef Saninl het volgende:
[..]
Je krijgt het wel terug? Ook als je niet naar het buitenland gaat?

Nee, maar wel minder lening. En opzeggen.. dat gaat per dag dat je opzegt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:09 schreef Saninl het volgende:
Fokkers,
Ik studeer aan het HBO, maar ga eigenlijk niet met het ov. Ik heb een auto en ga daarmee eigenlijk altijd naar de studie.
Kan ik mijn OVstudentenkaart inleveren? En krijg ik dan per maand meer StuFi?

Minder lening? Hoe bedoel je? Als je je studie gewoon afmaakt is 't OV een gift, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, maar wel minder lening. En opzeggen.. dat gaat per dag dat je opzegt.

quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Minder lening? Hoe bedoel je? Als je je studie gewoon afmaakt is 't OV een gift, toch?

Wel als je het binnen de termijn afmaakt die je hebt, anders niet dacht ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Minder lening? Hoe bedoel je? Als je je studie gewoon afmaakt is 't OV een gift, toch?

Ik kon het dus niet vinden op de duo-site, bij het kopje Reizen althansquote:

Is idd ook een ontiegelijke baggersite!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Ik kon het dus niet vinden op de duo-site, bij het kopje Reizen althans

Bingo.quote:Diploma binnen tien jaar
Als je binnen tien jaar je diploma haalt, dan wordt je prestatiebeurs omgezet in een gift. Je hoeft dan niet achteraf voor het studentenreisproduct te betalen. Haal je je diploma niet binnen tien jaar, dan blijft je prestatiebeurs een lening en moet je alsnog betalen voor je studentenreisproduct. Voor het jaar 2011 is dat ¤ 82,34 per maand. Je betaalt dit bedrag alleen voor maanden waarin je een geactiveerd studentenreisproduct had.
Niet activeren
Als je verwacht dat je je diploma niet gaat halen, kun je ervoor kiezen om je abonnement niet te activeren. Hiermee voorkom je een (eventuele) schuld. Heb je je abonnement niet geactiveerd, maar haal je je diploma wel? Dan kun je achteraf geen vergoeding krijgen.
Ik las net dat je 5 werkdagen hebt na het aflopen van je Stufi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
Is idd ook een ontiegelijke baggersite!
Als je stopt met studeren, moet je diezelfde dag via mijn-duo ook je OV opzeggen. Anders betaal je 75 euro per week. En krijg je een boete erbovenop.. En dan vervolgens.. ook bij zo'n paal je studenten-ov-abbo stopzetten!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |