abonnement Unibet Coolblue
pi_102854006
Ben vanmiddag bij mijn ouders (84 en 79 jaar oud) geweest. Ze wonen nog zelfstandig, in een klein dorp. Mijn moeder vertelde dat er gisterenavond rond 10 uur aangebeld werd. Ze keek vanachter het gordijn en zag twee mannen (donkere, Oost-Europeaanse types zei ze) voor de deur stonden. De ene zag haar en gebaarde dat ze de deur open moest maken. Toen moeder een gebaar maakte van wat is er werd die man erg kwaad en gebaarde woest dat ze de deur open moest maken. Mijn moeder heeft dat niet gedaan, waarvoor ik de hemel op mijn blote knieën dank. Ik ben nu weer thuis , en inmiddels heeft een kille razernij zich van mij meester gemaakt. Als ik er aan denk dat deze type's hoogstwaarschijnlijk van plan waren die oude mensjes te berover komen allerlei moorddadige gedachten boven. Geef mij een honkbalknuppel en die twee voor mijn neus, gaan ze er alsnog aan. Godallemachtig, wat ben ik kwaad.
Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje.
pi_102854067
Maar er is eigenlijk niets gebeurd. Waarom ben je dan zo kwaad?
pi_102854078
Dus ze deed niet open toen jij aanbelde?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:59:05 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102854090
:')

Meteen in misdaad plaatsen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_102854094
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:58 schreef Tchock het volgende:
Maar er is eigenlijk niets gebeurd. Waarom ben je dan zo kwaad?
Ik ben terug.
pi_102854114
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:59 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

En dat zegt zweetbeest.
pi_102854159
Ik ben razend omdat mensen waarschijnlijk de intentie had mijn hoogbejaarde ouders te beroven. Ik zou die mannen met plezier doodslaan op dit moment. Erg he..
Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje.
pi_102854192
Mijn ouders zijn ouder, en nu?
pi_102854246
Misschien had'ie wel een gapende vleeswond.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_102854271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:59 schreef IBAZ het volgende:

[..]

En dat zegt zweetbeest.
zweetteef :') :') :') weer iemand die me voor zweetbeest aanziet
Ik ben terug.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:04:36 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_102854280
Melding gedaan bij de politie? Dan kunnen die wat beter opletten op zulke lui
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_102854307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef CillaBrown het volgende:
Ik ben razend omdat mensen waarschijnlijk de intentie had mijn hoogbejaarde ouders te beroven. Ik zou die mannen met plezier doodslaan op dit moment. Erg he..
Dat je twee personen wil doodslaan omdat ze niets anders hebben gedaan dan aanbellen bij je opa en oma is inderdaad wel erg. Gevalletje ontoerekeningsvatbaar?
pi_102854315
Doe ze een stroomstootwapen cadeau.
Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje.
pi_102854316
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

zweetteef :') :') :') weer iemand die me voor zweetbeest aanziet
Doe aangifte tegen je eigen kloon.
pi_102854317
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

zweetteef :') :') :') weer iemand die me voor zweetbeest aanziet
Wacht, is dat geen kloon van jou?
pi_102854331
Begrijpelijk TS
Huh?
pi_102854354
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wacht, is dat geen kloon van jou?
nee :')
Ik ben terug.
pi_102854386
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:06 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

nee :')
Oh, sorry.
pi_102854400
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef CillaBrown het volgende:
Ik ben razend omdat mensen waarschijnlijk de intentie had mijn hoogbejaarde ouders te beroven. Ik zou die mannen met plezier doodslaan op dit moment. Erg he..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_102854408
Ach wat, alsof twee volwassen mannen in een dorpje om tien uur 's avonds bij oude mensen aan gaan bellen en dan ook nog eens boos worden als ze niet open maken. Ja, ik heb de politie gewaarschuwd en die zeiden dat ze meteen hadden moeten bellen.
Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje.
pi_102854736
ja zodat ze hadden kunnen gaan kijken wat er aan de hand was om zo alle mogelijkheden uit te sluiten (en dus niet meteen conclusies te trekken en daar dan moordneigingen van te krijgen)

1. Je weet helemaal niet wat er precies gebeurd is, je hebt alleen het verhaal van een bejaarde om op af te gaan
2. jij vult dus zelf maar wat in en wil word daar meteen agressief van? dan hebben die hoogbejaarde ouders van je toch wat steken laten vallen in de opvoeding volgens mij want moreel besef heb je in ieder geval niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102854771
Laat toch lullen joh al die wolkenfietsers; dat tuig kwam inderdaad om de boel te overvallen, anders staan ze niet op zo'n tijdstip bij een bejaard echtpaar aan de deur. En zeker niet als het inderdaad Oostblok-spul was.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
ja zodat ze hadden kunnen gaan kijken wat er aan de hand was om zo alle mogelijkheden uit te sluiten zwaar mishandeld of gedood te worden.
Even gecorrigeerd.
quote:
1. Je weet helemaal niet wat er precies gebeurd is, je hebt alleen het verhaal van een bejaarde om op af te gaan
Ik denk eerder dat er bij jou grove nalatigheden in je opvoeding zijn geweest, getuige dit soort uitspraken...
pi_102854793
Daalijk hebben die 2 een ongeluk gehad en wilden ze een ambulance bellen ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_102854843
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef CillaBrown het volgende:
Ach wat, alsof twee volwassen mannen in een dorpje om tien uur 's avonds bij oude mensen aan gaan bellen en dan ook nog eens boos worden als ze niet open maken. Ja, ik heb de politie gewaarschuwd en die zeiden dat ze meteen hadden moeten bellen.
Ik ben het wel met je eens hoor, om tien uur bij een bejaard stel voor de deur komen en dan als een gek gaan staan razen en tieren in zowiezo schandalig.

Als ze echt je ouders hadden willen overvallen dan kan ik me voorstellen dat je ze wil wurgen. ;) Ik namelijk ook..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_102854860
Het gaat om het idee. Dat die mannen waarschijnlijk mijn ouders wilden beroven. Daar word ik moordlustig van ja.
Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')