quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:58 schreef Tchock het volgende:
Maar er is eigenlijk niets gebeurd. Waarom ben je dan zo kwaad?
Dat je twee personen wil doodslaan omdat ze niets anders hebben gedaan dan aanbellen bij je opa en oma is inderdaad wel erg. Gevalletje ontoerekeningsvatbaar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef CillaBrown het volgende:
Ik ben razend omdat mensen waarschijnlijk de intentie had mijn hoogbejaarde ouders te beroven. Ik zou die mannen met plezier doodslaan op dit moment. Erg he..
Doe aangifte tegen je eigen kloon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
zweetteef![]()
![]()
weer iemand die me voor zweetbeest aanziet
Wacht, is dat geen kloon van jou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
zweetteef![]()
![]()
weer iemand die me voor zweetbeest aanziet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef CillaBrown het volgende:
Ik ben razend omdat mensen waarschijnlijk de intentie had mijn hoogbejaarde ouders te beroven. Ik zou die mannen met plezier doodslaan op dit moment. Erg he..
Even gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
ja zodat ze hadden kunnen gaan kijken wat er aan de hand was om zo alle mogelijkheden uit te sluiten zwaar mishandeld of gedood te worden.
Ik denk eerder dat er bij jou grove nalatigheden in je opvoeding zijn geweest, getuige dit soort uitspraken...quote:1. Je weet helemaal niet wat er precies gebeurd is, je hebt alleen het verhaal van een bejaarde om op af te gaan
Ik ben het wel met je eens hoor, om tien uur bij een bejaard stel voor de deur komen en dan als een gek gaan staan razen en tieren in zowiezo schandalig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:07 schreef CillaBrown het volgende:
Ach wat, alsof twee volwassen mannen in een dorpje om tien uur 's avonds bij oude mensen aan gaan bellen en dan ook nog eens boos worden als ze niet open maken. Ja, ik heb de politie gewaarschuwd en die zeiden dat ze meteen hadden moeten bellen.
maar dat is dan ook alles wat het is, een idee van jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef CillaBrown het volgende:
Het gaat om het idee. Dat die mannen waarschijnlijk mijn ouders wilden beroven. Daar word ik moordlustig van ja.
Het topic van 20:56 of het topic van 21:22? Welke zou de lemming zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Lod het volgende:
Welke is de lemming... forum.fok.nl/topic/1721091
Wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ja en? het is nog steeds maar een idee van jou
en er is echt helemaal niks gebeurd
niet goed voor je bloeddruk dit, je zo opwinden om iets dat niet gebeurd is
ik had vanmorgen ook wel aangereden kunnen worden toen ik boodschappen ging doen want want er is daar een gevaarlijk kruispunt
er was alleen geen verkeer dus ik heb het ternauwernood overleefd
maar het is wel vreselijk dat mij niets is overkomen dus daar heb ik me de rest van de dag druk over gemaakt
Jawel. En nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het topic van 20:56 of het topic van 21:22? Welke zou de lemming zijn?
Je bent toch geen debiel man
welke intentie? die intentie die TS er zelf bij verzonnen heeft?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
Ik snap best dat TS zich kwaad maakt om de intentie van iemand. Niemand had vanmorgen de intentie om jou vanmorgen es ff lekker aan te rijden.. neem ik aan?
Aangezien het causaliteitsbeginsel stelt dat de oorzaak van iets per definitie altijd voor het gevolg komt, moet het topic van 21:22 wel het gevolg zijn. Dat is dus de lemming.quote:
niet meteen het ergste denken en vooral niet jezelf opwinden om niets? neuh het is meer een levensinstellingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef CillaBrown het volgende:
Laten we het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid noemen. Lijkt me niet teveel gezegd. Rhubarbje, ben je echt zo dom of is dit je pose van de dag?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet meteen het ergste denken en vooral niet jezelf opwinden om niets? neuh het is meer een levensinstelling
ik ben gewoon niet zo'n dramaqueen
Sigh..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke intentie? die intentie die TS er zelf bij verzonnen heeft?
oh dan kan ik er toch ook gewoon bij verzinnen dat iemand mij wel aan wou rijden?
raken net zo veel kant als wal als jouw gok naar de intentiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef CillaBrown het volgende:
Geen dramaqueen, met kant noch wal rakende vergelijkingen dan toch.
Nog maar een keer: je weet helemaal niet of en wat er geprobeerd isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef CillaBrown het volgende:
Over vooroordelen gesproken. Mijn moeder is verre van een verwarde, angstige bejaarde, ze heeft alleen gelukkig wel een gezond wantrouwen naar in het donker aanbellende vreemde mannen en ze ziet nog uitstekend. Als jij niet razend zou worden als iemand zoiets bij jou ouders zou proberen zegt dat meer over de band van jou met je ouders dan over het al dan niet overtrokken zijn van mijn reactie.
Ik zou wel blij zijn dat m'n ouders niet open hebben gedaan voor ze, dat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef Tchock het volgende:
Misschien ben je emotioneel gestoord, maar als vreemde lui bij mijn ouders aan zouden bellen en weg zouden gaan zonder binnen te zijn geweest of wat dan ook te hebben gedaan zou ik niet boos worden.
Oh ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou wel blij zijn dat m'n ouders niet open hebben gedaan voor ze, dat wel.
Succes met je honkbalknuppel tegenover een vuurwapen. Dit soort zaken MOETEN we accepteren in Nederland, omdat de overheid graag het monopolie wil hebben op zelfverdediging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:56 schreef CillaBrown het volgende:
Ben vanmiddag bij mijn ouders (84 en 79 jaar oud) geweest. Ze wonen nog zelfstandig, in een klein dorp. Mijn moeder vertelde dat er gisterenavond rond 10 uur aangebeld werd. Ze keek vanachter het gordijn en zag twee mannen (donkere, Oost-Europeaanse types zei ze) voor de deur stonden. De ene zag haar en gebaarde dat ze de deur open moest maken. Toen moeder een gebaar maakte van wat is er werd die man erg kwaad en gebaarde woest dat ze de deur open moest maken. Mijn moeder heeft dat niet gedaan, waarvoor ik de hemel op mijn blote knieën dank. Ik ben nu weer thuis , en inmiddels heeft een kille razernij zich van mij meester gemaakt. Als ik er aan denk dat deze type's hoogstwaarschijnlijk van plan waren die oude mensjes te berover komen allerlei moorddadige gedachten boven. Geef mij een honkbalknuppel en die twee voor mijn neus, gaan ze er alsnog aan. Godallemachtig, wat ben ik kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |