Hier sluit ik mij graag bij aanquote:
Iiieeuww jij ook al?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij graag bij aan
Hehe ach ik luister naar meer dan alleen metal hoorquote:
Psytrance?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hehe ach ik luister naar meer dan alleen metal hoor
iiieeeeuwwwwquote:
ik ook, piratenmuziek enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wist je dat psytrance vaak een combinatie is met gitaarrock/metal?quote:
Tijdje geleden wel naar een Techno feestje geweest Hengeloquote:
Dit, al gelooft niemand hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:
Ach wat maakt dat nu weer uitquote:
Die dochter die een makeover kreeg ipv haar moeder?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF
Een oud klasgenote van me was op tv bij "Hotter than my Daughter"
Ja, diequote:Op zondag 9 oktober 2011 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die dochter die een makeover kreeg ipv haar moeder?
Ik dacht eerst dat zij de moeder was.quote:
jij gaat tegenwoordig met B?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!
Film was lachen en afspraak gezellig. Ken dr weer wat beter wat weer goed is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:45 schreef Redbaron het volgende:
In 1912, the world famous Austrian gynecologist, Dr. Hermann Otto Kloepneckler, M.D. Ph.D. published the following:
"The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger. It is self-lubricating. It takes any size piston. And it changes its own oil every four weeks. It is only a pity that the management system is so fucking temperamental."
Hehehe, klopt ook welquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat zij de moeder was.Later zag ze er verrektes goed uit. Zonde dat ze er jarenlang als een grijze miep heeft bijgelopen.
Faalhazenquote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
Joa joaquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hey die Marko..
Moet jij niet klussen
Davidquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Marko heeft een foto gedeeld:
[ afbeelding ]
Fanmail?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Whehe ik heb ook eindelijk fanmail uit ljouwert
Heb je eindelijk die boete binnen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Iets met CJIB erboven..
Ik werd niet heel vrolijk bij het openen!
Jup hij is van de week binnen gekomen, valt me opzich nog mee maar nog een flink bedragquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je eindelijk die boete binnen?
Hoeveel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup hij is van de week binnen gekomen, valt me opzich nog mee maar nog een flink bedrag
Zo dat is aardig wat centenquote:
Ik heb mij gisteren goed vermaaktquote:
Dat moet ook wel als je nu pas wakker bentquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb mij gisteren goed vermaakt
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb mij gisteren goed vermaakt
Niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2011 15:11:51 ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niemand?
Dieper Marko, dieperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Nee, het ging over frikadellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben je nu wel van de herenliefde D?
Ja Marko z'n eigen frikandel zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het ging over frikadellen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, die mag 'ie mooi zelf in de intercity duwen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n allereerste potje Wordfeud met afstand gewonnen![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, die mag 'ie mooi zelf in de intercity duwen
Wordfeud. Jeffrey wou het tegen me opnemen, maar speelt vervolgens nietquote:
Ik ken heel dat wordfeud niet, please xplainquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wordfeud. Jeffrey wou het tegen me opnemen, maar speelt vervolgens niet
Scrabble voor de smartphonequote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ken heel dat wordfeud niet, please xplain
Dat was vroegâh Bas, vroegâhquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:42 schreef Redbaron het volgende:
Spelletjes doen op mobiel, zo'n ding is om te bellen!
Geef mij de tijd maar terug zonder telefoon, dan had je meer vrijheid.quote:
Nee liever niet. Als je echt iets moest weten van iemand kon je wel 5 keer bellen op een dag voordat het thuis was. Met alle stress die daarbij kwam kijken. Nu sms je gewoon en weet je in iedergeval dat boodschap is aangekomen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geef mij de tijd maar terug zonder telefoon, dan had je meer vrijheid.
Bel maar als je leeg bent, en eerst een dag genieten van het franse land
whehe ach het heeft z'n charme ook wel hequote:Op zondag 9 oktober 2011 17:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nee liever niet. Als je echt iets moest weten van iemand kon je wel 5 keer bellen op een dag voordat het thuis was. Met alle stress die daarbij kwam kijken. Nu sms je gewoon en weet je in iedergeval dat boodschap is aangekomen.
En dan heb ik niet over het feit dat je bij 8 of 9 cijfer de vinger van telefoon schoot en je weer opnieuw kon beginnen met draaien van het nummer.
Nee, ik ben blij met de mogelijkheid om altijd bereikbaar te zijn en zelf mensen te kunnen bereikenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geef mij de tijd maar terug zonder telefoon, dan had je meer vrijheid.
Bel maar als je leeg bent, en eerst een dag genieten van het franse land
Die tijd was mij veels te duur, dubbellijns inbellen op ISDN om beetje online te kunnen gamenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe ach het heeft z'n charme ook wel he
ik was nog maar een klein basje toen er nog geen telefoon was.. dus tjahquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die tijd was mij veels te duur, dubbellijns inbellen op ISDN om beetje online te kunnen gamenOp andere punten had het zijn charme maar niet qua bellen/internet
Held!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik was nog maar een klein basje toen er nog geen telefoon was.. dus tjah
[..]
Held!
Ik dacht aan hetzelfde
Ow ik bel ook alleen maar om iets door te geven en ik krijg ook alleen maar dat soort telefoontjes terugquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef norich het volgende:
altijd bereikbaar zijn vind ik trouwens maar niks. tuurlijk kan het ook wel handig zijn voor als er iets aan de hand is ofzo, maar de meeste mensen gebruiken hun telefoon voor zulke onzin tegenwoordig. ik bel alleen als ik iets belangrijks wil weten / wil doorgeven. bellen om het bellen vind ik ook zo stom.. ga dan bij elkaar langs
werkzequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow ik bel ook alleen maar om iets door te geven en ik krijg ook alleen maar dat soort telefoontjes terugMaar in geval van nood verdomt handig. Maar ik ga werken
Laterz
Mwoah, ik word van heel veel geluidjes wakker. Ook van de telefoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:05 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb ook nooit de telefoon uitstaan om die reden!
Dat ik m hoor als ik slaap is dan weer een 2e
t ding staat op zn hardst, maar als ik slaap dan hoor ik t kreng echt niet. en hij ligt op ong 20/30cm van mn hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik word van heel veel geluidjes wakker. Ook van de telefoon
Wat bij elkaar langsquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef norich het volgende:
altijd bereikbaar zijn vind ik trouwens maar niks. tuurlijk kan het ook wel handig zijn voor als er iets aan de hand is ofzo, maar de meeste mensen gebruiken hun telefoon voor zulke onzin tegenwoordig. ik bel alleen als ik iets belangrijks wil weten / wil doorgeven. bellen om het bellen vind ik ook zo stom.. ga dan bij elkaar langs
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat bij elkaar langs? dat durf ik niet
hap hapquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef norich het volgende:
[..]
jij hebt alleen maar vrienden die je nog nooit gezien hebt?
dat doen Duitsers toch ook altijd, ik pas me gewoon aan..quote:
Probleem is dat dit Tukkers zijn... Tukkers -> Twente -> Nederlandquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:21 schreef norich het volgende:
[..]
dat doen Duitsers toch ook altijd, ik pas me gewoon aan..
/carequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probleem is dat dit Tukkers zijn... Tukkers -> Twente -> Nederland
Creed is wel fijn!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
![]()
Heerlijk nummer, maar het blijkt ineens over Jezus te gaan
Creed is baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Creed is wel fijn!
Wist niet dat t over Je zus ging
Die wil ik ook nog eens live zien!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze band was zooooooo fucking vet @Dauwpop
Dunno, maar Coal Chamber vond ik al geniaal en nooit live gezien en nu Devildriver, dus die moet ik wel een keer zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zanger is ook erg vriendelijk
En mijn straat bijna op beeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn maat op 6:14
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1112947
die agenten mooi beetje plat pratenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Joah, mien moat ook. Later bij dat interview probeert hij hoog hollandsch te praten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik leef nogvrijdag goed feestje gehad, gisteravond lekker uit eten geweest en vandaag lekker frisse neus gehaald in het bos
[..]
die agenten mooi beetje plat praten
haha grappig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Verderop in de uitzending zijn ze in Hengelo (?) en dan schreeuwt er één iets van HEUUUUUUUU. en de commentator: ja mensen, we zijn in twentequote:
Enschede, molenstraat als ik t goed heb, vlakbij centraal stationquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Verderop in de uitzending zijn ze in Hengelo (?) en dan schreeuwt er één iets van HEUUUUUUUU. en de commentator: ja mensen, we zijn in twente
Ah okequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Enschede, molenstraat als ik t goed heb, vlakbij centraal station
Dat zou jij toch moeten weten Marko... Je gaat daar regelmatig uit, T Bolke zit daarquote:
Succes. En trusten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik m'n bed in, morgen inspanningstest in het ziekenhuis in Terneuzen en daarna de uitslagen van de testen van vorige week
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten Marko... Je gaat daar regelmatig uit, T Bolke zit daar
Veel werk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, even een netwerkje opleveren vandaag.
Hier ook een verkoudheidje opgelopen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bah ik ben ziek. Zwaarverkouden en afentoe koortsig.
Daar gaat mn planning voor deze dag.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goed nieuws Justin, dat ze wat gevonden hebben bedoel ik.
Zit er in bier gluten trouwens?
Genaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel kut
Brutal. Fucking. Metal.
2,10 voor een flesjequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.bierrijk.nl/soorten/glutenvrij.html.
Of het echt goed nieuws is weet ik niet, maar alles (naja...) is beter dan "sorry meneer maar we hebben niks gevonden"quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:49 schreef Redbaron het volgende:
Redelijk goed nieuws kerel!
nog ff wachten of het dat ook daadwerkelijk is
Ik weer op pad voor een weekje
Heeft mn zusje ook gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, terug van het ziekenhuis. Hartfilmpje en buikecho waren goed, veel dingen in het bloed waren goed, maar ze hebben behoorlijk wat antistoffen tegen gluten aangetroffen. Ik krijg een maag/darmonderzoek om te ontdekken of ik een glutenallergie (coeliakie) heb...
Verder vond de arts mijn klachten ook deels op hyperventilatie lijken, dus dat gaat ook onderzocht worden.
We zijn iig weer een stapje verder, en ben opzich wel blij dat er eindelijk eens iets ontdekt is
Dan pas?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Under_Score het volgende:
1000 worden, ik moet er niet aan denken. ook al kan je het inwendige blijven updaten met nieuw spul, je vel zal er niet beter op worden. met 500 hangt je zak al op je knieën.
Kontneukn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heeft mn zusje ook gehad.
Justin wat heb je met haar gedaan
Word cyborg! Laat je hersenen in een vat met vloeistof plaatsen, verbind wat draden met je nieuwe mechlichaam en gaan met die banaan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarnaast, dan moet je wel 100x in je leven een nieuw hart krijgen. Zo lang gaat een hart ook niet mee. En je hersenen, takelen uiteraard ook af, ga je die dan ook om de zoveel tijd vervangen? Dan ben je compleet iemand anders.
Nee, ik zie het niet gebeuren..
Ik ken mensen die het daar niet mee eens zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:40 schreef Under_Score het volgende:
duidelijkheid is altijd beter dan onzekerheid
Echt niet, ik ben er toch al?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.nu.nl/wetenschap/2637804/mens-1000-wordt-leeft-al.html
Wat een onzin
vroeg en werkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou nou wat boos. Wat is er?
Ochtendenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou nou wat boos. Wat is er?
Ik dacht dat ik op de fiets moest, maar m'n ma was op de fiets naar het werk, dus ik kon met de auto, dus een half uur langer liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik was vanmorgen lekker om 6 uur al uit bed
je kunt vanaf je bed zien dat je ma met de fiets is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op de fiets moest, maar m'n ma was op de fiets naar het werk, dus ik kon met de auto, dus een half uur langer liggen
Nee, dat zei m'n paquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt vanaf je bed zien dat je ma met de fiets is?
goede morgen allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:29 schreef Under_Score het volgende:
goedemorgen
zo, fris en fruitig, en zo lekker naar bed
Volgens mij heeft ie nachtdienst gedraaid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
goede morgen allemaalen hoezo ga je alweer je bed in
![]()
je bent net wakker en je gaat alweer je bed in?
Werk je nu inmiddels in Albergen dan, en als wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, dat zei m'n paEn nu regent het, dus ik ben blij dat ik niet met de fiets ben gegaan.
Jup, als Junior Accountmanager.. Ben vorige week begonnen, maar het nu nog voornamelijk dingen doorlezen en achter dingen komen.. Nóg niet veel aan, dus. Maar dat is altijd met elk werk zo volgens mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Werk je nu inmiddels in Albergen dan, en als wat eigenlijk?
oké bij lucas toch? Daar zijn al meer mensen op gesneuveld VOLGENS MIJ ;-).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Jup, als Junior Accountmanager.. Ben vorige week begonnen, maar het nu nog voornamelijk dingen doorlezen en achter dingen komen.. Nóg niet veel aan, dus. Maar dat is altijd met elk werk zo volgens mij.
Straks moet ik dingen gaan verkopen wat het bedrijf aanbiedt en contact onderhouden met de klanten enz.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
oké bij lucas toch? Daar zijn al meer mensen op gesneuveld VOLGENS MIJ ;-).
Tegen welke natuur gaat het in? Waarop is de natuur gebasseerd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Vind het sowieso onzin, omdat je dan compleet tegen de natuur ingaat. Natuurlijk, dat doen we op verschrikkelijk veel manieren, maar dit is te absurd voor woorden.
inderdaad, nachtdienst gedraaid. nog 1 keer en dan lekker weekend!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
goede morgen allemaalen hoezo ga je alweer je bed in
![]()
je bent net wakker en je gaat alweer je bed in?
Heb je gelijk in. Maar met dit artikel lopen ze toch wel enorm op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tegen welke natuur gaat het in? Waarop is de natuur gebasseerd?
Vroeger werden we volgens onze "natuur" niet ouder dan 40/50, maar door wetenschap worden we nu dus al 70/80. Dit is dan wel een inmense sprong vooruit ineens maar de wetenschap gaat ook met sprongen vooruit toch?
Op national geographic was een poos terug zo'n programma die dat allemaal behandelde, orgaan printen en zulk soort dingen. Het zou best eens kunnen hoor.
Hahaha nicequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef BukkakeBaas het volgende:
29 OktoberMötorhead
in Zwolle. \m/
quote:Koop ik een iphone gaat steve jobs dood koop ik een blackberry gaat ping dood ik ga nu naar de winkel voor het album van justin bieber!
quote:Dear Blackberry, I think it's nice that you're honouring Steve Jobs' death with a 3 day silence
ook een goede grapquote:
Niet echt bijgehouden de laatste tijd.. Dus geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
Nathaliehoe staat het met de aanmeldingen voor de meet van 5 november?
[..]
ook een goede grap
maar het gaat nog wel door, toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt bijgehouden de laatste tijd.. Dus geen idee
Wat mij betreft wel..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het gaat nog wel door, toch?
quote:
de week is al doormiddenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
bier!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:21 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, 5 tussenuren wat wil een mens nog meer!
weer een ban te pakken jaquote:
Ja, een weekje wegens het posten van een afbeelding van twee mannen met beide een buitenproportioneel groot scrotum.quote:
whehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:48 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ja, een weekje wegens het posten van een afbeelding van twee mannen met beide een buitenproportioneel groot scrotum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
De eerste afbeelding als je op Google Afbeeldingen zoekt naar "huge balls"...WTF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |