Hier sluit ik mij graag bij aanquote:
Iiieeuww jij ook al?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij graag bij aan
Hehe ach ik luister naar meer dan alleen metal hoorquote:
Psytrance?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hehe ach ik luister naar meer dan alleen metal hoor
iiieeeeuwwwwquote:
ik ook, piratenmuziek enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wist je dat psytrance vaak een combinatie is met gitaarrock/metal?quote:
Tijdje geleden wel naar een Techno feestje geweest Hengeloquote:
Dit, al gelooft niemand hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:
Ach wat maakt dat nu weer uitquote:
Die dochter die een makeover kreeg ipv haar moeder?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF
Een oud klasgenote van me was op tv bij "Hotter than my Daughter"
Ja, diequote:Op zondag 9 oktober 2011 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die dochter die een makeover kreeg ipv haar moeder?
Ik dacht eerst dat zij de moeder was.quote:
jij gaat tegenwoordig met B?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!
Film was lachen en afspraak gezellig. Ken dr weer wat beter wat weer goed is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:45 schreef Redbaron het volgende:
In 1912, the world famous Austrian gynecologist, Dr. Hermann Otto Kloepneckler, M.D. Ph.D. published the following:
"The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger. It is self-lubricating. It takes any size piston. And it changes its own oil every four weeks. It is only a pity that the management system is so fucking temperamental."
Hehehe, klopt ook welquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat zij de moeder was.Later zag ze er verrektes goed uit. Zonde dat ze er jarenlang als een grijze miep heeft bijgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |