Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door detennismaster op 08-10-2011 19:04:17 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik dien hierbij een verzoek in aan alle gebruikers in dit topic. Gelieve geen enkele aandacht meer te besteden aan "zerokil", ''Leanishibe en ''Lindgren'' zowel op normale vragen als kutvragen geen antwoord meer geven. En vergeet niet: DONT FEED THE TROLL!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Leanishibe het volgende:
Hey sukkel. Als iemand de laatste post heeft zal diegene een nieuw topic moeten openen.
Ben je echt zo zwakzinnig?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Leanishibe het volgende:
Hey sukkel. Als iemand de laatste post heeft zal diegene een nieuw topic moeten openen.
Ben je echt zo zwakzinnig?
wat voor team dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Bah kom niet op de web-app wou mijn nieuwe team posten. Het speelt kut maar toch, vind het wel leuk. Linkje komt straks
De debiel ben jij! Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht ik al. Fucking debiel.
Debiel of niet, ik vind Kent een stuk aardiger dan jij. Fucking debiel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht ik al. Fucking debiel.
gewoon Serie A dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Italianen+serie A....:) Met forlan dan wel want hij heeft een bazen schot.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Debiel of niet, ik vind Kent een stuk aardiger dan jij. Fucking debiel.
Nee want de rest is helemaal italiaans haha.quote:
niks mis met Serie A hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want de rest is helemaal italiaans haha.
edit: je hebt wel gelijk, ga ook Stekelenburg halen namelijk!
ga weg dan.quote:
ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
KloptZal zo ff linkje plaatsen want wil ff kijken waar ik kan verbeteren en hoe etc.
Wel met Babelheid op de linkerflank mag ik hopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:20 schreef Heskeysucks het volgende:
Bundesliga team word echt bazig!
Moet alleen nog even Gomez halen.
Ik speel met 2 spitsen en 10 achter de spitsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel met Babelheid op de linkerflank mag ik hopen?
Maar ik haal Babel wel even en kijken hoe die speelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel met Babelheid op de linkerflank mag ik hopen?
Congrats, eerste keer dat ik je een vraag zie eindigen met een vraagteken. Niet slecht voor een 16-jarige, je zit nu al op het niveau van iemand uit groep 4.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef zerokil het volgende:
Waar slaat dit op?
Ben ik nu opeens de vijand hier?
Hij zal wel matig zijn hoor, maar ik had gewoon zin om Babelheid te typen. Klinkt zo lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Maar ik haal Babel wel even en kijken hoe die speelt.
O, haha oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zal wel matig zijn hoor, maar ik had gewoon zin om Babelheid te typen. Klinkt zo lekker.
ik ben volgende week de hele week weg dus leef je uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Moet toch ff om te tijd checken of jij weg bent he/
League Two: Northampton Townquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bij welke club/land speelt die Akinfewa?
Zeg dat nou niet, dan haalt hij straks weer een aantal quotes tevoorschijn waarin hij props krijgtquote:
Valt me wel op dat hij het altijd over zwarten heeft terwijl hij zelf ook zwart isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn naam eens snel uitspreken.ksiolajidebt
Hoe gaat het met de handel? Ik sta atm op 100k coins en 6 gouden teams die bij elkaar ook zoiets waard zijnquote:
Voor 30minuutjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja leuk tyfustrol en nu opdonderen.
Ik krijg ze niet echt met winst verkocht.. Heb wel 100k en 3 teams.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de handel? Ik sta atm op 100k coins en 6 gouden teams die bij elkaar ook zoiets waard zijn
Oh ik wel hoor. Elke keer ALS ik op de webapp kan maak ik wel ongeveer 10 k winst in 10 minuutjes. Maarja aangezien ik er bijna nooit op kan gaat het de laatste dagen wat stroefquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet echt met winst verkocht.. Heb wel 100k en 3 teams.
Netjes. Ja, ik zie die 4-1-2-1-2 niet zo vaak droppen, net als 4-3-3. Of bedoel je 59" minute?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor. Elke keer ALS ik op de webapp kan maak ik wel ongeveer 10 k winst in 10 minuutjes. Maarja aangezien ik er bijna nooit op kan gaat het de laatste dagen wat stroef
gewoon laten gaan, gaat vanzelf wel wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat eeuwige gedubbelpost van je.
[..]
Ja, prima.
Nederlandse silvers zijn de shit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef laucas het volgende:
Wat een niveau hier sinds 12 uit is.
@gurbuh: Dat wist ik niet. Heb zelf gekozen voor een mix van Nederlandse Silvers.
vanaf 2 uur savonds tot 7 uur sochtends doet ie t primaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon laten gaan, gaat vanzelf wel weg![]()
maar ben ik nou de enige die in de afgelopen week nog nooit in de webapp is gekomen?
precies wanneer ik slaap bedoel jequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
vanaf 2 uur savonds tot 7 uur sochtends doet ie t prima
Cillessen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies wanneer ik slaap bedoel je
nou ja ik zie het volgende week wel.
Ben nu trouwens ook bezig met een 4-2-3-1 eredivisie silveriemand tips voor keeper?
Tja niets aan te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies wanneer ik slaap bedoel je
nou ja ik zie het volgende week wel.
Ben nu trouwens ook bezig met een 4-2-3-1 eredivisie silveriemand tips voor keeper?
Ik ben er vanmiddag gewoon op gekomen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon laten gaan, gaat vanzelf wel weg![]()
maar ben ik nou de enige die in de afgelopen week nog nooit in de webapp is gekomen?
Ga voor fransozen! Ik heb voor nog geen 8k een geweldig frans team bij elkaaar. Win er bijna altijd met grote cijfers mee. Net ook weer 10-0 (7x Ben Arfa)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag gewoon op gekomen!
Ik zat even te kijken naar een budget premier league team maar weet niet of dat gaat lukken. Daar moet je toch een stuk meer betalen voor redelijke spelers.
sinds wanneer is Wallyson goedkoop dan? Die braskillers waren toch altijd extreem duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus, als je een braziliaans team heb móet je echt Wallyson halen. Goedkoop maar zó goed.
Nee, valt echt gigantisch mee. Wallyson 700c - 1600c, Elkeson 600c, Ilsinho 400c etc. etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer is Wallyson goedkoop dan? Die braskillers waren toch altijd extreem duur
o shit misschien maar ns naar kijken dan als mn Pepe verkocht isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, valt echt gigantisch mee. Wallyson 700c - 1600c, Elkeson 600c, Ilsinho 400c etc. etc.
Sinds ie een lage Shiny gold is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer is Wallyson goedkoop dan? Die braskillers waren toch altijd extreem duur
Zeker, zijn echt vette teams mee te maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o shit misschien maar ns naar kijken dan als mn Pepe verkocht is
kan ik meteen mn skills gaan oefenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeker, zijn echt vette teams mee te maken.
Edit: Rage quit tegen een (ik denk) Nederlander met een PSV-logo. Een FOK!er misschien?
Vast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik meteen mn skills gaan oefenen![]()
sowieso dat het die zerokil was
Waarom edit je niet gewoon!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:13 schreef Heskeysucks het volgende:
Is er een 5* skill speler in Bundesliga?
Ja sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom edit je niet gewoon!
Van Buyten, die CB van Bayern.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja sorry.
edit: Weet je een 5* speler van Bundesliga dan?
ach bundesliga is nou niet echt bepaald fantastisch hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. wel vreemd dat een CB de beste skills zowat heeft van Bundesliga.
Ja das al helemaal raar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach bundesliga is nou niet echt bepaald fantastisch hede enige 5* skiller uit de eredivisie is een bronze, kun je nagaan
Haha, klinkt vies. Maar hij is wel baas. Ik doe altijd die simple rainbowflick om uit mn eigen 16 te komen als ik onder druk sta. Lukt altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Van Buyten is echt zwaar onderschat door de meesten. Echt het beest van de Bundesliga. Als Thiago Silva en Chiellini samen een kind zouden hebben dan zou het Daniel van Buyten zijn.
Met een vleugje Neymar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Van Buyten is echt zwaar onderschat door de meesten. Echt het beest van de Bundesliga. Als Thiago Silva en Chiellini samen een kind zouden hebben dan zou het Daniel van Buyten zijn.
nee Snijders dacht ik, Chanturia zit er niet in geloof ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:23 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja das al helemaal raar.
edit: Chanturia toch?
O oke, maar Chanturia heeft normaal wel 5*.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee Snijders dacht ik, Chanturia zit er niet in geloof ik
Werkt goed inderdaad. Ik denk alleen wel dat er een price fix aankomt. Hij is nu nog zo goedkoop, als je hem nog wil hebben zou ik 'm nu halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, klinkt vies. Maar hij is wel baas. Ik doe altijd die simple rainbowflick om uit mn eigen 16 te komen als ik onder druk sta. Lukt altijd.
Ja, ben al aan het hamsteren. Straks komt ineens die explosie aan vraag voor deze gast. Im gonna make me some moneyzz.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkt goed inderdaad. Ik denk alleen wel dat er een price fix aankomt. Hij is nu nog zo goedkoop, als je hem nog wil hebben zou ik 'm nu halen.
Heeft alleen de IF 5*?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, ben al aan het hamsteren. Straks komt ineens die explosie aan vraag voor deze gast. Im gonna make me some moneyzz.
Prijs lijkt me goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
18K/23K BIN
Nog steeds Niet verkocht.
Was gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef Santello het volgende:
Lindgren PS3
Rijst Xbox
Wat gaat er mis met deze transactie?
Anders koop jij hem. Hijsss kencerrr snel enzzzzz xD xDquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef Santello het volgende:
Lindgren PS3
Rijst Xbox
Wat gaat er mis met deze transactie?
Heb Serie-A team.quote:
Die problem heb ik nu ook. Een de Rossi of Krasickost al 10k.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb Serie-A team.
Ik wil graag een Chiellini en een bazen spits, pato ofzo. Maar oh zo fucking duur
Emnes, El Kabir (had je die al?) en Barazite zijn aanraders. Tevens allemaal 4*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nederlandse silvers zijn de shit!Ik zit nu wel te twijfelen. Als ik gewoon mn thema loslaat en er general NL silvers van maak dan heb ik wel veel verbeteringen. Fer, Cabral etc.
Roma Rossi??? CDM 41212 voor 3.5k opgepiktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die problem heb ik nu ook. Een de Rossi of Krasickost al 10k.
Ja, zorg dat je een goedkoop te onderhouden teampje hebt (bronze) en ga wat coins verdienen. Eenmaal een paar k? Dan kun je rustig beginnen met handelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef TheFastOne het volgende:
Heb m'n eerste 2 wedstrijdjes FUT net verloren.
Maar heeft iemand nog tips, ik heb alles in de OP gelezen en het is me allemaal duidelijk
Maar als eerst moet je gewoon wedstrijden spelen om genoeg coins te krijgen en dan pas gaan handelen/team samenstellen?
Handelen is saai en meestal lukt het niet, het is maar wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef TheFastOne het volgende:
Heb m'n eerste 2 wedstrijdjes FUT net verloren.
Maar heeft iemand nog tips, ik heb alles in de OP gelezen en het is me allemaal duidelijk
Maar als eerst moet je gewoon wedstrijden spelen om genoeg coins te krijgen en dan pas gaan handelen/team samenstellen?
Ik denk dat het dit jaar anders is dan vorig jaar. Ik haal sinds kort bijna uit ieder pakje winstquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Fuszy het volgende:
Pakjes kopen is toch wel verslavend. Ook al heb ik eerder gezegd het niet meer te doen, ik twijfel er nu alweer over. Dadelijk heb ik weer genoeg coins (met speelruimte). Al weet ik nu al dat het helemaal niks wordt.
Wow wel een groot verschil. Op xbox kost die net aan 10k.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn Kagawa wordt ook niet gekocht.. 3500c maar.
Nee? Wat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef jepperdeprep het volgende:
Wisten jullie trouwens dat als je een panna maakt met een truukje dat de commentator daar dan wat over zegt?
Ja, sowieso zijn de prijzen tegenwoordig laag.. Zou dat nog stijgen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wow wel een groot verschil. Op xbox kost die net aan 10k.
Emnes en El Kabir probeer ik nog cheap op te pikken, maar denk niet dat dat m word. Ik vind tot nu toe Hadouir beter dan Barazite. Ook wil ik Fer in 4-1-2-1-2 maar een of andere sjakie heeft m er pleurisduur opstaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Emnes, El Kabir (had je die al?) en Barazite zijn aanraders. Tevens allemaal 4*
Het is maar net wat je wilt. Ik heb me niet laten beperken of er bewust voor gekozen om alleen Nederlanders in de buitenlandse competities te kiezen, ook een leuk/origineel idee hoor. Maar ik wilde spelers hebben die mij fijn lijken
Korte reacties zoals Oh thats magical etc. Alleen als je een panna maakt. Heb het nu twee keer gehadquote:
Een bronze Koreaans team 4-4-2 gaat het wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zorg dat je een goedkoop te onderhouden teampje hebt (bronze) en ga wat coins verdienen. Eenmaal een paar k? Dan kun je rustig beginnen met handelen.
Nee hoor, ik heb hem voor 1.5K gehaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wow wel een groot verschil. Op xbox kost die net aan 10k.
Vind handelen juist het leukste aan FUT, haast nog leuker dan het spelen zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Handelen is saai en meestal lukt het niet, het is maar wat je leuk vindt.
Oh! En zorg dat ze in de juist formatie staan! Chemistry > Kwaliteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een bronze Koreaans team 4-4-2 gaat het worden
Heb nu 5 Koreanen maar ik kan er nog maar 4 vinden
En dank voor de hulp.
Ik had Emnes voor 1500, 4* skill-silvers zijn duur..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Emnes en El Kabir probeer ik nog cheap op te pikken, maar denk niet dat dat m word. Ik vind tot nu toe Hadouir beter dan Barazite. Ook wil ik Fer in 4-1-2-1-2 maar een of andere sjakie heeft m er pleurisduur opstaan...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Emnes en El Kabir probeer ik nog cheap op te pikken, maar denk niet dat dat m word. Ik vind tot nu toe Hadouir beter dan Barazite. Ook wil ik Fer in 4-1-2-1-2 maar een of andere sjakie heeft m er pleurisduur opstaan...![]()
quote:
Die kun je los kopen of in een pakje krijgen (ook kopen), deze hebben je spelers nodig om te mogen spelen. De waarde van een bronzen contract is 5 wedstrijden, met 1 contract kan je speler (als ie bronze is) 5 wedstrijden meedoen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef TheFastOne het volgende:
Lindgren, hoe zit het nou met die contracten?
Hahaha bazelijke kopbal, die Ba had ook wel basketballer kunnen worden met zulke sprongkracht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Kijk eens hoe hoog IF Ba kan springen dan
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/97138680
edit: gaat iets fout
54kquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je nog coins over? Hoeveel was je voor 'm kwijt?
Hmm.. Verleidelijk.. Ik heb 115k, ik wil 'm op zich ook wel maar ben zo zuinigquote:
Ja Ba is echt een topper om voorin te hebben. Doet volgens mij niet veel onder voor Drogba.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hahaha bazelijke kopbal, die Ba had ook wel basketballer kunnen worden met zulke sprongkracht.
Hoe durf je dat te zeggen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja Ba is echt een topper om voorin te hebben. Doet volgens mij niet veel onder voor Drogba.
Hier twee pakjes geopend:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef Michaelvanb het volgende:
open net 4 pakjes van mn laatste 30k coins en beste wat ik had was 442 formatie kaart, rest alles bagger
Ba is niet echt super snel, je kan beter gaan voor Sturridge of Lukaku.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:15 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja Ba is echt een topper om voorin te hebben. Doet volgens mij niet veel onder voor Drogba.
Ik heb IF Ba. Heeft 84 Sprint speed en hij is echt super sterk. Daarnaast heb ik Bent staan voor de pace. Dus dat zit wel snorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:16 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ba is niet echt super snel, je kan beter gaan voor Sturridge of Lukaku.
Hij speelt fijn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik ga ook achter een goedkope Neymar aan.
Dat klinkt goed.quote:
Ze zijn allemaal veelgebruikt, maar ik kan de Russische competitie sterk aanraden. Zitten wel goeie spelers daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:25 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ; Russische Competitie, Serie A, BPL, Liga BBVA of Eredivisie?
Ja daarom zit ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal veelgebruikt, maar ik kan de Russische competitie sterk aanraden. Zitten wel goeie spelers daar.
Tenzij je voor de sterspelers gaat, dan betaal je je scheelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:28 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik te twijfelen.
Ja zou wel mooi zijn nu met Anzhi enzo haha.
Maar ik keek net Serie A en dat is echt goedkoop!
Nee datie het niet doet heb ik ook al kennis meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Tenzij je voor de sterspelers gaat, dan betaal je je scheel
Ik vond de Russische League wel behoorlijk goedkoop ten opzichte van wat je krijgt.
Ik kan op dit moment helaas geen voorbeeld geven van mijn team, want de webapp doet het niet...
BPL vind ik wel te duur, die doe ik niet, Eredivisie ook niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal veelgebruikt, maar ik kan de Russische competitie sterk aanraden. Zitten wel goeie spelers daar.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Rijst het volgende:
Eerste goal van Neymar.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/97146333
Had ik ook, zou ik nu al mee stoppen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef LDS het volgende:
Begonnen met een Bundesliga goud team. Valt me tot nu toe niet mee
Inderdaad, Doumbia heb je al voor een beetje. Ook Kerzhakov is goedkoop en heeft aardige stats.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Heskeysucks het volgende:
Jezus Premjer league is echt goedkoop!
Ja, Dszudzak, Zhirkov, Vagner love, ze kosten echt allemaal bijna niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:33 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, Doumbia heb je al voor een beetje. Ook Kerzhakov is goedkoop en heeft aardige stats.
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:34 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja, Dszudzak, Zhirkov, Vagner love, ze kosten echt allemaal bijna niks.
Netjes! maar ik ga film kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:34 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik zei het toch
Anyway, dit is mijn team voor als je nog inspiratie nodig hebt:
http://www.ultimatedb.nl/(...)f6-b91b-27cabe6faf03
Nouja het valt opzich ook wel mee, kleine uitdaging is wel leuk. Alleen de LW's en RW's, FUUUUU.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:33 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Had ik ook, zou ik nu al mee stoppen!
Hehe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Rijst het volgende:
Eerste goal van Neymar.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/97146333
apart topic voor nowadaysquote:
Mwauh, was meer bedoeld aan rijstbal & linq etc of ze zo kwamen. En denk dat ze het hier eerder lezen. We gaan daarna op xbox toch in party en zal dus niet echt spam ofzo zijn.quote:
Clubben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Laatmaar, wordt even verpest door 'n dude die er 72.000 van maakt.
Zo bedoelde ik het ook niet, dacht dat je het misschien gemist had ofzo, heb er verder niet op geletquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, was meer bedoeld aan rijstbal & linq etc of ze zo kwamen. En denk dat ze het hier eerder lezen. We gaan daarna op xbox toch in party en zal dus niet echt spam ofzo zijn.
Ah zo haha ach ja, jij doet trouwens nooit clubs of wel? Want je zit wel op xbox dacht ik?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, dacht dat je het misschien gemist had ofzo, heb er verder niet op gelet
Wel xbox ja, maar ik heb geen zin om met een virtuele pro aan de gang te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo haha ach ja, jij doet trouwens nooit clubs of wel? Want je zit wel op xbox dacht ik?
Ja het is een goedkope formatie en microsoft points etc ga ik niet uitgeven aan pakjesquote:
Als je spelers meteen in formatie koopt heb je toch geen formatiekaarten nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja het is een goedkope formatie en microsoft points etc ga ik niet uitgeven aan pakjes
Oke reken maar uit hoeveel geld ik ooit bij elkaar moet hebben om mijn favoriete formatie 4-1-2-1-2 van topspelers te voorzien rooney - kaka - young etc?! Het is veel te duur en onrealiseerbaar tenzij je 2 miljoen coins kan toveren....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als je spelers meteen in formatie koopt heb je toch geen formatiekaarten nodig.
Ja maar het gaat erom dat het in-formation 4-1-2-1-2 veel te duur is ivm 5-2-2-1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Santello het volgende:
Als je Kaka, Rooney en young OFF-formation al kan betalen, dan kan je in-formation al helemaal betalen.
Je gaat wle heel erg van het uiterste uit, of de goedkoopste of de allerduurste. Je kan ook makkelijk 4-4-2 of 4-3-3 spelen en dan betaal je als je beetje slim inkoopt bijna net zoveel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar het gaat erom dat het in-formation 4-1-2-1-2 veel te duur is ivm 5-2-2-1
Nee helaas niet heb sinds fifa 10 er ook last van gehad van tijd tot tijd, het blijft elke keer terugkomen... Hun server is soms gewoon te overladen en dan kickt ie wrs iemand eruit en tjaah nu ben jij het 2 x geweest....:Squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef Fuszy het volgende:
Is er iets te doen tegen de verbinding verliezen aan het eind met de EA servers? Kan wel gewoon de hele wedstrijd uitspelen.
Jij snapt er de ballen vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke reken maar uit hoeveel geld ik ooit bij elkaar moet hebben om mijn favoriete formatie 4-1-2-1-2 van topspelers te voorzien rooney - kaka - young etc?! Het is veel te duur en onrealiseerbaar tenzij je 2 miljoen coins kan toveren....
Leg is uit wat je ermee bedoelt?!quote:
Soms lijkt het alsof je met CR7 speeltquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar't was even wennen, maar als je 'm eenmaal doorhebt.
Je zit sowieso in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:02 schreef S0nic het volgende:
FIFA heeft volgens mij nog nooit van Boerrigter gehoord![]()
68 acceleration
3x achter elkaar als je 5 doelpunten scoortquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee helaas niet heb sinds fifa 10 er ook last van gehad van tijd tot tijd, het blijft elke keer terugkomen... Hun server is soms gewoon te overladen en dan kickt ie wrs iemand eruit en tjaah nu ben jij het 2 x geweest....:S
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Soms lijkt het alsof je met CR7 speelt
Er is echt iets mis met je eigen interwebz denk ik, ik heb het helemaal niet meer. M'n dnf is keurig 1,25.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3x achter elkaar als je 5 doelpunten scoortzo krijg je nooit coins uit wedstrijden. Net ook weer.
het ging al fout toen je Stoke koosquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef Moffol het volgende:
Godverdomme, waarom moet ik steeds tegen betere teams online? Fifa zei dat het een gelijkwaardig team uitzoekt. Kies ik Stoke City, moet ik tegen fucking Napoli met al die irritante kut-aanvallers die je met geen mogelijkheid kan tegenhouden met een slome verdediging. Zo ontzettend oneerlijk, damn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Stoke speelt goed tegen 'gelijkwaardige' teams. Sterke en snelle aanvallers: Jerome en Jones. Een degelijk middenveld met Whitehead, Palacios en Etherington en een sterke verdediging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het ging al fout toen je Stoke koos
en je zit in het verkeerde topic.
Precies wat ik denk als ik tegen die gasten moet die alleen maar skills gebruiken, maar ik ga zoiets niet sturenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik versla net op zo'n speelse manier een tegenstander, 3-1. Veel akka's gezien en bla bla. 100% terecht gewonnen, krijg ik dit na afloop:
"Trick of shit loos", dus ik stuur terug: "Want a revanche, big boy?", antwoord: "not the reality your gaming so no"
Vertaling: Hij wil niet meer omdat het niet realistisch is. Ja natuurlijk. [ afbeelding ]
[..]
Er is echt iets mis met je eigen interwebz denk ik, ik heb het helemaal niet meer. M'n dnf is keurig 1,25.
Dit is het Ultimate Team topic, er is een ander Algemeen Fifa topicquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:18 schreef Moffol het volgende:
[..]
Stoke speelt goed tegen 'gelijkwaardige' teams. Sterke en snelle aanvallers: Jerome en Jones. Een degelijk middenveld met Whitehead, Palacios en Etherington en een sterke verdediging.
Hoezo verkeerde topic trouwens?
Oh, ik zie het, sorry!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is het Ultimate Team topic, er is een ander Algemeen Fifa topic
Vergeet de crossers nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, er zijn een hele hoop one-trick ponies in Fifa. Je hebt de skillers die alle skills uit hun hoofd kennen, de counternichten met lange ballen en dan een snelle kaats, de "I can see the goal"-noobs die van alle kanten op doel schieten in de hoop dat er één invliegt en je hebt de onmetelijke sukkels die de hele tijd de keeper selecteren, dat zijn gewoon teringhonden.
Klopt, echt een poepcommunity.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vergeet de crossers niet
Overdaad schaadt, zo simpel is het. Variatie is leuk en de rest is al snel onrealistisch, maar ja..het is nou eenmaal een spel en de meesten hebben toch alleen lol als ze winnen, maakt niet uit hoe. Zeker die schijtcommunity van FIFA.
Pipo Inzaghi?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel tegen iemand met een 2-spitsensysteem. Jullie mogen raden wie er in de spits staan.
Neymar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel tegen iemand met een 2-spitsensysteem. Jullie mogen raden wie er in de spits staan.
Ruilen tegen mijn pakjes die ik vandaag gekocht heb van mijn zuur verdiende coins? Fucking tenue van ajaxquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Zanetti, Rodríguez van Porto en Van der Wiel in m'n pakje. Fuck yeah.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn pakjes die ik vandaag gekocht heb van mijn zuur verdiende coins? Fucking tenue van ajax![]()
![]()
en 6 schijt spelers, werkelijk belachelijk.
laucas wil vast wel mee doen. Ff chat openen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep! Ik keek net in de lobby, was niemand.
Yess.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
laucas wil vast wel mee doen. Ff chat openen?
Wie deed dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:01 schreef Rijst het volgende:
Mensen die mij verdenken dat ik m'n eigen keeper bestuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan klopt het juist niet, faler.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
eerlijk zijn , je keeper maakte wel zoveel mooie reddingen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie deed dat?
Je moet ze gewoon beter inschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, gewoon als een malle op LB drukkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Miertje88 het volgende:
Hebben jullie tips om kansen te creeren?
Meestal ben ik (ook online) de bovenliggende partij qua veldspel, maar toch heb ik veel moeite om te winnen. Ik heb het idee dat de CPU en anderen online veel makkelijker kansen weten te creeren, al dan niet uit de counter.
Hebben jullie tips? Is er een button om iemand diep te sturen trouwens, en dan heb ik het niet over een 1-2 tje.
Alle tips zijn welkom, dit is mijn eerste Fifa
Ik speel op de PS3, welke knop bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jep, gewoon als een malle op LB drukkendan gaan er genoeg spelers diep.
De bovenste trigger denk ik. Of bij mij is dat spelers diep sturen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik speel op de PS3, welke knop bedoel je?
ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:16 schreef BDIL het volgende:
Kan ik voor 8 k een goede team samenstellen uit 1 competitie?!
Welke comp en spelers?!quote:
serie Aquote:
Thnx man een mooie eredivisie team kan ook denk ik?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serie A
--------------Matri--Suazo---------------
Vargas--Nocerino-Montolivo-Maggio
de Ceglie-Gamberini-Cordoba-Konko
---------------------Astori----------------------
dat kan ook ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thnx man een mooie eredivisie team kan ook denk ik?
Konko 442 was 500c, maggio 442 was 1000c, wat is nou je punt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:31 schreef Santello het volgende:
Konko kost al snel 2k in de dure formaties. Maggio ook rond de 3-4k. Dus...
Waarom zou je 4-2-3-1 spelen? Dan spelen Mertens en Sulejmani op de CAM-plek..dat werkt niet echt..kan je beter voor 4-3-2-1 gaan..quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:35 schreef BDIL het volgende:
Eredivisie - 4-2-3-1 dan zou ik:
-?-
Mertens- ? - Suljemani
-?- -?-
-?- - vertonghen- douglas- van der wiel
--?---
Wie zou ik voor de ? plekken beste kunnen halen dus 1 st 1 cf 2 cmd en lb en gk?!
RUSTIG HOOR WIST NIET DAT DE PRIJZEN NU AL ZO SNEL ZIJN GEDAALD RUSTIG AAN HOOR RELAXquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Konko 442 was 500c, maggio 442 was 1000c, wat is nou je punt?
Heb je een punt in , ik zie dat eriksen en wijnaldum ook echt goede cam spelers zijn, spitsen vallen overigens wel tegen el hamdaoui of siem de jong alleen:Squote:Op zondag 9 oktober 2011 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je 4-2-3-1 spelen? Dan spelen Mertens en Sulejmani op de CAM-plek..dat werkt niet echt..kan je beter voor 4-3-2-1 gaan..
Zie mijn edit, dan heb je je opties. Het is trouwens Luuk de Jong als spits, niet Siem. En Matavz is er ook nog (of silvers met Altidore en Sigthorsson)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een punt in , ik zie dat eriksen en wijnaldum ook echt goede cam spelers zijn, spitsen vallen overigens wel tegen el hamdaoui of siem de jong alleen:S
Dankje voor de moeite, in competities zoals engeland en spanje is het moeilijk om voor 10 k wat goeds in elkaar te zetten moet zeggen dat door de pace rage nu bij fifa 12 dat alle aardige spelers nu ook echt veel kosten... bij fifa 11 kon je nog wat kopen:Squote:Op zondag 9 oktober 2011 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie mijn edit, dan heb je je opties. Het is trouwens Luuk de Jong als spits, niet Siem. En Matavz is er ook nog (of silvers met Altidore en Sigthorsson)
Je hebt geen eriksen cm:S alleen cam hetzelfde geld voor wijnaldumquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie mijn edit, dan heb je je opties. Het is trouwens Luuk de Jong als spits, niet Siem. En Matavz is er ook nog (of silvers met Altidore en Sigthorsson)
HEE DOE NS NORMAAL MAN!quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:49 schreef Santello het volgende:
[..]
RUSTIG HOOR WIST NIET DAT DE PRIJZEN NU AL ZO SNEL ZIJN GEDAALD RUSTIG AAN HOOR RELAX
cam met wat teamgenoten eromheen is ook prima voor goede Chemquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt geen eriksen cm:S alleen cam hetzelfde geld voor wijnaldum
Hmm zie ook dat poulsen, tiendalli of nelom veel betere lb zijn dan pieters of boilissenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cam met wat teamgenoten eromheen is ook prima voor goede Chem
neuh, dan kijk je enkel naar pacequote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm zie ook dat poulsen, tiendalli of nelom veel betere lb zijn dan pieters of boilissen
Ik zet zo stats naast elkaar:Pquote:
Jij vond dit een verkankerd topic. Wat doe je hier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
WTF, ik heb iets 6 blessures, elke wedstrijd wel 1 of 2 bij.
Weet iemand hoe dat komt?
Moet je bijvoorbeeld een speciale coach hebben om het te voorkomen?
Dick van toorn moet je dan kopen, is wel special coach en kost 650k ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
WTF, ik heb iets 6 blessures, elke wedstrijd wel 1 of 2 bij.
Weet iemand hoe dat komt?
Moet je bijvoorbeeld een speciale coach hebben om het te voorkomen?
Ja:Pquote:
Ik gebruik Ben Arfa al in m'n 1e teamquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga voor fransozen! Ik heb voor nog geen 8k een geweldig frans team bij elkaaar. Win er bijna altijd met grote cijfers mee. Net ook weer 10-0 (7x Ben Arfa)
Ik heb nu al zin in de winter transfersquote:AC Milan is in de zoektocht naar versterkingen in Spanje beland. Vier spelers van Real Madrid staan in de belangstelling van de Italiaanse ploeg. Voor honderd miljoen euro wil de ploeg proberen om Ricardo Carvalho, Kaká, Gonzalo Higuain en Sami Khedira los te weten.
Aggie is crap in F12. Ahoero is een echte dribbelkoning die ook nog eens rete snel is met een goed schot.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:12 schreef LinQ het volgende:
Nou ik heb nu tegen de koning van alle FUT nerds gespeeld hoor. Jezus wat een noobteam en dan verlies ik gvd ook nog in de laatste minuut![]()
Zijn voorhoede:
-----Young ----- Aguero ----- Wallcot
Bale -------------------------------- Lennon
Als hij nou Agbonlawhore ipv Aguero erin zet dan is het helemaal compleet
15K met complete bank, zoiets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:54 schreef Fuszy het volgende:
Hoeveel ben je ongeveer kwijt om een redelijk silver eredivisie team op te richten? En anders een silver nederlands team?
Ah ja ik heb wel wat niet NL-ers ertussen ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:21 schreef laucas het volgende:
Hoe ziet die eruit dan? Ik heb het over mijn silver NL team
Kaka is niet zo snel toch? Ik zou liever een snelle jongen op de flank hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:04 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou fijner zijn in een 4231, Neymar CF en Kaka CAM of andersom?
Ik zou kaka op CF zetten. Die heeft veel stabielere stats. . en met Neymar op LAM.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:04 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou fijner zijn in een 4231, Neymar CF en Kaka CAM of andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |