quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Niet in je skills maar meer in of je het echt doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gatver. Ik krijg het er gewoon benauwd van als ik bedenkt wat we hadden moeten doen als Odie nog niet binnen was geweest. Hij was heus zo stom niet geweest om zich te laten hakselen, maar het was een perfecte schuilplaats en die had ie moeten missen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee Elies, kijk eens!
[ afbeelding ]
Je maisveld
Getverquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje![]()
Nou, de kat van een kennis van mij is gehakseld; die lag aan de slootkant te slapen en toen kwam de gemeente met zo'n grote grasmaaidinges.
Was weinig meer van poes over toen
Jakkes zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje![]()
Nou, de kat van een kennis van mij is gehakseld; die lag aan de slootkant te slapen en toen kwam de gemeente met zo'n grote grasmaaidinges.
Was weinig meer van poes over toen
Ik ben trots op jequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Best kans dat ie dan verderop was gegaan. Of juist de achtertuin in. Maar ik ben heel blij dat jij hem eruit hebt kunnen halen
Het wordt nog stil bij jou...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Huuu! Arme gehakselde poes.![]()
![]()
Hier is het huis een stukkie leger. Manolo is vertrokken. Nu maar afwachten wanneer het nieuwe gezin voor mijn toetjes belt zodat ik met hen wat kan afspreken.
Japs.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb eiersalade en tonijnsalade![]()
En drie heel tevreden katten die hebben.... meegeholpen.
Ik ookquote:
We gaan weer duimen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:14 schreef Oognip het volgende:
Elies, goede tip van de handdoekdaarmee is het dwangvoeren een stuk beter gelukt (met hulp van mm
). Ik ga vanavond wel naar de dierenarts met Lana want ze gaat achteruit.
aardappelandersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb geen inspiraaaaaaaaaaasie
Aardappelanders wordt hem niet hier, want nog steeds geen ovenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
aardappelanders
of pannekoeken
of pizza
of kweet t totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |