quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:20 schreef Katth het volgende:
Tampa zou Tampa niet zijn als via achterkant van iemands been een goal moeten maken
Je weet pas wat kou is als het pijn doet om adem te halen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Koudste wat ik ooit heb meegemaakt is -28, ergens in Ontario in Januari.
(En het heetste 128 F in Blythe, CA ofwel 53 Celcius.)
Ik vond die -28 al tering koud, en er lag ook nog eens een halve meter sneeuw overal..... Ik zou niet willen weten hoe -40 aanvoelt.
http://www.hockeycentral.co.uk/nhlstats/nhl-powerplay-2.phpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 02:29 schreef Katth het volgende:
Volgens mij was Washington juist 1 van de teams die het minst met een man meer hebben mogen spelen vorig seizoen
Hey, niet zo klagen. Als je lang genoeg naar beneden kijkt, zie je mijn goalies nog staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:05 schreef nyny83 het volgende:
Echt jongen die goalies van mij doen het fantastischDe rest van mn team gaat prima, maar mijn goalies staan in elke categorie zo'n beetje onderaan.
Wat is Ovi's line? Backström en Knuble?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef Katth het volgende:
Veel powerplays, maar slecht uitgevoerd en de Caps pakte zelf veel penalties tijdens de powerplay. Ovi's line was niet eens zo heel slecht, maar creëerden gewoon te weinig kansen.
Thanks voor de tips. Ik wil alleen Grabner nog wegdoen waarschijnlijk. Ik heb om een of andere reden de indruk dat alleen Tavares daar fatsoenlijk kan spelen. Alfredsson is nu weer fit en gaat weer goals pakken denk ik maar zal geen positieve -/+ hebben denk ik, want Senators.. Wayne Simmonds is ook een goeie.. Wordt dan mijn 3e Flyer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nog een paar tipjes voor als je het niet meer ziet zitten met je team:
- Milan Michalek -> Gaat met Spezza op een line zeker 60 punten scoren als hij gezond blijft. Bovendien best fysiek, dus veel hits en een paar PIM
- Tyler Seguin -> Talentje van Boston, kan alle kanten op. Doet het tot nu toe goed met 3 assists
- Wayne Simmonds -> Speelt bij een favoriet voor de titel, is fysiek sterk EN kan punten scoren
- Matt Cooke -> Smerige speler en uit principe haal ik hem niet, maar die kan flink wat penalty minutes voor je verzamelen en ook nog eens redelijk wat punten scoren aangezien bij de Pens de concurrentie op de wings matig is en hij dus vaak met goede centers speelt.
- Daniel Alfredsson -> Oud, maar kan nog verrassend veel punten pakken als hij gezond blijft.
Verder: Steve Downy, Evander Kane, Patrik Berglund, Ryan Smyth, Chris Kunitz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |