Tot 2016 niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:30 schreef Freak188 het volgende:
Doet ESPN America nog aan NHL uitzenden?
De rechten in de VS liggen wat gecompliceerder in elkaar. NBC/Versus heeft de rechten voor een x aantal wedstrijden (Versus verdwijnt trouwens geheel, dat wordt NBC Sports) voor landelijke uitzending. Elk team heeft echter ook een RSN (Regional Sports Network), waar men in de lokale regio altijd het lokale team kunt zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef Freak188 het volgende:
Dat is echt zeer zeer jammer.... Hoelang liggen de rechten bij een andere partij? Ik las dat NBC (Versus) de rechten voor de USA had.
Koudste wat ik ooit heb meegemaakt is -28, ergens in Ontario in Januari.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Leatherface het volgende:
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik heb al 12 centers ofzo, maar ik zou echt Marchand oppikken als ik jou was. Horton moet je houden. Scoort richting de 60 punten en haalt ook hits en PIM binnen. Stastny moet nog even op gang komen maar haalt normaal gesproken ook 70+ punten. Beter dan dat vind je in de free agents niet. Houden dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef emokid het volgende:
Ik heb nu Marleau als vaste center en Skinner op RW. Ik ga waarschijnlijk Selanne en Grabner wegdoen. Van Horton weet ik totaal niet wat ik moet verwachten en Stastny (als ik zijn stats moet geloven) scoort amper. Er zijn nog een aantal mooie FA's beschikbaar.
Selanne en Grabner zullen allebei hun punten echt wel mee gaan pakken. Het is misschien verleidelijk om snel te gaan wisselen, maar de valkuil ligt op de loer om het snel te doen, op basis van 1 of 2 wedstrijden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef emokid het volgende:
Ik heb nu Marleau als vaste center en Skinner op RW. Ik ga waarschijnlijk Selanne en Grabner wegdoen. Van Horton weet ik totaal niet wat ik moet verwachten en Stastny (als ik zijn stats moet geloven) scoort amper. Er zijn nog een aantal mooie FA's beschikbaar.
Ik weet het, ik heb normaliter wel geduld, maar een paar FA's zijn verleidelijk om op te pikken,quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Selanne en Grabner zullen allebei hun punten echt wel mee gaan pakken. Het is misschien verleidelijk om snel te gaan wisselen, maar de valkuil ligt op de loer om het snel te doen, op basis van 1 of 2 wedstrijden.
Moulsonquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef emokid het volgende:
Marchand was ik al van plan.. maar voor wie?
Dit moet het seizoen worden voor de Devils. Parise terug en met Larsson een behoorlijk getalenteerde speler voor de toekomst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:34 schreef BusterPosey het volgende:
Kovalchuk met zijn 2e assist van de avond, empty-netter Parise. Devils winnen met 4-2 van de Flames.
Maar ESPN America liet ook CBC (Canada) zien, met HNIC. Die is toch niet gekoppeld aan NBC/Versus? Echt zwaar kut. Wat moet ik nu de hele winter gaan kijken... NCAA basketball? No thanks! Hoe kan ik nu het seizoen volgen zonder vage streams?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Tot 2016 niet meer.
[..]
De rechten in de VS liggen wat gecompliceerder in elkaar. NBC/Versus heeft de rechten voor een x aantal wedstrijden (Versus verdwijnt trouwens geheel, dat wordt NBC Sports) voor landelijke uitzending. Elk team heeft echter ook een RSN (Regional Sports Network), waar men in de lokale regio altijd het lokale team kunt zien.
Daarbovenop heb je ook nog een NHL Center Ice abonnement, beschikbaar middels vele kabel en satelliet providers, en dan krijg je echt ALLE wedstrijden (away of home feed, niet allebei), verspreid over 8 kanalen of zo.
Nog een paar tipjes voor als je het niet meer ziet zitten met je team:quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef emokid het volgende:
Moulson is op waiver. De enige FA die mij nog in het oog springt (en jullie ook wel) is Marc Staal. Hij wordt ooit wel beter toch?
ESPN America koopt de rechten van NHL. (Of in dit geval, een of andere Zweedse media organisatie heeft de rechten voor Europa tot 2016 gekocht). Dat kunnen inderdaad ook CBC uitzendingen zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:41 schreef Freak188 het volgende:
Maar ESPN America liet ook CBC (Canada) zien, met HNIC. Die is toch niet gekoppeld aan NBC/Versus? Echt zwaar kut. Wat moet ik nu de hele winter gaan kijken... NCAA basketball? No thanks! Hoe kan ik nu het seizoen volgen zonder vage streams?
Cooke heeft meerdere malen echt een flinke schorsing gekregen voor een vieze overtreding. Downie zie ik vooralsnog meer gewoon als iemand die op het randje speelt en er 2x flink overheen gegaan is (waarvan eentje tegen de scheidsquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef Katth het volgende:
Als je Matt Cooke noemt als type smerige speler dan is Downie er ook een ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |