Hmm, beginnen maar dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:13 schreef laucas het volgende:
Nee kan niet, een persoon kan Any zijn en de rest is 1 poppetje
Jep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:21 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm een FOK-club? Ik heb wel interesse om mee te doen... Dat is toch met je VP, right?
En af en toe een truukje minder Lindgrenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ja het is keihard wennen dit. Superlastig 9 spelers besturen.
Kun je ook zien in de club.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:53 schreef Kn0x het volgende:
Misschien een lijstje maken met usernames en tags, zodat we elkaar kunnen toevoegen. Dan hoef ik alleen maar de mensen toe te voegen die Clubs willen spelen.
We krijgen het onder de knie jaja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Hoogste beoordeling alles dit dat.
Goed gespeeld Kaas. Prima verdedigd. Tweede helft was gewoon beter.
Gewoon door blijven gaan, je doet 't prima. Gewoon weinig geluk..quote:
Jep. Die steek kan nu gemakkelijk achter de verdediging. Heb 80 versnelling ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, die stoppen ermee..
Ik moest lachen bij "Agbonlahor."
Hmm, zag 't niet, zo nog eens kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Edit pro en dan commentary name
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Wat willen jullie nou met die corners? Dat Dries ze erin kopt?![]()
--
Ik ga 'm íets groter maken.
Ga maar als je wil. Ik vind 't prima zo, moet erg wennen aan dat alleen op het veld dus wil nog wel even door zoquote:
4-1-2-1-2quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Is goed. Maar formatie staat nu niet goed?
Oh, ik vat 'm.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:14 schreef laucas het volgende:
Kan alleen Toefjes instellen. Ik wil ook wel any?
Ja ik ook whaha ongelooflijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een drama.Die gasten waren de eerste helft wel vlijmscherp voorin. Wij dikke kansen gemist nog. Kopbal op de paal..
--
Ik moest trouwens hardoplachen bij die faalactie buitenspel.
Jaja ik ga de hele nacht doorquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:31 schreef laucas het volgende:
ze hadden alles mee ja
Ik hou even een pauze (als jullie nog willen spelen)
Ach, vond dat wel oke. Hij is ook eigenlijk AMC.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:33 schreef laucas het volgende:
'T waren wel pace sletjes, ze hadden alle versnelling en sprint op vol.
Oh en jouw VP stond op CDM lindgren, en een noobje in de spits
[FIFA 12 algemeen] #6 waar iedereen geblesseerd isquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:38 schreef Flows het volgende:
Heeft iemand tips voor afmaken? Met online kom ik meestal wel voorin en ik ben ook veel beter in het passen enzo meestal, maar ik kan gewoon niet afmaken. Altijd wordt die net voor de 16 of erin afgepakt.
quote:
Nee gek, ik zei tegen m'n ouders dat ik vroeg zou gaan slapen, als die de gang op lopen...quote:
Ja, dan hoor je rond deze tijd dronken in je bed te liggen/op weg naar huis te zijn. Als ik thuis blijf ga ik echt niet zo laat naar bed door het weekend.quote:
Ga jij zo vroeg naar huis als je uit gaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je rond deze tijd dronken in je bed te liggen/op weg naar huis te zijn. Als ik thuis blijf ga ik echt niet zo laat naar bed door het weekend.
Lees.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ga jij zo vroeg naar huis als je uit gaat?
Ja hij wou er echt niet inquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:42 schreef laucas het volgende:
FUUUUUUUUU
Wat een voordeel wedstrijd, in ons momentum moeten we ze ook wel maken though...
Ik heb geen zin meer
Ze zitten op de ps3 en hebben geen mic.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoals ik het hier zie slowchatten jullie het topic vol tijdens online wedstrijden die jullie tegen elkaar spelen, daar is het forum niet voor bedoelt. Dat kun je prima over de mic op Xbox Live aan elkaar kwijt. Daarna is het prima om een wedstrijdverslag in het Algemene topic te plaatsen.
Dan voldoet een wedstrijdverslag in het Algemene topic.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze zitten op de ps3 en hebben geen mic.
Daar zit niemand op te wachten. Dit topic is niet alleen SC, het is ook bedoeld om iets af te spreken oid. Snap niet dat je er zo moeilijk over doet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan voldoet een wedstrijdverslag in het Algemene topic.
Ja kan denk ik wel even, moet even aan de studie nog. Of ik ga FUT'en, dat kan ook.quote:
ja we wachten nog wel ffquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Top, maar met z'n twee is minder leuk. Denk dat laucas straks ook wel mee doet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je wilt joinen zonder dat je weet wa het is?
Kom je zo? Mijn spits begint al redelijk te wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef laucas het volgende:
De plaatselijke voetbalvereniging, maar dan online!
je kan ook beter 4-3-3spelen denk ik. maar paar keer handen we een kans maar werd er voor eigen succes gegaan inplaats van overspelenquote:
Ik heb verreweg de meeste passes verstuurd (ook zonder any) en de meeste assist dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:24 schreef mash_ het volgende:
caspers speel is niet zo ego. geen idee wie het is van fok
Ja dat zal best. maar in die 1e wedstrijd had je paar keer breed kunnen leggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb verreweg de meeste passes verstuurd (ook zonder any) en de meeste assist dus
Niet gezien, probeer altijd wel te passen als iemand er beter voorstaat. Jij doet ook veel zelf, prima.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat zal best. maar in die 1e wedstrijd had je paar keer breed kunnen leggen.
Ik doe veel zelf?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet gezien, probeer altijd wel te passen als iemand er beter voorstaat. Jij doet ook veel zelf, prima.
Volgende match. Maakt niet uit johquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik wil wel. alleen ben niet zo goed den ik
60e minquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ah, jullie zijn net begonnen? M'n potje is af.
Done.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef mash_ het volgende:
wie is de captain. zet hem eens op defence. vind ik fijner spelen als any
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |